SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Miehen ties monesti aloittama lopetan röökaamisen joka taas loppui. Mua vaan vituttaa se miten kuukaudessa pari sataa palaa savuna ilmaan - olisi meillä muitakin käyttökohteita sille rahalle. Ja se miten ihminen haisee kuvottavalle kun avaa suunsa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mua alkaa todella tympimään tämä kotiäitiys. Tuntuu ettei ole enää aivotoimintaa kun päivät menee tyhjäkäynnillä eteenpäin. Nyt kun on vihdoinkin saanut omaa aikaakin niin ei tiedä mitä silloin tekee. Pitää ihan miettiä, että millainen ihminen sitä on ja mistä tykkää. Onneksi tilanne muuttuu kesällä. Miehen työtilanne muuttuu, jolloin sitä näkyy enemmän kotona. Ja elokuussa minä pääsen takaisin töihin. Sitä odotellessa..

Aikalailla kaikki. Esim. se että en ole nukkunut silmäystäkään. Ja aika pian kello jo pirisee herätystä.
Ja on aamupalaveria ja iltapäivälle ja illalle ohjelmaa, ja juuuuumalauta... kuinka paljon siitä saa linnaa, jos puree
joltain ärsyttävältä pälliltä pään irti?????

Ps. Vituttaa siis vähän niin kuin kaikki. Sekin että vituttaa.

Kaupunki
Oulu
Tämä korona ja sen myötä kotikaranteeni ja sosiaalinen eristys. Meillä ei onneksi kukaan tietääkseni sairasta ja pää on toistaiseksi kestänyt kotielämää kahden alle kouluikäisen kanssa. Ja jos itse voi omilla teoilla hidastaa sitä penteleen virusta, niin se tehdään. Mutta kyllä ottaa aivoon siitä huolimatta kun ei voi mennä salille tai siellä toimivalle hierojalle, vaikka kuinka on niskat jumissa. Mutta kun kuulun riskiryhmään ja pitää varoa.
Ja kun on tämä karanteeni, niin oho kun menee ruokavalio ja treeni ihan persiilleen. Jotenkin kotona treenaaminen on niin pirun vaikeaa ja syön miten sattuu. Jos mulla on vielä kesällä vyötärö, niin se on raamatullinen ihme.

Back
Ylös Bottom