SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Voimatasot pysyneet suht entisellään sairastelusta ja tiristelystä huolimatta. Bulkkikilot lähtivät laskuun alkukiukuttelun jälkeen ja hain sen kunniaksi tänään grippsit vetoja avittamaan. Samalla tölväsin tasty latten ja varasin koostumusmittauksen, kaikki menee niin kivasti ja oon muutenkin ihan tajuttoman onnellinen. :heart:

Perjantai! Kiireinen työviikko loppuu joskus. Joulu/uv-pyhien aikaan samat määrät töitä kasaantuu vähemmille päiville, alkaa vähän väsyttää hiljalleen.

Aijaijai kuinka hyvältä tuntuu kun salitreenit kulkee pitkästä aikaa hyvin! :puntti: Syksyllä väsytti vaan koko ajan ja oli voimaton, tukkoinen ja laiska olo. Kiloja kertyi ja voimat hävis. Lopulta ei jaksanut edes käydä enää salilla, pelkästään jumpassa. Tammikuun toisella viikolla aloin syömään taas terveellisesti 5-6krt päivässä ja nyt on toinen viikko uuden treeniohjelman parissa. Tuntuu että oon saanut ne samat voimat takas mitä luulin syksyn aikana menettäneeni :) ja treeni maistuu! Tärkeintä olis muistaa syödä hyvin ja ravitsevasti sekä yrittää nukkua tarpeeksi vaikka elämä oiskin vaikeampaa hetkellisesti.

Tammikuun toisella viikolla aloin syömään taas terveellisesti 5-6krt päivässä ja nyt on toinen viikko uuden treeniohjelman parissa. Tuntuu että oon saanut ne samat voimat takas mitä luulin syksyn aikana menettäneeni :) ja treeni maistuu! Tärkeintä olis muistaa syödä hyvin ja ravitsevasti sekä yrittää nukkua tarpeeksi vaikka elämä oiskin vaikeampaa hetkellisesti.
Itse olen noudattanut syömisen suhteen Syö aina kuin voit -diettiä :)

Eilinen maksimikokeilu salilla vajaa kolme kk voimapainoitteista treeniä alla ja tekniikoita hiottu. Alkaa asettua kohdilleen ja erityisesti kehittyminen vedossa tuottaa suurta iloa. Kyykyssäkin pääsin jo satasen paremmalle puolelle, penkkiinkin himpun verran lisäystä. Yt 330kg jäi karvan verran alittamatta mutta eiköhän se sieltä tule. Tosin iloa voisi himmentää että salituloksia ei kuulemma lasketa, mutta pöh, iloitsen kuitenkin.

Ekat painonnostokisat takana! Jännitys ilmeni minulla kokovartalolötköytenä ja terävyys puuttui, mutta sain tulokse aikaiseksi. Kilot sinänsä minun tasooni alakanttiin (37+55, kaikki raakana), mutta huonomminkin olisi voinut mennä. Kaikki oli uutta. Ensi kerralla vähemmän jännitettäviä asioita :) Sen verran vähän osanottajia mukana, että olin oman sarjani piirinmestari :D

Aurinko pilkottaa, lihakset pikkuisen jumissa ja mahakin päätti rueta toimimaan normaalisti nyt kun olen viikon syönyt... normaalisti. Nyt ladulle tuonne pikku auringonpaisteeseen ja illemmalla sitten salille. Kyllä mie tästä vielä nousen :)

Ihan parasta käydä ennen iltapäiväluentoja salilla vetämässä kunnon setit, aurinko paistaa matkalla koululle ja fiilis on vaan niin aurinkoinen :)

Mua ilostuttaa niinkin pinnallinen seikka kuin vatsapalikat. ^.^ Tai no, toistaiseksi vain ne kaksi ylimpää ovat uskaltautuneet esille... On hemmetin sitkee tuo alavatsan varasto!

Suositut

Back
Ylös Bottom