SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
En jaksa enää meikata töihin (paitsi pahimmat mustuudet ja punaisuudet pois sormella&meikkivoiteella).
Jos ja kun kerran olen nyt jumalattoman ryytynyt ja vittuuntunut perheenäiti, miksen voisi rehellisesti olla sen näköinen?!

Pyhpah Mopsi80, luonnollisuus on pop. Ei kukaan ole ruma, kaikissa meissä on kaunista :)

(joo miulla taitaa olla joku positiivisuus puuska...)
Jos tuo olisi totta, miksi kukaan viitsisi meikata?

Nyt kun olen ilman meikkiä niin saan kivasti huomiota - kun näytän niin helvetin väsyneeltä ja sairaalta :D
(Rumaksi ei vielä olla sanottu)

E. Näin unta että mulla oli sellainen yököttävä pullottava äitialavatsa - ilostuttaa se, että eipä onneksi oikeasti olekaan ihan sellaista sentään!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Jos tuo olisi totta, miksi kukaan viitsisi meikata?

Nyt kun olen ilman meikkiä niin saan kivasti huomiota - kun näytän niin helvetin väsyneeltä ja sairaalta :D
(Rumaksi ei vielä olla sanottu)

E. Näin unta että mulla oli sellainen yököttävä pullottava äitialavatsa - ilostuttaa se, että eipä onneksi oikeasti olekaan ihan sellaista sentään!

Heh, no voin kuule piristää että miulla on äitialavatsa. Oikein sellanen nahkalerpake missä on palijo raskausarpia ja se ei tuu koskaan enää palautumaan :hyper:

Ja en tiiä miksi kukaan viittii meikata. Ihan turhaa hommaa. Naamakin tuntuu vaan tönkköselle jos siihen mättää voiteita ja puutereita. :rolleyes:

Heh, no voin kuule piristää että miulla on äitialavatsa. Oikein sellanen nahkalerpake missä on palijo raskausarpia ja se ei tuu koskaan enää palautumaan :hyper:

Ja en tiiä miksi kukaan viittii meikata. Ihan turhaa hommaa. Naamakin tuntuu vaan tönkköselle jos siihen mättää voiteita ja puutereita. :rolleyes:
Auts. Mutta mitä olen käsittänyt, saat silti miestä? :D
Tae asiassa mulla on virkeämpi olo, kun olen meikannut. Nyt naturellina olo on vielä nuutuneempi, kuin edes jos olisi ripset käännettynä ja värjättynä :(
Ja rasvainen iho pysyy mattana oikeilla tuotteilla.
Ääh, pakko sitä on kai edes hieman laittautua, kunhan silmätulehdus kokonaan paranee...:rolleyes:

Auts. Mutta mitä olen käsittänyt, saat silti miestä? :D
Tae asiassa mulla on virkeämpi olo, kun olen meikannut. Nyt naturellina olo on vielä nuutuneempi, kuin edes jos olisi ripset käännettynä ja värjättynä :(
Ja rasvainen iho pysyy mattana oikeilla tuotteilla.
Ääh, pakko sitä on kai edes hieman laittautua, kunhan silmätulehdus kokonaan paranee...:rolleyes:

Juu, viimoset puol vuotta on lykästäny kyllä kun löysin mussukan. Kyllä muuten lykästi ennen sitäkin. Kai se on sitten tää estoton puumailu mikä vetoaa joihinkin :david:

Edelleen tuntuu kyllä todella easyltä lähteä töihin kun sohii vain silmien alle ja nenään ja muutamaan näppylään peitemönjää ja jalat sujauttaa kumisaappaisiin, vaikkei edes sada.
Kuk miksi mun oikeasti edes pitäisi jaksaa yhtään panostaa ulkonäkööni, kun se on jo nähty ettei se(kään) saantia paranna.

Olen yllättynyt itsekin, että kirjoitan tätä, mutta tempaukset. :) Tänäänkään ei tullut yhtään hylättyä toistoa, vaikka tein selkeesti isommalla painolla, kuin minkä kanssa olisin ollut ihan pulassa pari kuukautta sitten.

Pitkästä aikaa ei aamulla silmissä rähmän ja hiekantunnetta - saatoin meikata! Eli 5,5 -> 8 :rolleyes:

Maha oli myöskin sanoisinko litteä, kun ei ole suuren suuria ruokahaluja viime päivinä ollut. Ei ihan heti tulisi mieleen, että 35v kahden lapsen äiti.

E. Mutta räkää tulee edelleen kurkusta ja kynsivalli on tulehtunut.

...ja uudet geelikynnet saan tänään! Pakko ottaa punaiset.

Jalassa ei ilmeisesti olekaan jänne tulehtunut vaan akillesjänteen kiinnikkeen repeämä/tulehdus. Ilostuttaa siksi että lääkärin arvioima paranemisaika lyheni ehkä viidesosaan siitä mitä alunperin arvioitiin. Sain heittää kepin nurkkaan, käsky kävi kävellä nyt koroilla ja ensi viikolla pitäisi pystyä jo pari minsaa juoksemaan. :oujee:

Iloitsen nyt vähän myöhässä (tai edelleen) torstaista työntötreeniäni. Tarkoitus oli kokeilla uusi 1RM, mutta jalat aivan tukossa enkä uskaltanut mennä kyykkyyn. Lähdin kokeilemaan raakana rinnallevetoa ja hups... uusi 1RM tuli sitä kautta 57,5 kg (ja rive oli helppo) :D Painonnoston kokonaistulos on nyt maaginen 100kg.

Suositut

Back
Ylös Bottom