SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan sairaan hyvät ravitsemus & liikunta -kurssin luennot, joita oli tänään koko pv. Huomenna jatkuu vielä tämänpäiväisiä kiinnostavammilla teemoilla, mii laiks :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ilostuttaa että ennakkoluuloistani huolimatta osaan iloita reeneistä ja surkeista reenipainoista. Tänään testailin että nousisko se 42,5 joka viimeks jämähti rinnalle ja helpostiha tuo nous, ois lähteny enemmänkin :) jätin kuitenkin tuohon etten nyt liikaa riehu... Onhan tuo 25 kiloa alle oman enkan mutta kerpele! On se taas 2,5 kiloa lähempänä sitä ku se viime viikkonen ja selkeesti muutenkin paremman tuntuinen teknisesti ja muutenkin. Hihii. Maastavedossa taas 5x5x70 oli kevyttä kauraa.

I'm back!

Töööörkypitkän totaalitauon ja epämääräisen silloin-tällöin-punttailun jälkeen mä oon täällä taas. Josko tästä päästäs taas oikeesti takas vauhtiin ja kuntoon. :ruoska: Lihaa kroppaan ja voimaa lihoihin.. Innostus päällä taas, salilla muistu miten mukavaa se on..

Aiemmin melkein asuin salilla, sali oli kävelymatkan päässä kotoa joten oli helppo mennä. Sitten tuli ero exästä, se vei mehuja. Ja saamattomuus välimatkan takia, plus etten halunnut törmätä siihen salilla(kaan). Punttailu vain jäi ja jäi, aina välillä koitin rypistellä mutta taas hetken kulkemisen jälkeen tuli kaikkee muuta ja flunssia yms.. Uuden, nykyisen aviomiehen kans oli kaikkee muuta tekemistä ja taas lisää aikaa kului.

Nyt oon saanut taas kunnolla niskasta kiinni ja tästä alkaa. Kroppaa on herätelty, voi luoja miten sainkin ekoilla kerroilla paikat jumiin. Ja melkein poru meinas päästä kun näin miten pienet raudat nykyään liikkuu. Mutta ompahan tavoitetta :rolleyes:. Nyt on perjantaisesta kinttutreenistä pohkeet niin totaalijumissa, että tää ei oo enää oikeestaan ees hauskaa. Toisaalta arvasinhan mä että näin käy, pohkeet tilttas sillon joskus ennemminkin aina joka kerta, mutta tää on ainakin potenssiin kaks siihenverrattuna. Niin, ja toinen ojentaja on hämärä, jotenkin tuntuu ettei se toimi kunnolla. En mielestäni oo sitä loukannut kuitenkaan, mutta esim niskantakaa hanttelilla tehtynä huomaa kuinka vasen on paljon voimakkaampi. Oikealla ei meinaa onnistua läheskään yhtä paljon..

Kuukausi sitten päätin, että vois alkaa juoksemaan. Tein testilenkin. Kaks kilsaa jaksoin lönkytellä etanavauhtia ja meinasin kuolla. Pari viikkoa surkuteltuani aloitin juoksuohjelman. Tänään sain juostua kympin enkä edes meinannut kuolla eikä vauhtikaan nyt ihan etanamaista ollut :) helkkarin hyvä fiilis, koska pidän itteeni aika lahjattomana tuohon juoksuun. Nyt sitten vaan peruskuntoo kasvattaa lisää, vauhtireeniä lisää ja eiköhä tässä ihan kunnolla pääse kohta kipittelee! Tänään viel salille leikkimään voimanostelijaa juoksentelun päälle :)

Ihan magee pumppi tuli pystäreissä käsivarsiin ja olkapäihin! Ja totesin mielessäni että en oikeastaan edes haluaisi käydä salilla useammin kuin kahdesti viikossa vaikka voisinkin, mutta se tankotanssihaave saa kyllä luvan toteutua parin kolmen vuoden sisällä ainakin!

:oujee:lisäpainoleuanvedossa uusi oma ennätys, 27,5kg Hassuinta tässä on se, etten juurikaan oo treenannut tätä. Mutta ei sen väliä myös toistoja omalla painolla tuli huomattavasti enemmän kuin oletin, treenimäärään nähden. Kiva kun joku asia menee eteenpäin. Penkkikin tuntui piiiitkästä aikaa kevyeltä. Flunssakin vaikuttaisi olevan historiaa.

Olen hengissä. Sain nukuttua jopa univelkoja pois. Hani on Iiiihana. Hammasta ei särje enää. Tänään Helsinkiin ja huomenna WPC:n SM-kilpailut, joissa olen naisten avoimessa RAWpenkkipunnertamassa. Hyvä ruoka, parempi mieli. Johan tuossa ilonaiheita onkin vallan palajon! :)

Mä pääsin pitkästä aikaa ampumaan 222:lla ja taljajousella, kunnes hiffasin ettei ampuminen ole suositeltavaa raskauden aikana meluhaitan takia. No kuukauden päästä sitten uudestaan :)

olen onnellisen hämmentynyt ja hämmentyneen onnellinen! Koska... öö... vaikee tajuta itekään... OLEN Wpc-liiton Sm-kilpailujen naisten avoimen sarjan raakapenkkauksen VOITTAJA ja siis kultamitalisti ja öööö... suomenmestari?!?!?!?!? Olen Wpc suomenmestari raakapenkissä! HUHHUH!!!! WAU! Ja sillee ihan vähän happy!

12967950_231171170575748_3954987528813074591_o.jpg

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Hienoa! Noihin kisoihin vois itekki mennä koha selviää entisiin painoihin :)

Oma ilonaihe: pääsin työhaastatteluun! Pitäkee peukkuja :D

Tervetuloa ja ensivuonna nähhään siis kisoissa? ;-)

Hyvvee työhaastista sulle! Peukut ja varpahatkin jo pystysä!

Tännään Turkuun kisamatkalle ja iltavaa'alle. Huomenna FPOn RAW Voimanoston SM-kilpailut, joissa naisten avoimessa +90 kg -sarjassa rehkimässä.
Tännään ennen kisamatkalle lähtöä käyn salilla tekeen tekniikkatreeniä. Mutta KAIKISTA SUURIN ILONAIHEENI on se, että meiän aappenalauman
nuorin, 10 v prinsessa, päätti liittyä sammaan voimanostoliittoon kuin mie, myö laitettiin siis hakemus vetämään liittoon ja 10 v aappenavaffaprinsessamme
on nyt FPOn koko historian nuorin jäsen!!!! Oon niin ylypiä printsessasta! Kun kerran voimaa piisaa ja halluu tehä, niin pääsee ihan oikeisiin kisoihin
ja loogisesti olen ihan se tangonnostava kisahuoltaja kisoissa joissa yhdessä kuljemme ;-) Jei!

Ilostuttaapi myös kovasti se, että tutulta nostajalta näemma oisin saamaksissa penkkipaitaa/-paitoja käytettynä ostettua ja penkkitreenikoutsaustakin hieman. Ei ne suuret tulot vaan pienemmät menot... Ilahduttaa!

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom