Paksuimmat valheet jotka ovat menneet läpi

Pjuus sanoi:
En laukea suuhusi!
(oikeesti tutkittu. Yleisimpiä valheita jotka osoittautuu petokseksi sekunneissa-minuuteissa)

Ja tästä voi toinen osapuoli rangaista antamalla oikein iiiison ja märän kielarin... Hmmmm. :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa olla jo jonkinmoinen kaupunkilegenda, mutta totta varmasti. Kuulostaa pahalta, mutta se oli serkkuni kaveri ja sen kaverit, jotka laivalla saivat päähänsä mennä respaan ja pyytää avuliasta respantätiä kuuluttamaan heidän japanilaista ystäväänsä Dokata Kandéta. Kirjoittivat nimen lapulle ja niinpä respantäti kuulutti: " Kandee Dokata, Kandee Dokata your friends..."

netistä kun pystyy lähettämään ilmaisia tekstiviestejä niin lähetin kerran kaverille viestin "Onneksi olkoon, olette voittaneet Radiolinjan asiakkaiden välisessä kilpailussa Nokia [joku malli, en nyt muista] digiboksin. Tuote postitetaan teille mahdollisimman pian".

pari viikkoa sen jälkeen näin kaveria niin kaveri sanoi jossain vaiheessa, että "kerroinkos jo että voitin Radiolinjan kilpailusta digiboxin?". repesin oikein kunnolla, kaveri kattoo vieressä vähä hölmönä että mikä nyt noin hauskaa on. kun viimein sain nauramisen lopetettua ja kerrottua että minä sen viestin lähetin nii oli kaveri aika pettynyt/vihainen. oli jo vanhemmilleenkin kertonut voittaneensa digiboxin ja olivat jo viikonpäivät odotelleet innokkaana että kohta päästään digikanavia kattelee :D

Intissä soittelin muihin komppanioihin ja väitin olevani luutnantti. "Saisinko T.J. Vähäsen puhelimeen." Tikkakosken ensimmäisessä komppaniassa kuului muutamaan otteeseen: "Vähänen TJ, Vähänen TJ puhelimeen!"

Inttijuttuja, sori.

Iskutekniikoita:

Joskus väitin päissäni parille tytölle olevani herneenviljelijä. Siinä juttelin tunnin ajan herneen viljelemisestä ja kerroin esim. siitä miten kosteusprosentti vaikuttaa herneen makuun ja kokoon. Sitten ne lähti menee... :nolo:

N.O.Kummonen sanoi:
Iskutekniikoita:

Joskus väitin päissäni parille tytölle olevani herneenviljelijä. Siinä juttelin tunnin ajan herneen viljelemisestä ja kerroin esim. siitä miten kosteusprosentti vaikuttaa herneen makuun ja kokoon. Sitten ne lähti menee... :nolo:

Okei :rolleyes:

:lol2:

Pipopakko

Ala-asteella oli koulussamme pakko pitää välitunnilla talvella pipoa. Taisin itse olla silloin 6. luokalla, kun syyskuussa teippasin koulun oveen lapun että huomenna alkaa pipopakko.

Jo sitten seuraavana päivänä muutaman alaluokkalaisen päässä pipo keikkui, vaikka oli vielä hellettä

Onhan sitä tullu jos jonkinlaista jäynää heitettyä, mutta en nyt niin mitään kummoista keksi...
Mulle on uponnut aika usein naisilta sellainen kusetus et "joo, voitais nähä jokupäivä" :jahas:

anrii sanoi:
Alkaa olla jo jonkinmoinen kaupunkilegenda, mutta totta varmasti. Kuulostaa pahalta, mutta se oli serkkuni kaveri ja sen kaverit, jotka laivalla saivat päähänsä mennä respaan ja pyytää avuliasta respantätiä kuuluttamaan heidän japanilaista ystäväänsä Dokata Kandéta. Kirjoittivat nimen lapulle ja niinpä respantäti kuulutti: " Kandee Dokata, Kandee Dokata your friends..."

Hieman vastaavia vedätyksiä:
http://www.queenhill.demon.co.uk/airspeak/air_speak.htm

Onhan niitä pari hyvää menny läpi:

1. Oltiin yhden uuden naispuolisen ystävän kyydissä kaverin kanssa ja sen piti heittää meijät koteihimme. No ajateltiin sitten vähän sitä kiusata ja neuvottiin sitä ihan vittuun. Ajettiin samaa tietä kolme kertaa edestakasin aina pienten lenkkien välissä ja sillä muijalla meni joku vartti ennen ku se sano, et taidetaan mennä ympyrää! :D

2. Olin töistä äetsässä yhden päivän. Siellä meillä oli sellasta ulkoduunia ja pari pikkupoikaa tuli kattomaan meijän hommia. Aikansa rupateltuaan toinen pojista kysyi hiljaa, että olenko antti tuisku...? :D Tottakai myönsin olevani ja työkavereiden pehmittelyn jälkeen viereisellä nurmikolla istuin pieni ryhmä antti tuiskua laulavia lapsukaisia ja jaoin niille nimmareita ku vanha tekijä. Kun lähdettiin autolla pois, niin tytöt heilutti mulle ilosesti! Töissä mun nimi on nykyään antti ja vittuilua tulee päivittäin. Päiväni julkkiksena, jes! :david:

Piti ensin levittää huhua, että olen homo ja laulan playbackinä, mutta fanieni kehityksen huomioon ottaen jätin kohteliaisuudet pois...

3. Työkaveri kusetti mua hyvin viime viikolla... Käytiin töistä hakemassa koreittain juotavaa, kun oli illalla saunailta tulossa. Työkaveri sitten alko mainostaa, että saunaillan ajalta tulee tuplapalkka. Mä aloin siinä riemuita, että onkohan se tultava mukaan, kun on ilmaset viinat ja tuplapalkka ja nauroin ihan kippurassa kuinka tyhmiä johtajia töissä on kun moista tekevät. Loppupeleissä mä olin se ketä ei naurattanut kun tajusin tyhmyyteni...

Ei nyt pahemmin tule mieleen mitään vaikka onhan paskaa tullut joskus jauhattuakkin aika paljon.

Bussissa aina kusetan itselleni 50% alennuksen (siis pitkiltä matkoilta).

Ill be back...

Porkkanaraastin sanoi:
john F. Kennedyn salamurha on suurin valhe ja häpeä mitä tiedän maailmassa olevan..no ehkä hitlerin yms diktaattoreiden paskapuheet jne.
minä itse en koskaan valehtele

Liikaa Tv:tä

3 vuotta sitten englannissa tuli paikallisia kusetettua sillä että suomessa asuu jääkarhuja ja että talvisin niistä on paljon ongelmia. Ja aikoinaan tapana oli todistaa miehuutensa painimalla jääkarhun kanssa pelkän puukon kanssa. Tuli muutakin heitettyä ja kaikki meni läpi kun ei engelsmannit suomesta tienny muuta kuin mika häkkisen.

John R sanoi:
Penskana isoveli kavereidensa kanssa kusetti pikku Johnia hyppäämään mutaojaan lantiota myöten. En tietenkään ois hypänny, muttaku mulle tarjottiin itse Darth Vaderin tapaaminen ja rajaton määrä irtokarkkia jos hyppäisin :jahas: Ja itkuhan siitä tuli ku olin mutaojassa lantioita myöten ja kävi ilmi ettei Darth Vader olekkaan tulossa karkkien kanssa, vaan koko homma oli isojen poikien juoni. :itku:

Vittuku repesin! :lol2:

Likkakaveria huijasin kun tulin fysioterapiasta.Sanoin että se fysioterapeutti kokeili sellasta uutta juttua, että se avasi kirurgiveitsellä mun selän ja paineli sinne sitten sormella.Sanoin likkakaverille että vähän sattu kipeetä ja tämä sano tosissaan että tekeekö ne tuollaista siellä??

Repesin jonkun verran, ei pystynyt olla nauramatta :lol2:

jackass82 sanoi:
Sanoin likkakaverille että vähän sattu kipeetä ja tämä sano tosissaan että tekeekö ne tuollaista siellä??
Uskomatonta. Sun on parasta olla sitten se fiksumpi osapuoli, koska muuten lapsistanne tulee Viikinki_84:ia.

Kiva jekku: Teippaa vessan suihkun (mikä löytyy joistain vessoista) nappi kiinni.. ja kun seuraava tulee pesemään käsiään hän kastuu :D

noni, ei varmaan pitäs kertoo näin ääliöjuttuu, mut on pakko:

joskus junnuina ruåttinlaivalla juteltiin svedupoikien kanssa ja ne kyseli, että mitä vois mennä sanoo suomalaisille tytöille, et sais pipsaa.

No me kaalipäät sitten oikeen opetettiin ruottipojille miten lausutaan oikein:

"haluutko suolihuuhtelun" -hyvin oppivat. oli hauskaa kulkea perässä, kun ne hokee jokaiselle vastaantulijalle tota...

"halutko suolihuhtelun??" "heei..suolihuhtelu!!!!"

"hejj!!! come here suolihuhtelu!!!"

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom