Perhe. Miehet (kaikki). Teinihirviöksi muuttunut kuopus (mies).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
I know that feeling. Tosin ei mua koskaan kaikki miehet vituta, en edes tunne kovin montaa miestä kovin hyvin... :DPerhe. Miehet (kaikki). Teinihirviöksi muuttunut kuopus (mies).
Rannevitutus jatkuu. Hermot oli niin paskana että pääsin pikaisesti leikkuriin. Nyt makaan sekä ranne että kyynärpää paketissa saikulla. Leikkauksen jälkeiset kivut on aivan jäätävät enkä saa edes nukuttua öisin. Siihen päälle vituttaa tulomenetys pitkän saikun takia, kelan rahoilla ei paljon juhlita. Nyt lähtis sielu aika halvalla jos tilalle sais kivuttoman kropan ja edes 6h unta putkeen.Ranne ollut jo kuukauden kipeä ja sormista lähtee tunto koko ajan. Vituttaa kun mitään ei voi tehdä ja sattuu niin saatanasti jos yrittää vaikka haarukkaa pitää oikeassa kädessä, leipälautasta ei voi pitää kädessä ollenkaan. Kyynärpäissäkin hermot jumissa paskan ergonomian takia. Salilla ei pysty tekemään kuin jotain jalkahommia laitteissa, onneksi juoksemaan sentään pääsee kun paketoi ranteen liikkumattomaksi. Jee.
Harmittaa aivan suunnattomasti ihmiset ketkä dissaavat toisten harrastuksia vaan sen takia, etteivät itse ehkä ymmärrä tai pidä niistä. "Toi on niiiin paska laji!", mitään sen kummemmin perustelematta. Ei pitäis ehkä pahoittaa mieltään, mutta pahoitin. Sit vituttaa mun käsien nivelet, reumafaktoreita ei verikokeista löytynyt, mutta jotain vikaa on kun ei tavarat pysy käsissä...
Onko pims-aika käsillä?Vähän semmonen forever muodoton mössykkä -olo.
Onko pims-aika käsillä?
Mutta mössykät on parhaita!