Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ranne ollut jo kuukauden kipeä ja sormista lähtee tunto koko ajan. Vituttaa kun mitään ei voi tehdä ja sattuu niin saatanasti jos yrittää vaikka haarukkaa pitää oikeassa kädessä, leipälautasta ei voi pitää kädessä ollenkaan. Kyynärpäissäkin hermot jumissa paskan ergonomian takia. Salilla ei pysty tekemään kuin jotain jalkahommia laitteissa, onneksi juoksemaan sentään pääsee kun paketoi ranteen liikkumattomaksi. Jee.

Niin tosiaan vituttaa vaikka mikä, mutta sanotaan nyt että akne: kaulassa, rinnassa, olkapäissä ja etenkin selässä. En aio hankkia roaccutania, ei se kaikilla auta mitään ja sivuvaikutuksia on taatusti kun kyseessä on vahva lääke.
Kaippa hankin nyt sitten jonkun ortoreksian kun eihän sitä oikein mitään saa syödä jos on aknea, kun kaikki sitä pahentaa. Kokeilen nyt täysin maidotonta ruokavaliota, se oli tärkein suositus luontaistuotekaupan myyjältä ja rasvaa vähennän jotta yleinen rasvoittuminen vähenisi.

Tämän näköinen iho kyllä vaikuttaisi jo kenen tahansa itsetuntoon, kyse ei ole mistään mopseilusta nyt.

Ranne ollut jo kuukauden kipeä ja sormista lähtee tunto koko ajan. Vituttaa kun mitään ei voi tehdä ja sattuu niin saatanasti jos yrittää vaikka haarukkaa pitää oikeassa kädessä, leipälautasta ei voi pitää kädessä ollenkaan. Kyynärpäissäkin hermot jumissa paskan ergonomian takia. Salilla ei pysty tekemään kuin jotain jalkahommia laitteissa, onneksi juoksemaan sentään pääsee kun paketoi ranteen liikkumattomaksi. Jee.
Rannevitutus jatkuu. Hermot oli niin paskana että pääsin pikaisesti leikkuriin. Nyt makaan sekä ranne että kyynärpää paketissa saikulla. Leikkauksen jälkeiset kivut on aivan jäätävät enkä saa edes nukuttua öisin. Siihen päälle vituttaa tulomenetys pitkän saikun takia, kelan rahoilla ei paljon juhlita. Nyt lähtis sielu aika halvalla jos tilalle sais kivuttoman kropan ja edes 6h unta putkeen.
Ps. Lihon perkeleesti kun ei ole muuta tekemistä kuin syödä koko ajan jotain.

Harmittaa aivan suunnattomasti ihmiset ketkä dissaavat toisten harrastuksia vaan sen takia, etteivät itse ehkä ymmärrä tai pidä niistä. "Toi on niiiin paska laji!", mitään sen kummemmin perustelematta. Ei pitäis ehkä pahoittaa mieltään, mutta pahoitin. Sit vituttaa mun käsien nivelet, reumafaktoreita ei verikokeista löytynyt, mutta jotain vikaa on kun ei tavarat pysy käsissä...

Harmittaa aivan suunnattomasti ihmiset ketkä dissaavat toisten harrastuksia vaan sen takia, etteivät itse ehkä ymmärrä tai pidä niistä. "Toi on niiiin paska laji!", mitään sen kummemmin perustelematta. Ei pitäis ehkä pahoittaa mieltään, mutta pahoitin. Sit vituttaa mun käsien nivelet, reumafaktoreita ei verikokeista löytynyt, mutta jotain vikaa on kun ei tavarat pysy käsissä...

Mä oon kokenut sellaista hienovaraista vähättelyä tämän oman saliharrastukseni tiimoilta. Ei se sinänsä vituta ja uskon että se on osaksi tahatonta. Nämä henkilöt ovat sellaisia, keitä salikärpänen on puraissut minun kanssa melko samoihin aikoihin ja minä olen ainoa, kuka enää käy. Ja tästä saan aasinsillan toiseen ajatukseen, joka tänään salilla heräsi. Kun mulla ei ole oikeastaan sellaisia punttiystäviä ja pohdin tänään, että välillä tuntuu jopa nololta kertoa, että olin salilla taas, neljättä kertaa tällä viikolla. Ja eihän näin nyt saisi olla.

Tänään sitten puhtaasti vitutti kun olin buukannut itselleni liikaa tekemistä ja myöhästyin aikatauluistani vielä lisää, itsestäni riippumattomista syistä. En kerennyt täyttää pyörän kumeja ja pyöräilin aivan jäätävässä tuulessa töihin puolityhjillä kumeilla. Huh sentään kun kiristi!

Vituttaa iänikuinen iltapäiväväsymys ja sen takia se, etten juuri koskaan pääse lepäämään kotona töiden jälkeen vaan siellä odottaa uusi työmaa josta yrittää totaalisen ryytyneenä selviytyä iltaan asti. Ja tähän iltapäiväväsymykseen ei auta mikään, koska kehoni toimii siten että olisi saatava edes torkahtaa iltapäivällä. Väsymys riivaa yöunien onnistumisista ja ruokavalioista riippumatta ainakin aina, kun en saa nukkua aamulla vapaasti vaan aina on herättävä aikaisemmin kuin haluan, paitsi joskus viikonloppuisin ja lomilla.

Vituttaa ihmiset. Nyt vituttaa nimittäin oikein kunnolla. Ihmiset jotka tekee lupauksia, esittää asiasta innostunutta eikä kehtaa päin naamaa sanoa että ei vois oikeesti vähempää kiinnostaa ja sen verukkeella haalii ilmaisia etuuksia/tuotteita jne, ja sitten kun sovittu päivämäärä alkaa olla käsillä (tänään) ilmoitetaan että sori en mä pääse, en jaksa lähtee. EN JAKSA. Vittu. Kyllä on tämä yritystoiminnan aloittelu niin vitusta että en tiiä mihin oon saatana lähteny.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
superpöhnänen olo, kiitos kilpparin. mahaa nipistelee ja tekis mieli vetää peitto korviin ja mennä takas nukkumaan. aamupuuroki oli taistelua ku maha tuntu menevän heti ähkyksi :confused: vois luulla et on maanantai.

Olen ihan helvetin ryytynyt, koko kroppa ihan jumissa ja toisessa silmäluomessa siksi sitkeä elohiiri, 2v uhmaa ja huutaa monta kertaa päivässä, päätä ym. osia vihloo, flunssa meinaa iskeä ja ja.. Sorruin ottamaan tipan rommia tähän tuskaan :eek:

Nyt v*tuttaa moniki asia :mad: parin viikon takainen ero avopuolisosta, muutto, kämpän viivästyminen, salilla en oo käyny sit toukokuun ja aiettämuaärsyttäääääääää

Uniongelmat. En ees muista millon oisin viimeks nukkunut kaks yötä peräkkäin oikeesti hyvin. Vissiin joskus ennen elokuun puoltaväliä. Hohhoi, vähän alkaa jo painaa.

nukuin melkei kellon ympäri; virhe! aamusta heti kiljuva nälkä jota ei puuro paljon helpottanu, sit salille jossa ei huvittanu olleskaa ja en saanu tuntumaa yhtään. sit kotiin ja jättikasa ruokaa ja monen tunnin kooma. huoh. harmittavia päiviä tällaset :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom