^ Voi hyvin tehdä noin kun olet tehnyt. Olen itse huomannut parempia tuloksia voimatasojen nousussa vähentämällä liikkeitä ja lisäämällä volyymia. Liikeradat ja hermotus parantuvat ja voimat kasvavat.
Jättäisin tuosta yläkropan voimaosuudesta vielä pois hauiskäännön ja ranskalaisen ja tekisin vaikka penkissä puolet sarjoista normaalilla leveydellä ja puolet kapeammalla otteella. Kulmasoudussa taas esim puolet myötä- ja puolet vastaotteella. Tuplaisin siis volyymit näissä eli 6 sarjaa penkkiä ja kulmasoutua. Hypertrofiapäivinä saa varmasti treenattua kädet monipuolisesti, joten omasta mielestä turha tehdä niille omaa treeniä voimapäivinä.
Alakropan voimapäivän toteutus näyttää myös ihan hyvältä, vaikka itse tekisin tässäkin vain kyykkyä ja mavea. Prässi ja sjmv molemmat toimivat omasta mielestä paremmin hypertrofiatreeneissä.
Ihan hyviä ideoita tuli. Mää oon huomannu kun oon tehny hauiskääntöä tangolla lyhyitä sarjoja niin kauheesti on voimatasot kehittyny hauiksissa. Oon tehny toistomääriltään jotain 5-8. Joskus jopa vähemmän. Jos veivaa haukkareita joka eri suunnasta pikkupainoilla kaikilla mahollisilla erikoistekniikoilla niin tuntuu ettei voimatasot käsissä ikinä kasva vaikka raskaita perusliikkeitä tekeekin. Muutenkin hyvää vaihtelua runnoa käsiä isoilla romuilla välillä.