Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tuo olisi totta, miksi kukaan viitsisi meikata?Pyhpah Mopsi80, luonnollisuus on pop. Ei kukaan ole ruma, kaikissa meissä on kaunista
(joo miulla taitaa olla joku positiivisuus puuska...)
Jos tuo olisi totta, miksi kukaan viitsisi meikata?
Nyt kun olen ilman meikkiä niin saan kivasti huomiota - kun näytän niin helvetin väsyneeltä ja sairaalta :D
(Rumaksi ei vielä olla sanottu)
E. Näin unta että mulla oli sellainen yököttävä pullottava äitialavatsa - ilostuttaa se, että eipä onneksi oikeasti olekaan ihan sellaista sentään!
Auts. Mutta mitä olen käsittänyt, saat silti miestä? :DHeh, no voin kuule piristää että miulla on äitialavatsa. Oikein sellanen nahkalerpake missä on palijo raskausarpia ja se ei tuu koskaan enää palautumaan
Ja en tiiä miksi kukaan viittii meikata. Ihan turhaa hommaa. Naamakin tuntuu vaan tönkköselle jos siihen mättää voiteita ja puutereita.
Auts. Mutta mitä olen käsittänyt, saat silti miestä? :D
Tae asiassa mulla on virkeämpi olo, kun olen meikannut. Nyt naturellina olo on vielä nuutuneempi, kuin edes jos olisi ripset käännettynä ja värjättynä :(
Ja rasvainen iho pysyy mattana oikeilla tuotteilla.
Ääh, pakko sitä on kai edes hieman laittautua, kunhan silmätulehdus kokonaan paranee...