SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vasen sääri on vammasesti puutunut, ilmeisesti suuttui eilisistä vedoista. Särkee.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Migreeni ja alkaa olla muutenkin sellainen olo että jos olisin masennukseen taipuvainen, alkaisi olla hyvä hetki masentua.

Valintanpa vielä vähän lisää. Villasukat jalassa kesäkuussa ja on kylmä, vittu mitä paskaa taas tämä Suomen "kesä".

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Oiskoha nyt mitenkään mahdollista että joskus ois normaali olo ja pääsis taas juoksee ja treenaa. Nyt on taas maha ilmapallona ja öhnö olo. Pitänee hörppästä levolakkia ja pysyä visusti sisällä... vastustan kiusausta mennä sikailemaan paskajutuilla offtopicketjuun....

Uuden henkilöstöravintolan ruoka on ihan luokattoman huonoa paskaa, joten mitä helvettiä syön jatkossa kun eväiden väsäämistä en jaksa edes ajatella?! En varmaan mitään, paastoan vittu.

Kaksi kertaa ehdittiin lapsiparkkia käyttää juuri kun lapsi oli edellisestä taudista parantunut niin nytpä on jälleen kuumeessa :(
Miten tämä voi olla jatkuvasti tällaista vielä kesälläkin?!?

...ja tänään kun päästiin parkkiin asti ja itse jopa salin puolelle, migreenikohtaus puhkesi ekojen nostojen aikana :(:confused::mad:

Pakko skarpata nyt kaikkien elintapojen kanssa kun on tällainen vittumainen sairaus oltava :kakka:

Puoliso sai kenkää tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Työvelvoite säilyy 2kk irtisanomisajan ajan. Mie oon henkisesti ihan kypsä yleisen ilmapiirin negatiivisuuteen ja mun oma duuni sisältää mahdollisimman paljon yliannoksia siitä. Mulla on vain viikon kesäloma ja tahtoisin hetkeksi kauas Suomesta, mutta en tiiä, antaako meidän talous nyt myöten, vaikka tekisin yksin aivan budjettimatkan. V***U.

Kyä ny harmittaa, kun väsyttää. väsyttää hualella mutta kun uni vuaan ee suaavu.

Se vitun aika kuusta tuntuu alkavan joka kuukausi aina aikaisemmin, reilussa viikossa on mennyt 3 litraa viiniä joten pakko pidättäytyä ostamasta enempää ja nyt sitten viimeistä lasillista juodessani syön itseäni pallon muotoon suklaalla ja karkilla :confused::confused::confused:
Lomasää on vitun paska ja asunto mullin mallin kun on huoneiden vaihto meneillään ja lomaa enää 3 viikkoa jäljellä ja yhtä vitun paska sää jatkuu ja jatkuu....:mad:

...ja nyt olo alkaa olla sellainen että taitaa flunssa olla kunnolla tulossa päälle, sää ei näytä mitään parantumisen merkkejä ja jos flunssa tulee, en pääse salillekaan JA lapsen käsi on niin turvonnut hyttysenpistosta että piti viedä ensiapuun :(:(:(

En nyt tiedä vituttaako, kun tää on niin surkuhupaisaa. Mikä jotain siltä väliltä mua tänään: dieetatessa tuntuu päivä päivältä lihavammalta. Wtf o_O
niin tiedän tunteen! Mulle käy siis kanssa aina niin ja sen myötä dieetti loppuu viimeistään kahden vuorokauden jälkeen motivaation katoamiseen, hermojen menemiseen ja vitutus maximukseen :D

En nyt tiedä vituttaako, kun tää on niin surkuhupaisaa. Mikä jotain siltä väliltä mua tänään: dieetatessa tuntuu päivä päivältä lihavammalta. Wtf o_O

Sama juttu! Kalorit on varmasti miinuksella, mutta näyttää Michelin-mieheltä. Vaaleaa nestelöllöä joka puolella. Jospa se lähtee jonku ajan kuluessa ja tulisi kuivempi lookki. :(

Just nyt pännittää ihmismielen suunnaton ja loputon typeryyden määrä. Tuntuu aedosti siltä, että hämmästyttävästi monien nykyihmisten on äärimmäisen vaikeaa ymmärtää ilmiselvääkin huumoria huumoriksi jos siinä ei ole tuhatta hymiötä. Ja on surkuhupaisaa että jotkut jaksavat rääpiä miun bloggauksesta ja urheilusta vaikka mitä. Pitäis olla sitä ja pitäis olla tätä ja vaikka miten olis niin ois aina väärin päin... no, nyt sentään olen vihattu ja parjattu omana ihtenäni. Koomista sekin että joillekin se mitä olen, on joku luotu juttu... näemma oman ittenänsä olokin on siis jtn kammottavan friikkiä nykyään... musta ee kyllä tekoripsibarbii sais tekemälläkään.... ee ole mun juttu...

Back
Ylös Bottom