Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Katupöly on ikävä juttu. Köhityttää koko ajan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kolmas päivä töissä ja jo tylsistyttää ja on ankeaa. Eikä ole oikein energiaa ettii uutta työtä ja muutenkin vähän käytännön ongelmia tässä asiassa. Lisäks kusettaa koko ajan. Kerran kuussa on erityisen kiva olla nainen...
 
Kolmas päivä töissä ja jo tylsistyttää ja on ankeaa. Eikä ole oikein energiaa ettii uutta työtä ja muutenkin vähän käytännön ongelmia tässä asiassa. Lisäks kusettaa koko ajan. Kerran kuussa on erityisen kiva olla nainen...

Tsemiä siun päivääs! Toivottavasti onpi parempi kuin kolme edellistä! ;-)
 
Mun perse ei pienene. Muualta kyllä lähtee senttejä, mutta tarakka on ja pysyy. Tosin on se vähän vaihtanut olomuotoa, että ei persiilleen oo menny koko dieetti :D En tiiä onko mun dieetti jossain ihme vaiheessa josta en oo koskaan kuullu, mutta vaikka oon pienentynyt paljon ja siitä iloinen, niin olo on silti lihava ja löllö. Se ärsyttää. Missä on se laihtumisen tuoma upea ulkonäkö, kiinteys ja itsetunto? :D
 
Mun perse ei pienene. Muualta kyllä lähtee senttejä, mutta tarkka on ja pysyy. Tosin on se vähän vaihtanut olomuotoa, että ei persiilleen oo menny koko dieetti :D En tiiä onko mun dieetti jossain ihme vaiheessa josta en oo koskaan kuullu, mutta vaikka oon pienentynyt paljon ja siitä iloinen, niin olo on silti lihava ja löllö. Se ärsyttää. Missä on se laihtumisen tuoma upea ulkonäkö ja itsetunto? :D
Iso persehän on edelleen muotia!
Onko sulla pms nyt? ;)
E. Tai jos olet vähärasvaisella dieetillä, hormonitoiminta ei tykkää ja itsetunto laskee :(
 
Iso persehän on edelleen muotia!
Onko sulla pms nyt? ;)
E. Tai jos olet vähärasvaisella dieetillä, hormonitoiminta ei tykkää ja itsetunto laskee :(

Joo melko vähillä raivolla mennään. On mulla kyllä ollu pudotettavaakin, kiloista en tiiä mut vyötäröltä on tänä vuonna lähteny 15 cm. Mut nyt tuntuu että tossa vatsalihastenkin päällä oleva rasva vaan löystyy löystymistään (vaikka todistettavasti häviääkin) :D
 
Flunssaoireet, masu kipeenä, päätä särkee, väsyttää... selkää kolottaa... pikkasen harmittaa nuo asiat... niin uupunut etten saa nukuttua :(
 
Mitä enemmän ikää tulee, sitä huonommin kestää huonot yöunet. Hiton kevät ja komiat nuoret miehet ku valvottaa (ei niin haittais jos saman katon alla ois mies valvottanu mutku vaan mieles pyöri :/ )
 
Mitä enemmän ikää tulee, sitä huonommin kestää huonot yöunet.
Sammoo vaevvoo. Paetti ei miul nuoret miehet mieles ollut mut muuten vaivan kuvaus osuu yksiin. Jep... pätkissä nukuin viimeyön... ja vähiin jäi yhteensäkin.
Väsy. Ja juu, eipä tässäkään osoitteessa ennee nuoremmaksi tästä tulla. Kankia ja ankia olo, mutta ei se mtn. Tältä pohjalta etiäpäin.
 
Ai kamala. Väsymys iski ja viis treenipäivää putkeen takana. Päätin pitää välipäivän, mut on kamalia vieroitusoireita :D saliaddiktio iski jälleen. Mut ei auta, levättävä on. Lepposalle kävelylenkille ja sitten saunaan. Ehkä jos vähä jaksas kotijumppailla kotona, mut en tiijä riittääkö energiat siihenkään. Ei varmaan salillakaan jaksas mitään mut silti tuntuu et sinne pitäs päästä.
 
Finnit! Hyi saatana niitä puskee nyt valtavalla voimalla kaulaan ja selkään! Apua! Millä ne sais äkkiä pois tai edes vähän vähemmälle?!

Ja olispa rahaa niin ostais kakkosasunnon jonne pääsisi joskus karkuun tätä lapsiperhekaaosta o_O
 
Helmikuussa aloitettu perusvoimatreeni lähti hyvin käyntiin, lihasta tuli yllättävän hyvin ja rasvaakin paloi Inbody-mittauksen mukaan (jos siihen on mitään uskomista). Silti jurppii tämä turvonnut olotila, koska en mahdu enää vaatteisiin. :mad: Rasvaa on kuitenkin sen verran, et näytän vaan isolta möhköltä. Treenitkin tökki ensin lonkan ärtymisen takia ja nyt tulin kipeäksi. Tällaisessa yhteydessä perfektionismista on enemmän haittaa kuin hyötyä. Mut eipä siinä.. kunhan rutisen, homma jatkuu kuitenkin. :D
 
Teiniviikset. Itellä. Onko jollain tiedossa keinoa miten näistä pääsis pysyvästi eroon?
Neula- ja tai laserepilaatio.

Btw, asiaan mitenkään liittymättä... laitoin siulle terkkui miun flunssatukkoisessa vloggauksessani, koska oot miusta cool.


View: https://youtu.be/oKPwIPQ99mQ?t=2m48s


Ja noin niinkö henkilökohtaisesti viikset on söpö juttu, oli ne sitten minkäsukupuolisella vain :)
 
Vai cool, muahhahah :D aktiivisesti vaan nolaan itteeni tuolla parisuhdepalstalla.. Mut jees, kiitoksia terkuista ja tsemppiä kisoihin :)

Mieki nyppäsin just nännikarvat tuossa ennen salille menoa ja eilen aktivoiduin sheivaamaan miesmäisiks pörhistyneet säärikarvani... Ei niitä näin talvella viitti ajella ku ei kukaan nää, mut kohtaha ne on jo kesämekkokelit :) viikset huirautin veke sähkökäyttösellä. On se kiva ku on tällasen gorillageenit, mut minkäs voi. Ja ei, ei oo mulla kyse mistään hirutismista tai muusta, kunhan nyt vaan olen tumma ja karvainen... Kulmakarvatkin vois nypästä kunhan jaksas. Jotain pysyvää laserpoistoa vois harkita noihin viiksiin...
 
Vai cool, muahhahah :D aktiivisesti vaan nolaan itteeni tuolla parisuhdepalstalla.. Mut jees, kiitoksia terkuista ja tsemppiä kisoihin :)

Mieki nyppäsin just nännikarvat tuossa ennen salille menoa ja eilen aktivoiduin sheivaamaan miesmäisiks pörhistyneet säärikarvani... Ei niitä näin talvella viitti ajella ku ei kukaan nää, mut kohtaha ne on jo kesämekkokelit :) viikset huirautin veke sähkökäyttösellä. On se kiva ku on tällasen gorillageenit, mut minkäs voi. Ja ei, ei oo mulla kyse mistään hirutismista tai muusta, kunhan nyt vaan olen tumma ja karvainen... Kulmakarvatkin vois nypästä kunhan jaksas. Jotain pysyvää laserpoistoa vois harkita noihin viiksiin...
Miun mielestä siul on hyvii ja hersyvästi kirjoitettu viestei. Tiääkin on hieno viesti. Gorillageenit :heart:

Nii juu, ja kiituksia kisatsempeistä! ;)
 
Oon nyt varmaan ihan hirveän paska ihminen kun päivän mietteet ovat olleet osastoa lastenlapsia en sitten hoida! :confused:
#pmskinkaupanpäälle
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom