Paksuimmat valheet jotka ovat menneet läpi

no ei se kyllä musta(kaan) ole hauska.. ehkä olen tosikko.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä tuli vähän palautetta.. joillakin sitten ei ole lainkaan huumorintajua:hyper:

Eli väkersin joskus tietokoneella viimeisenpäälle lääketieteelliset asiakirjat, joiden mukaan HIV-testini oli osoittautunut positiiviseksi. Etsin netistä kunnon lääketieteelliset datat, "väärensin" sairaanhoitopiirimme asiakirjapohjan ja askartelin leimat, sekä raavin "virus- ja veritautien ylilääkäri Puttosen" nimen kruunuksi papereihin. Johan veti velipojilla ilmeet vakaviksi kun tulin pokkanaamalla tekemään ilmoitukseni. Varsinaisestihan pila oli suunnattu tyttöystävälleni, mutta veljien reaktioista päättelin, että saattaisi olla parempi jättää tämä kuningasajatus eukon kohdalta väliin.:rolleyes:

:hyper:
Ei saatana :D :D
Kyl joo tais mennä vähä yli ;D

Alkoholisoituneen ala-asteen opettajan käsitykset avaruudesta, fysiikasta ym ym. meni läpi pari vuotta. Sittemmin viisastuin.

Mutta hei, tuolla jutulla oli pitkälliset vaikutukset, sillä aloin itsekin valehtelemaan melko onnistuneesti avaruudesta. niinpä yläasteella opetettiin jonkin aikaa (jollei vieläkin) että aurinkokunnassa on 11 planeettaa.

Ei ristus mitä juttuja, toi HIV repäytti huolella :D

Vanhemmat ja sisarukset huijas mua (kun olin pentu siis) että mut oli ostettu mustalaisilta. Olin surullinen lapsi.

Paksuin valhe joka meni läpi ja pitkään, oli se että aikuiset tietävät kaiken.

oltiin emännän kanssa liikennevaloissa (aika uusissa) joissa on noin metrin korkeudella pienemmät valot.
ilmeisesti etummaisille autoille jos ei näy risteyksen yli.
2005-07-21-17-54-31_400x300.jpg

vähän tuon tyyppiset.

kysyin vaan yks kaks, että tiedätkö mitä varten nuo on?
-no?
-vauvoja varten.
-onko??

Kusetin 8-vuotiaana kaverini nelikymppistä äitiä, että vanhempani keräilevät kultaharkkoja.

oltiin emännän kanssa......
kysyin vaan yks kaks, että tiedätkö mitä varten nuo on?
-no?
-vauvoja varten.
-onko??

Aika vaihtaa emäntää? :rolleyes:

Alle ala-asteikäisenä kymmenisen vuotta vanhempi serkkupoika vedätti mua, että jos syön paljon karkkia niin jään kääpiöks:jahas: Uskoin tietenkin:david:

Uuden eu säädöksen mukaan tajuntansa menettänyt ei saisi saada ajo-oikeutta lainkaan, vaikka syy olisi mikä. (esim onnettomuudessa verenhukan vuoksi pökrännyt..) Mieheni tappeli kortista kauan koska oli menettänyt tajuntansa 16-17 vuotiaana sähköiskun takia hetkeksi. Eli ei hauskaa. Merkinnän poistamiseen meni 7 vuotta vaikka kaikki testit näytti puhdasta...

Hyvä yritys, hahaa.

Kusetin muijaa bensa-asemalla kun käytössämme oli laina-autona vanha japanilainen romu, että tää auto on siitä erikoista vuosimallia että näihin käy sekä bensa että dieseli. Näitä ei montaa valmistettu europpaan, näissä palaa tosiaan molemmat, eli tankkaa kumpaa haluat.
Muija tuumaili vaan et no perhana, tottakai mä sitten tankkaan tota diesiliä kun se on halvempaa...:D
Oli pakko sanoa että älä ny hei oikeesti ennenkuin se olis tankannu.
Naiset...

Jokunen vuosi sitten, kun kamerapuhelimet oli vielä suht uusi juttu:

Silloisen firmamme myyntitykkiä ei liiemmin työnteko kiinnostanut kun kk-liksa juoksi ja vanhojen kauppojen provikoista tuli vielä rahaa. Taloon oli juuri tullut uusi myyntijohtaja Möttönen joka tietysti innosta pinkeenä vaati myyjiltä reipasta otetta ja uusia asiakkaita ja hiillosti todella ankarasti näitä vanhoja myyjiä, varsinkin tätä Virtasta, mutta ei istunut samassa toimistossa joten Virtanen pystyi sluibailemaan miten tykkäsi.

Virtanen oli muuten näennäisesti auktoriteetteja pelkäämätön "tosi äijä" joka selän takana heitti herjaa pomoista, mutta ei liiemmin aukonut päätään suoraan "isoille herroille".

No, eräänä päivänä kun tämä myyntitykki tapansa mukaan pelasi pasianssia, otin selän takaa yläviistosta kuvan jossa näky selkeesti ruudussa pasianssit.

Siirsin kuvan koneelle ja loin tälläisen viestin:

----- Original Message -----
From: Möttönen, Matti "matti.möttönen@firma.fi"
To: "Etunimeni, Sukunimeni "etunimeni.sukunimeni@firma.fi"
Sent: Tuesday, November 21, 2006 2:12 PM
Subject: Virtasen työnteko

Tekeekö se Virtanen töitä siellä ollenkaan? Onko tämä nyt se normaalitilanne miten se hommiaan hoitaa? Ks. oheisen valvontakameran kuva.

Terv. Möttönen

[See attached file: Majavatie_OfficeCam01_21112006.jpg]

.. lähetin sen Virtaselle viereiseen huoneeseen kysyen, että mitä haluaa siihen vastattavan. Kun kuulin saapuvan meilin merkkiäänen, odotin 20 sekkaa ja menin kattomaan: Virtanen siellä hätääntynyt ilme kasvoillaan ettii piilotettua valvontakameraa. :D:D:D

Läpi meni että heilahti, tosin Virtanen arvasi kusetuksen kun näki mun ilmeen.

No eipä siinä; lähetin kaikille firman työntekijöille (myös myyntijohtaja Möttöselle) saman viestin ja jossa selitin kusetuksen ja Virtasen reaktion... :lol2:

Enot kusetti mulle muksuna, että jos syö unihiekkaa niin nukahtaa sadaksi vuodeksi.
Upposi pitkäksi aikaa ihan kympillä :)

Ai joo.

Tämä tapahtui samassa firmassa kuin äskeinen. Laitoin aprillipäivänä silloiselle pomolle tekstarin, että mulle on tarjottu firmassa X duunia jossa on +2k€ parempi kk-liksa ja ISO auto siihen päälle, että valitettavasti mä joudun lähtemään firmasta. Olin ylentynyt pieliköks muutama kuukausi takaperin ja tässä ajassa 2 pielikkökollegaa oli lähtenyt firmasta, plus se tyyppi jonka minä korvasin, joten varsinkin asiakkaiden silmissä alkoi olemaan pientä uskottavuusongelmaa...

Idiootti usko tuon ja soitti varsin suuttuneena ja vaikeena kun tiesi ettei voi liksalla kilpailla mitenkään "saamani tarjouksen" kanssa. Eikä suuttumusta hälventäny juurikaan kun puhelun loppu meni näin:

Minä: Tiedätkö mikäs päivä on?
Pomo: No keskiviikko... (???)
Minä: Niin mutta siis kalenterissa?
Pomo: No 1.4. (???)
Minä: Niin. No mutta kysy vaikka joltain siinä vieressä että mikä päivä edellisten lisäksi tänään on, moro!
Pomo: No moro... (???)

Ja lähdin ihan vapaasta tahdostani ko. lafkasta. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom