Paksuimmat valheet jotka ovat menneet läpi

Faijalla on ollut aina hieman kiero huumorintaju.

Kun olin pieni, isä kertoi silmät kirkkaina minulle, että kun synnyin, sairaalan lääkäri joutui soittamaan Korkeasaaren apinataloon ja varmistamaan, etteivät olleet vahingossa tuoneet sairaalaan apinanpoikasta (olin karvainen vauva).

Mutsikin joutuu ajamaan säärikarvat siksi, että muuten äidin säärikarvat laahaisivat maassa asti.

Faija väitti minulle alle kouluikäisenä, että lapset oppivat kävelemään ja puhumaan yksivuotisneuvolatarkastuksessa, koska siellä annetaan sellaiset rokotteet.

Katselin n. 4 vanhana pikkukakkosta, kun faija kertoi, että tv:n katselu aiheuttaa sen, että silmät muuttuvat neliön mallisiksi. Tämän jälkeen vietin peilin ääressä aikaa pitkään ja mietin, ovatko silmäni jo neliön malliset.

Faijan mukaan homejuustossa on lapsille vaarallista hometta. Kahvi sen sijaan kuulemma sopii hyvin lapsille.

Maitohampaita ei kannata heiluttaa, koska silloin tilalle ei kasva rautahampaita.

Ja lista jatkuisi, kaikki upposivat ihan kympillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
]{aitsu;374163 sanoi:
Oltiin autolla porukalla viikonloppuna ja päätettiin huijata kaverin pikkusiskoa, joka oli silloin noin 15 v. Kaverillani oli kädessä piilossä samarinpussi ja sopivassa kohdassa hän salaa pisti suuhunsa sieltä samariinia ja rupesi sitten yht´äkkiä suu vaahdossa kouristelemaan. Tytsy oli jo paniikin partaallaambulanssia soittamassa, kun selvitettiin sille koko juttu :thumbs:

joo toi meni pikkasen pahaksi, tuttava piiristäni ku löytyy epilepsia potilas. Ei oikein jaksa naurattaa noi pilat. Jos joku joskus erehtyis ton mun edessä teken ni se kyllä tarttis sen ambulanssin kohtapuoliin;) Yleensäkin noi sairauksilla vedätykset ei oo kovin fiksuja ikinä. Tiesittekö muuten että se voi kostautua ittelle pahemman kerran? Jos joku oikeesti menee tohon halpaan liian kanssa ja ehtii kutsuu ambulanssin selityksin et taju meni, kouristelee,niin merkintä menee automaattisesti papereihin ja sit on ajokortti höllässä.Uuden eu säädöksen mukaan tajuntansa menettänyt ei saisi saada ajo-oikeutta lainkaan, vaikka syy olisi mikä. (esim onnettomuudessa verenhukan vuoksi pökrännyt..) Mieheni tappeli kortista kauan koska oli menettänyt tajuntansa 16-17 vuotiaana sähköiskun takia hetkeksi. Eli ei hauskaa. Merkinnän poistamiseen meni 7 vuotta vaikka kaikki testit näytti puhdasta...

Kaverin kanssa joskus nassikkana kusetettiin eräälle naiselle että sen autossa pyörii kartaani väärin-päin.
Kyseinen henkilö naurettiin myöhemmin päivällä paikalliselta korjaamolta pihalle.

Tuli juuri kanssa lapsuudesta mieleen.

10 -vuotiaana soitettiin linjalle 059. Niin pienellä pojalla kun ei ollut vielä äänenmurroskaan alkanu, niin äkkiähän sieltä löyty joku paikallinen pervo, joka luuli naispuoliseksi ja halusi ostaa vähän kättelyä lähempää hellyyttä.

Noh, pyydettiin jannu hakemaan tuosta Puotilan ostarilta ja mentiin itse puskaan röhöttämään, kun mies pyöri ympyrää ja polki lopulta jalkaa raivona.

(*** noin 17 vuoden mittainen huokaus***)

Jumalauta kun muuten oli hauskaa. Tahtoo takaisin.

joskus ku olin pieni (lue: nuori) niin mutsi ja faija väitti mulle että jos ei mene nukkumaan ennen kun kello lyö esim. 7 niin näkee unia ruotsalaisista uutisista :)

olin jonain päivänä nähnyt telkkarista ruottalaiset uutiset ja siinä oli joku pappa lukemassa sitä puisevalla äänellä ja oli ollu kuulemma tylsintä mitä olen koskaan nähnyt.

10 -vuotiaana soitettiin linjalle 059

Tuo oli hauska leikki, sitä tuli harrastettua paljon pikkupoikana, sopi treffit kaikkien pervojen kanssa ja sitten jonnekkin sivummalle nauramaan niille, tai vastaavasti sopi vaikka treffit rautatieasemalle ja sitten mentiin kauheella laumalla osoittelemaan sormella ja huutelemaan " kattokaa, tuo on se pervo joka haluu alaikäsiä treffeille" Joku äijä tais joskus saada näköönsä sen takia joltain kuka ei tykänny pervoista...

No, aika julma leikki loppupeleissä, mutta ah, niin hauskaaaa (ainakin silloin oli)

Edit: Anteeksi teille kaikille jotka pilan kohteeksi jouduitte (ja vitut, hölömöt)

Uuden eu säädöksen mukaan tajuntansa menettänyt ei saisi saada ajo-oikeutta lainkaan, vaikka syy olisi mikä. (esim onnettomuudessa verenhukan vuoksi pökrännyt..)
:anssi: Tuollainen yksittäinen tajunnan menetys, joka ei selvästikään liity mihinkään sairauteen, ei tosiaankaan johda ajo-oikeuden menettämiseen tai ajokorttiluvan epäämiseen. Mitään riskiähän tajuttomuuden uusiintumisesta ei tällaisissa tilanteissa ole.

Sen sijaan epilepsiasta tai muista tajunnantilan häiriöistä kärsivä voi saada ajokortin vain toimivaltaisen lääkintäviranomaisen suorittaman tarkastuksen ja säännöllisten lääkärintarkastusten perusteella. C, C + E, D, D + E luokkien ja C1, C1 + E, D1 ja D1 + E luokkien ajoneuvojen kuljettamiseen ei voi saada tällöin lainkaan ajo-oikeutta.

Ks. Yhteisön ajokortista annettu Euroopan Yhteisöjen Neuvoston direktiivi 91/439/ETY Liite III kappale 12:

"12. Epileptiset kohtaukset tai muut äkilliset tajuntatilan häiriöt ovat vakava vaara liikenneturvallisuudelle, jos ne kohdistuvat moottoriajoneuvoa kuljettavaan henkilöön.

Ryhmä 1:

12.1 Ajokortti voidaan antaa tai uudistaa toimivaltaisen lääkintäviranomaisen suorittaman tarkastuksen ja säännöllisten lääkärintarkastusten perusteella. Viranomaisen on päätettävä epilepsian tai muun tajunnan häiriön vakavuudesta, sen kliinisestä muodosta ja etenemisestä (esimerkiksi ei kohtauksia kahden viimeisen vuoden aikana), saadusta hoidosta ja sen tuloksista.

Ryhmä 2:

12.2 Ajokorttia ei saa antaa eikä uudistaa hakijoille tai kuljettajille, jotka saavat tai voivat saada epileptisia kohtauksia tai muita äkillisiä tajunnan tilan häiriöitä."

Tuosta epilepsiakohtauksen feikkaamisesta olen kyllä ihan samaa mieltä. Ei todellekaan järkevää toimintaa.

:Ryhmä 1:

12.1 Ajokortti voidaan antaa tai uudistaa toimivaltaisen lääkintäviranomaisen suorittaman tarkastuksen ja säännöllisten lääkärintarkastusten perusteella. Viranomaisen on päätettävä epilepsian tai muun tajunnan häiriön vakavuudesta, sen kliinisestä muodosta ja etenemisestä (esimerkiksi ei kohtauksia kahden viimeisen vuoden aikana), saadusta hoidosta ja sen tuloksista.

Ryhmä 2:

12.2 Ajokorttia ei saa antaa eikä uudistaa hakijoille tai kuljettajille, jotka saavat tai voivat saada epileptisia kohtauksia tai muita äkillisiä tajunnan tilan häiriöitä."

.

Kyse taisi kuitenkin olla siitä, kuinka nimenomaan se viranomainen tulkitsee tapauksen laatua.

Terveisiä Turkuun! :)

Pärkkele mitä juttuja!!

Sattuin festarilla:

Jotkun säälittävät paviaanit yritti vongata minun kaunista kaunista tyttökaveriani, kun se istui pihapenkillä hieman erillään meistä muista jostain syystä. Vähän aikaa seurailin niiden hommia ja tyttökaverini siis näki minut koko ajan ja ootteli, että minä tulen hätistelemään ne(toivottavasti näin). Noh, äijät teki siinä parhaansa ja muuta. Minä sitten kävelin niiden äijien luo ja jututin niitä siinä varmaan vartin ja kattelin niiden iskupuuhia. Sitten yhtäkkiä sanoin, että ettekö te osaa tyttöjä iskeä, antakaahan kun minä näytän! Sitten sanoin pimulle, että nyt lähetään panemaan ja koppasin sen käsivarsille ja vein läheiseen telttaamme... Voi jumankauta miten ne äijät huusi ja ihmetteli että mitä vittua?!?! Vedettiin homma loppuun ilman, että ne tänäkään päivänä tietäisivät asian oikeaa laitaa... Oli se hauskaa...

Tämä nyt ei varsinaisesti ole paksu valhe, eikä loppupeleissä mennyt läpikään, mutta mielestäni hauska juttu, niin kerrotaan kuitenkin.

Mun vaimoke oli vapaapäivällä ja itse olin duunissa. Olin nakittanut hänet ostamaan itselleni fillariin vaijerilukon. Hän sitten kyseli multa sähköpostitse, että millaisen lukon mä haluan, oisko esimerkiksi joku Bastan lukko hyvä. Mä vastasin että joo, sellainen malli kuin Basta Raims on kuulemma hyvä, osta mulle se. Vaimoke kirjoitti nimen kiltisti paperille, ihmetellen tosin että miten se kuulostaa niin tutulta. Oli sitten sanonut nimen ääneen, ja tajunnut jutun. Olisi saattanut fillariliikkeen myyjät ihmetellä kun blondi pelmahtaa sinne kysymään Basta Raimsia :)

No puutuinkin lähinnä tuohon väitteeseen kyseisestä EY-ssäännöksestä, en viranomaisten epäilyihin.

Sen teit. Sen teit.

Mun mielestä olennaista kuitenkin oli se kortin takaisinsaamiseen kuluva aika, josta kirjoitit edellisessä postissa. Ja tarkoitin viranomaisen harkinnan vaikutusta tuohon kyseiseen aikaan.

Ja se muuten oli mutua, inspiraation lähteenä Heduhemulin mainitsema tapaus.:)

Kamu: "reilu kaheksan euroa"
Mimmi(hetken mietittyään): "hah, nyt hoksasin!kusetat, ei silloin ollu vielä euroja!":rock:

Hmmm... mä muuten nykyään muutan kaikki vanhatkin markkahinnat päässä euroiksi kuuden kertotaululla, ja puhun aina euroista. Vaikka puhuisin jostain mutsin ja faijan vuonna -78 ostetusta asunnosta.

Mutta kuulin eilen aika paksun valheen...

Yhden tutun vaimo oli valehdellut kaikille (miehelle, ystäville, sukulaisille) pidemmän aikaa käyneensä töissä, vaikka oikeesti olikin työttömänä. Aamulla oli heräänyt normaalisti, vienyt lapsen tarhaan, ja ollut menevinään töihin.

Sitä ei tiedetä, että miksi. Liekö saanut potkut, eikä uskaltanut kertoa. Toinen vaihtoehto on, että koska oli pienipalkkasessa työssä, niin miettinyt, että tekemättä mitään tienaa lähes saman rahan työttömänä. Mies ei kuitenkaan työttömänäoloa hyväksy.

Hmmm... mä muuten nykyään muutan kaikki vanhatkin markkahinnat päässä euroiksi kuuden kertotaululla, ja puhun aina euroista. Vaikka puhuisin jostain mutsin ja faijan vuonna -78 ostetusta asunnosta.

Ööö, tajusitsä tuota juttua, vai muutenko vain ilmasit, että muutat kaiken euroiksi?
Tuohonhan tuo juttu just perustuu, kun se mimmi takertu niihin euroihin, eikä tajunnu, että kukkaan ei varmaan ole töikseen koirille kusitolppana...

ylä asteella oli joku metsävisa kysely ja tarkkiksella ku olin ni sinne oli muutama tosi ruudinkeksijäki päässy. paperis oli liito-oravan kuva ni yks näytti kuvaa ja kysy et mikä tää on, ni sanoin et liitomajava ni sankari laitto sen siihen:arvi: niitä on niin paljo ettei muista. yks meni joskus kysyyn pingispallon täyttöpumppua ni myyjä oli yhtä tyhmä ja etti vajaa puol tuntia varastosta ja ei löytyny ni lupas laittaa tilaukseen:david:

Musta on kiva valehdella mummoille tai uskoville kaikkea kamalaa, kuten et sain potkut duunist, käytin ennen huumeita, mulla on ollut satoja seksisuhteita tai että olen homo. Sillai kun ihan pokkana vetää, niin näkee aika hienoja ilmeitä.

Musta on kiva valehdella mummoille tai uskoville kaikkea kamalaa, kuten et sain potkut duunist, käytin ennen huumeita, mulla on ollut satoja seksisuhteita tai että olen homo. Sillai kun ihan pokkana vetää, niin näkee aika hienoja ilmeitä.

Niin ja jos et tiennyt vielä niin paljastan että,
kun olet kaupungilla ja ihmiset katsovat sinua salamyhkäisesti se ei johdu koostasi, vaan he ovat kuulleet kahvipöydässä että kynäniska80 on...

Luokallamme oli joskus hieman tyhmähkö tyyppi, jonka harrastuksena taisi pääasiassa olla muille isottelu ja tappeleminen. Kyseinen herra haki kunnalle kesätöihin, mutta pääsi vain varasijalle. Erään kaverin kanssa päätimme sitten kusettaa häntä. Kerroimme hänelle kunnalla olevan niin kova rahapula, että myös kaikki varalla olevat joutuvat töihin, mutta heille ei voida maksaa palkkaa. Tyyppi sitten meni kysymään tätä koulumme opolta, joka oli näitä asioita hoitanut. Oli ilme näkemisen arvoinen kun hän ryntää ulos koulusta ja me kaksi ajamme pakoon polkupyörillä.

Luulin hyvin pitkään että vagina on joku pöpö/tauti, vähän niinkuin angiina.

Ja sitten myös niin, että jos pidättää pierua, niin se voi vaihtaa suuntaa ja tulla ulos suun kautta.

Molemmista kiitos isoveljelleni, olin hyväuskoinen lapsi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom