Pomo voi helvetti soikoon. Meillä on semmoinen ongelma että mä osaan itsenäisesti toimia sen ajatusta nopeammin ja sitten kun koitan keskittyä toimimaan, niin se keskeyttää koko ajan ja kyselee, kun se alkaa käymään läpi sitä ajatusprosessia. Ja jos se ei ymmärrä jotain ihan täysin niin se kyselee koko ajan ja mulla menee puolet energiasta siihen että yritän olla tiuskimatta ettei tarvi sit kahvipöydässä kenenkään miettiä että onkohan sihteerillä menkat kun se on niin äksy. Vaikka olisikin.
Iltapäivällä sitten kotona odottaa tytärpuoli 7v, saa nähdä mitä senkin kanssa nyt keksii. Kyllä mää siitä tykkään ja se musta enkä oo mikään ilkeä äitipuoli, mutta oon silti kans varmaan ihan hirveän paska ihminen kun aina ensimmäisen tunnin jälkeen tulee ihan järkyttävä halu juoda viiniä. Siis ihan oikeasti joka kerta. Enkä oikeesti edes oo mikään alkkis, juon ihan naurettavan vähän, mutta jotenkin nuo lapset laukaisee semmoisen ylimääräisen rentoutuksen tarpeen :D
Iltapäivällä sitten kotona odottaa tytärpuoli 7v, saa nähdä mitä senkin kanssa nyt keksii. Kyllä mää siitä tykkään ja se musta enkä oo mikään ilkeä äitipuoli, mutta oon silti kans varmaan ihan hirveän paska ihminen kun aina ensimmäisen tunnin jälkeen tulee ihan järkyttävä halu juoda viiniä. Siis ihan oikeasti joka kerta. Enkä oikeesti edes oo mikään alkkis, juon ihan naurettavan vähän, mutta jotenkin nuo lapset laukaisee semmoisen ylimääräisen rentoutuksen tarpeen :D