Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Pomo voi helvetti soikoon. Meillä on semmoinen ongelma että mä osaan itsenäisesti toimia sen ajatusta nopeammin ja sitten kun koitan keskittyä toimimaan, niin se keskeyttää koko ajan ja kyselee, kun se alkaa käymään läpi sitä ajatusprosessia. Ja jos se ei ymmärrä jotain ihan täysin niin se kyselee koko ajan ja mulla menee puolet energiasta siihen että yritän olla tiuskimatta ettei tarvi sit kahvipöydässä kenenkään miettiä että onkohan sihteerillä menkat kun se on niin äksy. Vaikka olisikin.

Iltapäivällä sitten kotona odottaa tytärpuoli 7v, saa nähdä mitä senkin kanssa nyt keksii. Kyllä mää siitä tykkään ja se musta enkä oo mikään ilkeä äitipuoli, mutta oon silti kans varmaan ihan hirveän paska ihminen kun aina ensimmäisen tunnin jälkeen tulee ihan järkyttävä halu juoda viiniä. Siis ihan oikeasti joka kerta. Enkä oikeesti edes oo mikään alkkis, juon ihan naurettavan vähän, mutta jotenkin nuo lapset laukaisee semmoisen ylimääräisen rentoutuksen tarpeen :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mutta oon silti kans varmaan ihan hirveän paska ihminen kun aina ensimmäisen tunnin jälkeen tulee ihan järkyttävä halu juoda viiniä. Siis ihan oikeasti joka kerta. Enkä oikeesti edes oo mikään alkkis, juon ihan naurettavan vähän, mutta jotenkin nuo lapset laukaisee semmoisen ylimääräisen rentoutuksen tarpeen :D

I know that feeling...

Väsyttää ihan tosi paljon taas ja olen juonut jo 3 isoa mukillista kahvia .Jouduin taas heräämään yöllä pari kertaa ja ylös noustava ennen puolta seitsemää. Ei oikeastaan huvita mikään. Haluaisin vain mennä takaisin nukkumaan. Ja salipäivä pitäisi olla.
 
Mä jäin pari viikkoa sitten äitiyslomalle... mut ei tää mitään lomaa oo ollut, kun saan jatkuvasti hoitaa työasioita. Hups kun töissä unohtivat, että olen ainoa, joka handlaa ton työn- jos olen sairaana, mulla ei ole sijaista, vaan työt kasaantuu mun pöydälle. Ovat kuitenkin tienneet viimevuoden marraskuusta, että jään keväällä äitiyslomille ja tulen vuoden päästä takaisin.

Nyt olisi kova tarve perehdyttää mulle sijaista, ja nyt kinuvat, että mä tulen sen hoitamaan- just nyt, kun mulla ei ole yhtään ylimääräistä energiaa ja kroppa huutaa lepoa... mur!
 
Foorumilla (ei tällä) turha paskanjauhaminen ja se että ittee vähemmän aikaa voimanostoo/penkaa harrastaneet ja koskaan kisaamattomat nuoret miehet tai vanhat gubet tulee netis tai livenä pätemään ja "neuvomaan" ja "auttamaan". Niin, että miehän en ookaan kuin käynyt jo -80-luvulta kuntosalilla, kuntoillut kotona koko ikäni, koonnut useampaan kertaan eri tuttujen kanssa eri ikävaiheissa joko täysin oman tai harrastajaporukan sikala/talli/vintti/kotisalin, tehnyt erinäisiä urheiluvälineitä ja tarvikkeita itelle ja muille, opetellut eri lajien ja eri koulukuntien/tyylien tekniikoita, kuntounut useaan otteeseen esim. työperäisestä rasituksesta tai pahoinpitelystä ja silti vammaisena ja neuroerikoisena kyennyt haalimaan useitten eri lajien ja kisojen voittoja, raakapenkkauksen SM-kullan ja raakavoimanoston raskaansarjan SM-hopeamitalin, muodostanut itelleni sali- ja huoltotiimin jossa immeiset fiksailee välineitä, varmistaa, on kisahuoltajina, on urheilupsykologina, urheiluhierojana, ja esim. hankkinut itelleni sponsoreita ja yhteistyökumppaneita, miusta on kuvausprosessissa urheiludokumenttielokuva voimanaisurheilijana, ja olen alkanut valmentamaan useita henkilöitä heidän pyynnöstään... Niin, että eihän miulla mitteen kokemusta ja tietotaitoa ole, että toki, tule neuvomaan... olen aloittelijatason neuvojen tarpeessa kipeästi. Huoh. :(:mad:

Koko tilityksen voisi tiivistää sanoihin seksismi, sovinismi, mansplaining, ableisimismi, cripplesplaining. Meinaan että on erityisen kivvoo olla keski-ikää lähestyvä nuorennäköinen/nuorekas vammainen ylipainoinen nainen. Ihan se ja sama kuinka paljon taitoi, kokemusta ja kisavoittoi, niin silti löytyy ittee kokemattomammista niitä pätijöitä, jotka siis voittopuolisesti jätkiä. Pari mimmiikin, mut ne ny pätee ja sössöttää kaikille, että sikäli ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ärr ja murr.

Se, että tiivis viestittely yhtäkkiä loppuu kuin seinään. Tänks vaan.

Hammaslääkäriaika 27 minuutin päästä. Kauhistuttaa kyllä enemmän kuin veetuttaa.
 
Vituttaa se, että otin salille vaan aamukortin, ja nyt oon huomannu et töissä aamuvuorot yleensä aina venyy siihen asti etten ehdi enää salille. Eli ainut mahdollisuus viikossa on ennen paria iltavuoroa ja viikonloppuisin. Puuh, ja menin vielä ottamaan 12kk sopparin, en tiedä miksi..
 
VOI RAHMAN RAHMA! NY TEKIS MIELI TILITTTÄÄ!!!! En taia ihan kehata kaikkee ny täsä purkaa, mut voe hatun hötty mikä päivä mulla ollu.... missasin miun kampaamoajan koska olin sohlannut päässäni asioitten tekemisjärjestyksen väärin päin ja en sit ehtiny kampaamoon juostenkaan... sit peruuntu varalle saatu aika ja perjantaista tulee piitkä päivä, mut mitäs mokasin tän pvän ajan... Kauheen kuuma, kauhee hiki... ja kun koittaa täs tankkailla hiilareita että jaksaa perjantain reissaamisen ja la kisat niin on fiilis ku ois pullataikina paistumas... Mul siis glykoosivarastot ehtyy helposti ja jos haluun saada niitä varastoonkin esim. kisaa varten, niin se on monen päivän tuskainen tankkausoperaatio... ja sit ku käy asioil paisuneena vattaa turvottaen hikipallona niin saa aika paljon hihityksii ja naurui osakseen.. ja sit just tänään salilla yks saamarin pöpi asiakas melkein tyrmäs mut nyrkkeilysäkil kun otin seinämältä tavarani ja ois voinu huitoo sitä säkkii eri suuntaan etenkin kun pyysin että voisitko lopettaa tai huitoo eri suuntaan kun mun oikeesti tarttis ottaa laukkuni ja lähtee (se siis ylipäätään aloittii sen takomisen just ku olin säkin lähel menos kassilleni)...
Kaupas yks asiakas lisäravinnehyllyl ollessani hiilarilisii kattoessani avoimesti tiiras mun tissei ja vattaa ja alkoi avoimesti nauraan... sain paniikkikohtauksen ja luikin ihmisii väistellen ettien jotain rauhallisempaa kohtaa kaupas mis sais paniikkikohtauksen meneen poi... sit vartija lähti mua seuraamaan... ja sit yks juoppo alko arvosteleen mun ostoksii ja haukkuun läskiks... saatanan läski ämmär, hiilarii hiilarii... saatanan läski -se karju ja rähisi... mie si sanoin et oon urheilija ja on lauantaina kisa ja menos huolellinen hiilaritankkaus, mut se vaan ragee... sit nappasin maksettuani kassalta tavarat käsiin ja juoksin ahistuneena pois... kuulin kun se ukko sähisi kassalle että olipa siinä saatanan tyly ämmä, tai mikä vitun läskitissiukko olikaan... meinasin ruveta itkeen. Sit viel kun kaupasta menin bussipysäkin luo mis hani oli meidän aiempien ruokakassien kans venaamas mua, niin joku juoppo tuli taas häliseen ja öriseen.... Voi hilskatti. On tää kahden SM-mitalin voittaneen voimaurheilijamimmin elämä ihanata ja glamuurin hohtoista. On vaan näemma ruma ällöttävä läski jolle voi vapaasti naureskella, hihitellä, osoittaa, nauraa ja kommentoida... VOI VIHTORIN VIHTORIN VEEE! :(

Sori... aika vähän unta ja ihan tsompiolo ja toi kuumuus ei oo kivaa, kun en oo kesäihmisii, niin olo senkin takii kurja, siitepölykausi, katupöly ja flunssaoireet... niin on täs vähän pännitys pääl muutenkin... Noh... huominen on parempi. Pakko olla.
 
Vituttaa ku katoin peiliin. Läskiä tullu tän vuoden puolella ihan helvetisti, kylkiin, mahaan, perseeseen, vaikka kuin syön siististi ja treenaan paljon :(:mad:
 
^ Liikaa ruokaa suhteessa kulutukseen ja/tai se on liian huttua. Treenissä ei kaikki ole mennyt suinkaan täysin väärin, koska lihasmassaa ei kuitenkaan ole menetetty.

Eli ensinnäkin se ruokavalion siivous/järkeistäminen, oheen sitten pohdinnat siitä, onko nykyinen treeniohjelma miten sopiva? Millä intensiteetillä treenaat? Käytkö treeneissä epämukavuusalueella? Saavatko eri lihasryhmät tarpeeksi osumaa treenikierron aikana? Onko riittävästä palautumisesta huolehdittu, eli ihan sitä täyslepoa myös? Elämäntilanne muuten, stressiä?
 
Ah kiitos tästä Penelope! En tullut ajatelleeksi että lihasmassan ennallaan säilyminenkin voi olla tässä tilanteessa hyvä juttu :)

Stressiä mulla on tosi paljon työtilanteesta johtuen. Lepopäiviä on mielestäni riittävästi, treeniohjelman voisin laittaa kommentoitavaksi tuonne treeniohjelmaketjuun.
 
Tuttu tunne MissFitless.. :D oli tässä yks aamu järkyttävän mieltäylentävä yllätys olohuoneen matolla: melko suuri koiranpas*a. Tilanteen kruunasi miehen kommentti jälkeenpäin, oli ehtinyt häipyä paikalta: aattelin antaa sen kuivua ensin niin on helpompi siivota.. :D :D
 
Eniten vituttaa tämä flunssa. Oon ollut nyt kaks viikkoa flunssaisena kotona. Uus treeniohjelma on poltellu kassissa viikon verran, mutta kunto ei ole ollut sellainen, että ois voinut ajatellakaan salia. Oon aika varma, että salikortti on homehtunut ja kaikki lihakset surkastuneet tämän pakkoloman takia :( Pysykää terveenä mimmit, tämä on perseestä!
 
Oli viimeinen kerta kun ostan netin kautta käytettyjä rytkyjä. Tein siis tuossa ihan kohtalaisesta summasta kaupat treenihousuista kuntoluokituksella "hyvä". Tälle myyjälle "hyvä" kunto tarkoittaa ilmeisesti haaroista näkyvästi nyppääntyneitä trikoita, joiden toisesta lahkeesta on leikattu lahkeensuun sauma irti.

Oh well, rahaa se vaan on ja kai noissa mieluummin pyllistää (saumatkin valmiiksi tirsottaa) kuin perse paljaana, mutta ei terve mitä touhua. Viitsi edes ruveta kitisemään tuosta kun arvaan jo keskustelun kulun.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom