I'm back!
Töööörkypitkän totaalitauon ja epämääräisen silloin-tällöin-punttailun jälkeen mä oon täällä taas. Josko tästä päästäs taas oikeesti takas vauhtiin ja kuntoon.
Lihaa kroppaan ja voimaa lihoihin.. Innostus päällä taas, salilla muistu miten mukavaa se on..
Aiemmin melkein asuin salilla, sali oli kävelymatkan päässä kotoa joten oli helppo mennä. Sitten tuli ero exästä, se vei mehuja. Ja saamattomuus välimatkan takia, plus etten halunnut törmätä siihen salilla(kaan). Punttailu vain jäi ja jäi, aina välillä koitin rypistellä mutta taas hetken kulkemisen jälkeen tuli kaikkee muuta ja flunssia yms.. Uuden, nykyisen aviomiehen kans oli kaikkee muuta tekemistä ja taas lisää aikaa kului.
Nyt oon saanut taas kunnolla niskasta kiinni ja tästä alkaa. Kroppaa on herätelty, voi luoja miten sainkin ekoilla kerroilla paikat jumiin. Ja melkein poru meinas päästä kun näin miten pienet raudat nykyään liikkuu. Mutta ompahan tavoitetta
. Nyt on perjantaisesta kinttutreenistä pohkeet niin totaalijumissa, että tää ei oo enää oikeestaan ees hauskaa. Toisaalta arvasinhan mä että näin käy, pohkeet tilttas sillon joskus ennemminkin aina joka kerta, mutta tää on ainakin potenssiin kaks siihenverrattuna. Niin, ja toinen ojentaja on hämärä, jotenkin tuntuu ettei se toimi kunnolla. En mielestäni oo sitä loukannut kuitenkaan, mutta esim niskantakaa
hanttelilla tehtynä huomaa kuinka vasen on paljon voimakkaampi. Oikealla ei meinaa onnistua läheskään yhtä paljon..