Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Liityinkin jo tänään lapsiparkilliseen saliin hyvällä tarjouksella enkä vasta syksyllä kuten aikomus oli eli tästä lähtien superhypermegakehitystäni ei voi estää juuri mikään :puntti::puntti::rock::oujee::ruoska::eek::p

E. Oho, tarttis laatia 2-jakoinen ohjelma!

Viimeksi muokattu:
En tiiä, onko tää ilon aihe vai v*tutus.

Suurin osa mun mekoista ei enää sovi mun ylle. :( Jää tosta yläselästä hannaamaan, jos on vähänkin joustamatonta kangasta, vetskari ei mee enää kii. Talven aikana ei ole hirveästi tullut mekkoja käyteltyä, joten kesän tullessa yllätys oli melkoinen. Ei näköjään kannattais käydä salilla ja treenata kroppaa tasaisesti, yläselän kera, kun tollai ykskaks yllättäen saakin lisää lihasta kroppaan! :D

Kuntosalin lapsiparkin keksijä ansaitsisi Nobelin rauhanpalkinnon :D
Ja muutenkin fiilis alkaa olla varovaisen toiveikkaasti hieman valoisampi :)

En ole ottanut särkylääkettä kahteen päivään ja huomaan että kuukausi sitten palannut vanha vaiva ei enää satu juuri ollenkaan. Varmaan hyvä ratkaisu että en ole treenannut mitään varovaistakaan ja olen ottanut tulehduskipulääkettä. Olin jo vähän ajatellut että treenit oli nyt tässä. Ihan mahtavaa jos vielä pääsee nostamaan oikeita painoja!

Selvisin hammaslääkäristä kivien poistolla, vaikka olin ihan varma että nyt on parit reiät ja maitohampaan kanssa eron hetki käsillä.
Juhlin uusilla jumppahousuilla, joissa hinkkasin kädet ihan piippuun.
Maha litistyy.
Iskias on melkein hellittänyt taas tältä erää.

Lapsi on parantunut joten pääsen huomenna salille, olen helvetin tyytyväinen uuteen saliohjelmaani ja kesälomani ensimmäisen päivän ohjelma on suunniteltu: menen yksin (aaaah!!) kaupunkiin, käyn kampaajalla ja ostan tonkan viiniä, jos saisin vielä jonkun kaverin kanssa terdetreffit sovittua reissulle niin a vot.

Mies on hiljattain lopettanut monta vuotta syömänsä lääkityksen, jonka yleinen sivuvaikutus on halujen heikkeneminen - ja sen kyllä huomaa :pano:
:pano:
:pano::oujee:

Treeni tuntuu tosi hyvältä, töissä on kivaa ja siellä menee hyvin, parisuhde täyttyy lenkeistä, leffailloista sohvalla, shoppailulla ja valtavalla (!) määrällä seksiä :hyper:, rakkautta ja hyvää oloa. Yritän muistaa tämän tilan sitten, kun joskus harmittaa. :love:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Jopa hieman yllätyin kun vilkaisin persettä suihkun jälkeen peilistä salin pukkarissa: nyt (vasta) se on oikeasti alkanut kasvaa ja kiinteytyä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Puolukan kanssa samoilla huudeilla - piti ylittää pari maakuntarajaa, että sain minäkin paranneltua kisapenkkini uusiin lukemiin. Viimein. 75kg @bw 51,65. Onpa tätä kauan metsästettykin.

Mies halusi sijoittaa 1400€ soutulaitteeseen, jumaliste - kohta täällä soudetaan oikein kunnolla :eek::D
(En vastusta ajatusta :p)

Sali <3 <3 <3 Elämässä kaoottinen vaihe menossa, perhanan kovia aikoja. Kaksi päivää pahimman jälkeen raahauduin kaatosateessa salille myöhään illalla sängyssä pyörimisen jälkeen. Oli lohdullista nähdä samat ihmiset tekemässä samoja treenejään. Elämä jatkuu :) Jos jollain tästä surullisesta elämänvaiheesta nousen niin kovalla treenillä ja benkkujenkulla :puntti: Nyt iskä olikin sanonut jo ensimmäiset sanansa aivoverenvuodon jälkeen. Joku päivä tämän kaiken jälkeen ollaan kaikki vahvempia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom