SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Mies selitti pojalle, että suhteessa miehen ja naisen on oltava tasa-arvoisia, vaikka miehet ovat hallinneet maailmaa etenkin ennen vanhaan enemmän kuin naiset, mikä on johtunut vain siitä, että miehet ovat fyysisesti vahvempia ja hallinneet väkivallalla :worship:
(Ja tämä siis ihan omasta aloitteestaan, mulla ja mun puheilla ei ollut mitään tekemistä keskustelun kanssa.)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Yhtä aikaa ilostuttaa ja vituttaa taas miessukupuoli kaikkinensa. Juuri kun manasin kaikki lajin edustajat alimpaan helvettiin, yksi yksilö soitti ja ilahdutti pelkällä olemassaolollaan. Valmentaja, joka tarjoutui ajamaan 50km kattomaan mun onnettomia kyykkyreenejä. Päivä ja kyykky muuttui kertalaakista loistaviksi, ja taas tuli hyviä vinkkejä ja ajatuksia kolmeen suureen. On tää elämä vain kuitenkin :)

Minua ilahdutti se, kun olen alkanut syödä enemmän ja noin vain enkat paukkui salilla. :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Dieetti on alkanut mainiosti; kuukaudessa vaa'assa on muutosta neljän ja puolen kilon verran, ja näyttäisi ettei se siitä ainakaan ylöspäin olisi enää lähtemässä. Olokin on huomattavasti kevyempi ja mukavempi, vaikkei peilissä vielä suurempia muutoksia näy.

maastaveto nytkähti viimein kauan himoitulle uudelle kymmenluvulle. Iloitaan nyt tästä kun seuraavaa etappia saa taas työstää varmaan pitkään ja hartaasti.

Käsi alkaa kestää pikkuhiljaa elämää. Hermosärky ja tykyttely on loppunut *kopkop* ja tein tällä viikolla ekaa kertaa taljassa minimipainoilla ojentajia ja habaa. Punnerruksiakin pystyy tekemään smithissä tankoa vasten, vaikka ei vielä kovin matalalle asti. Vipareita kilon painolla. Hampaatkin saa melkein joka päivä harjattua leikatulla kädellä. Jes.

Fillarilla siirtyessä kotoa salille ilahdutti vastaantulevien hymyt. Olkoonkin että oli miehiä, mut ei se haittaa :D

Treenit. Ihmissuhteet. Työ. Alkuvuodesta asetetut tavoitteet tälle vuodelle saavutettu. Tämä lista voisi yhtä hyvin olla "mikä tänään vituttaa?" -threadissa. Kaikista näistä saan sekä hirmuisesti iloa ja voimia mutta ne myös kuluttaa ja stressaa. Tällä hetkellä ehkä Nykäsen sanoin fifty-sixty, juuri nyt kuppi kallistuisi hitusen enemmän kuluttavan puolelle, mutta annapa olla jos yksi osa otettaisiin pois (niinkuin vuosi sitten kun ei ollut työtä) niin johan otti pannuun vielä enemmän.

Ehkä eniten ilahduttaa treeni, ja se että tajuan mitä pitäisi korjata jotta koko yhtälö toimisi. Paitsi että juuri nyt tuntuu, että korjausliike omassa ajattelussa ja teoissa on hurjan suuri jotta lopputulos on hyvä.

Vähän kerrallaan. Lähtökohta on hurjan paljon parempi kuin vuosi sitten.

ilahduttaa ihanat domssit. hetki sitten harmittelin kun treenit ei enää tunnu seuraavana päivänä ja lisäsin vähän volyymia ja jestas :D ja ihana viikonloppu minkä saa pyhittää vain ja ainoostaan itelle, eli treeniä,ruokaa ja lepoa.

Back
Ylös Bottom