SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Elämä on oikeastaan aika kivaa! Toki kaikesta mahdollisesta voisi valittaa, mutta ihan näin pääpiirteittäin, täällä on ihan mukava olla. Se on ilostuttanut tänään.

Olen onnellinen siitä millainen elämä minulla on nyt. Olen onnellinen, kuumeesta huolimatta tästä viikosta. Ollut Jännä viikko oikein isolla J:llä.
Koko viikon olenn ollut valitettavasti kuumeessa ja kotona, mutta tällä viikolla on ilmestynyt nettiin kaksi mainosta joissa olen, miulta on
ilmestynyt vanhan blogini rinnalle uusiBadilaiffia -blogi, tänään ilmestyi uusin Sarjari jossa mun Massamään -sarjakuva julkastu,
on tullut blogattua Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa -blogissakin, jossa käynyt nyt yli 10111 käyntiä.... että asiat edistyy ja juttui tapahtuu,
vaikka mie vaan makaan kuumeessa.... Pakkohan tässä on tästä kaikesta olla onnellinen.

korjattakoon täten typo-> ei yli 10111 käyntiä, vaan yli 30111 käyntiä...

Olen iloinen, että ymmärsin vihdoin sellaisen asian kuin taloudellinen lukutaito. Ja opin säästämään rahaa. Äskettäin avasin paras osakesäätiön. Avasin tilin nimenomaan Forexin takia. Olen käynyt kauppaa melkein kaksi vuotta. En voi kutsua itseäni guruksi tai ÄSSÄ (tämä on etuoikeus valittuja). Monet ihmiset ovat kiinnostuneita: "Kuinka paljon voit ansaita Forex?"- kaikki riippuu strategiasta, lähtötasapainosta ja tietysti kokemuksesta... Mitä aggressiivisempi strategia, sitä suurempi riski ja näin ollen voitto. Kehotan teitä käyttämään Kohtalaista taktiikkaa. Monet ihmiset ajattelevat: "Forexin kauppaa varten sinulla on oltava huomattava määrä!"se ei ole totta. Avasin ensimmäisen vakavan Tilini 200usd: llä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back in biz. Pitkä ponnari ja otsatukka paikkasi pehmeää ulkomuotoa noin muuten, joten tuntui jopa vähän sporttiselta päästyäni pitkästä aikaa salille asti.

Elämä on oikeastaan aika kivaa! Toki kaikesta mahdollisesta voisi valittaa, mutta ihan näin pääpiirteittäin, täällä on ihan mukava olla. Se on ilostuttanut tänään.

Täällä on vissiin ollut aika hiljaista, kun viimeisellä sivulla on omakin kommentti vuodelta ´16 :whistle:

Viime vuosina semmonen varsinainen treeni-into on ollut vähän hukassa, mutta nyt se sali taas on alkanut houkuttelemaan. Tänään oli kiva höperötreeni, sai jopa painot pidettyä kohtuullisina eikä kylmiltään lähtenyt niihin vanhoihin ykkösmaksimeihin, eikä se tuntunut egon puolesta edes pahalta. Se oli ilostumisen syy tänään :cool:

Back
Ylös Bottom