Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korkeamman intensiteetin reenin kokeilu osoittautui virheeksi,heti alko seuraavina päivinä päätä kiristää,olo nihkee ja yöt erittäin levottomia ja lihakset kunnon jumipumpissa --> himmailu jatkuu siis..saatanan saatana.
Muuten, oliko sulta labroissa selvitetty kilpirauhassysteemit ? Itellä parin vkon päästä lekuri, jolta aattelin vaatia kilpparilabroihin lähetteen, aika paljon kun erinäiset oireet viittais sen suuntasiin robleemiin jotka voi saada aikaan pitkäaikasella vhh ruokavaliolla ja kovalla reenillä, tai näin ovat kirjaviisaat todenneet. Tiedä sitten..
Töttöröö, sisätautien erikoislääkäri ( n. 65-vuotias partasuu-ukko) oli sitä mieltä,ettei reenauksella ja liian vähän syömisellä yms ylikunnon oireilla voi saada kilpirauhastoimintaa sekasin..nice :D ei herunu myötätuntoo,labraan anto sentään "säälilähetteen"..ens kerran katson tarkemmin kenen vastaanotolle menen.
Löytyi sitten myös keuhkoklamydian vasta-aineet tuon mykoplasman rinnalle. Näistä kellään kokemuksia/kerrottavaa?
Jokapäivä lisäksi tulee arkipyöräilyä 3-10km eri paikkoihin. Salilla olen tehnyt elaston 2-jakoisella ohjelmalla, joka kerta pyrkien nostamaan joko painoja tai toistoja. Teen myös liikkeitä failureen, koska tosiaan pyrin joka kerta tekemään edes yhden toiston enemmän kuin viimeksi. Tälläisellä ollaan menty viimeiset 5kk, joskus 2 viikon välein olen pitänyt yhden lepopäivän tai kaksi maksimissaan viikkoon. Olen huomannut, että en enään mitenkään saa tehoja itsestäni irti, niinkuin ennen ja yleisestikkin on jaksaminen lopahtanut.
Mahtaako siis olla kyseessä vain huono kunto vai olisiko mahdollisesti pienestä ylirasitus-tilasta kyse?
Tuommoinen liikuntamäärä vaatii paljon kaloreita, missä kohtaa mahtaa olla joka päiväinen lihashuolto? foam rollailu ja venyttely?
Keventele harjoitusmääriä viikoksi ja pariksi ja katso miten kroppa reagoi. syö hyvin, lepää, tee jotain muuta kuin yleensä eli hengaile frendien/muijan kanssa, käy kävelyllä,mene leffaan etc
Suosittelisin että joka 4. VIIKKO olisi kevyempi, ei yksi vuorokausi vielä paljoo anna hermostolle/umpieritysrauhasille/lihaskudokselle yms aikaa tasapainottaa ja huoltaa kehoa kovan treenin aikaansaamasta "tasapainon järkkymisestä". Ja tosiaan muista se monipuolinen,RIITTÄVÄ ravinto, jos meet kokoajan miinuskaloreilla niin voin luvata että alamäki syvenee kohta kovaa vauhtia. Veikkaisin, että jos jatkat samaa rataa, kuukaus-pari niin et nukukkaan enää paljookaan kun keho ei mene lepotilaan ja muutenkin alkaa sellaset oireet pääkopassa yms muussa kehossa, että nyt kannattaa havahtua, et halua tähän samaan jamaan kuin itse ja moni täällä, eli tulee liikuntakieltoa kuukausia ja saat ravata perkele millon missäkin labroissa yms kun pienenkin jumppailuyrityksen jälkeen olet monta päivää krapulantapaisessa olotilassa.