Paksuimmat valheet jotka ovat menneet läpi

Hmm, eräs hauskimmista tapauksista mitä olen ollut tekemässä oli joitakin vuosia sitten parin opiskelukaverin kanssa. Eräällä sanomalehdellä oli kotisivullaan galluppi erään puolueen puheenjohtajakisaa varten... No tämä oli hiukan huonosti toteutettu, niin käytiin muokkaamassa sitä vähän "sensaatiomaisempaan" suuntaan. No eräs kansallinen radiokanava kerkes sitten käyttämään uutisissa tätä galluppia tapauksen uutisoinnin pohjana ja olivat jo kerenneet haastatella jotain rohvessooria analysoimaan mitä tämä gallupin "tulos" tarkoitti.

Koska olivat olleet niin ääliöitä, niin käännettiin sitten gallupin tulokset illalla täysin vastakkaiseen suuntaan, jolloin lehti tajusi, että hommassa oli jotain mätää. Seuraavana päivänä sitten soitettiin lehden päätoimittajalle, joka oli pikkasen hiilenä kun sai tietää mitä oli tapahtunut. :) Seuraavana päivänä nämä oli sitten tehnyt korjatun jutun, jossa oli haastateltu, jotain tietojenkäsittelyn proffaa, joka oli sanonut, että tuollaiset "gallupit" eivät sano mistään mitään. :)

Nojuu ei varmaan mitenkään järkevä idea loppupeleissä, koska siellä joku oli jo miettinyt rikosilmoituksen tekemistä... Toisaalta hommassa ei kyllä ollut mitään laitonta, koska tilanne vastasi sitä, että oltaisiin kadulle laitettu kone, jossa kyllä ja ei nappi, eikä vastausten määrää per henkilö olisi mitenkään rajoitettu. Toisaalta tiedettiin, että gallupin tulosta oltiin käyttämässä uutisissa... Tämä oli silloin osana TKK:n phuksien jäynäkisaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: ja pahasti, mut kattokaa sitä demin sivun kyselyä.
Mistä saat proteiinia?

Koulussa ollessa ilmoitin kavereille että lauantaina on koulua ja olin vielä soittavinani opettajalle joka oli poissa varmistaakseni asian.No meinas tulla hudaa kun jätkät oli lauantai aamuna seisseet koulun pihalla ja tajunneet vähän ajan päästä tulleensa huijatuiksi.Olisin halunnut nähdä ilmeet=))

Ala-asteella koko luokan piti yhdessä tehdä luokka lehti johon tietty tehtiin sarjakuvia, uutisia, urheilutuloksia. Olin sitten ryhmässä jossa piti tehdä urheilu-uutisia ja kuinka ollakaan saatiin idea, "Käteenvedon MM kisa tulokset" tyyliin "Voitaja venäjän Markuz Venzev ajalla 3.8s ja toiseksi taisteli urhoollisesti Suomen Pekka Paananen hikeä vääntäen ajalla 4.7s"

Ja opettaja luki koko jutun luokan edessä ihan kuin kyse olisi ollut kädenväännöstä :lol2: MEillä pojilla ja koko luokalla oli hiukan pokka tiukilla silloin,.. liekkö 3-4 vuosi luokka ollut menossa :kippis1:

Kerran baarissa vedettiin serkkupojan kanssa kunnon show ihan herjalla... Pikkusisko oli samaan aikaan samassa baarissa joidenkin kavereidensa kanssa. Alettiin siinä vetään serkun kanssa "hiukan" homoeroottista tanssia ja kiusattiin samalla yhtä näistä pikkusiskon kavereista, joka siis oli miespuolinen. Se on ihan pihalla ja kysyy vähän pahasti et: "Jätkä on joku homo vai?" Tähän täyty tietenkin vastata ihan helvetin homolla äänellä: "Juu, mä oon homooo!" Ok, meni ihan täydestä, vaikka olis pitäny jo mun äänensävystä tajuta... Ja jätkä lähti aika vauhdilla. Kohta tulee takaisin juteltuaan mun siskon kanssa, oli sillekin kertonut että mä oon homo. :D Sano sit että: "Et sä mikään homo oo, kun sun sisko sano et sä seurustelet ihan naisen kanssa." Niinkuin seurustelenkin. Tässä kohtaa revettiin kyllä aika lahjakkaasti serkun kanssa, ja piti vielä sanoo että: "Päätä nyt oonko mä vai enkö oo." Ja pyörin melkein lattialla.

Tässä ei kuulosta mitenkään pahemmin hauskalta, mutta koko tilanne oli jotenkin helvetin hyvä ja kyllä sillon nauratti.

Näistä homojutuista tulee mieleen eräs tuttava. Baarissa tuli valomerkki ja täysin hiljaista. Tyyppi ottaa tilanteen hallintaan niin älyttömän imelän hintsahtavalla äänellä ja antautuvalla näyttelyllä: "Hej! Kuulkaa kaikki! Minä olen homosäksuaali ja tositosi ylpea siitä!" Päästiin nopeasti narikalle.

oltiin kerran proidin kanssa käymässä eräällä pienellä paikkakunnalla pitkästä aikaa.mentiin sitten paariin ja nähtiin sielä monta vanhaa tuttua.siinä seurassa oli sitten
muutama ärsyttävä kana.oltiin kauheessa kännissä niinkuin muut ja ruvettiin heittämään jotain legendaa että perustettiin oma firma kun muutimme kyseiseltä paikkakunnalta.jumaluta kun naurettin samalla kun kerrottiin tätä juttua mutta tytöt uskoivat ;P (niinja rahaa oli perkeleesti kun firma oli mukamas niin menestynyt)

tenu sanoi:
oltiin kerran proidin kanssa käymässä eräällä pienellä paikkakunnalla pitkästä aikaa.mentiin sitten paariin ja nähtiin sielä monta vanhaa tuttua.siinä seurassa oli sitten
muutama ärsyttävä kana.oltiin kauheessa kännissä niinkuin muut ja ruvettiin heittämään jotain legendaa että perustettiin oma firma kun muutimme kyseiseltä paikkakunnalta.jumaluta kun naurettin samalla kun kerrottiin tätä juttua mutta tytöt uskoivat ;P (niinja rahaa oli perkeleesti kun firma oli mukamas niin menestynyt)

Tuliko piparia? :hyper:

Mun entisellä työpaikalla lähetettiin kans yks amispoika hakemaan kukkakaupasta villakoiransiemeniä,no mitäs,äijä lähti... :D

Yhdellä myyntihommia tekevällä sukulaismiehellä on tapana valehdella meille muille tekemiänsä kauppoja,asiakkaiden nimiä ym.Yleensä jutut kaupanteosta perustuu helvetinmoiseen tappiomyyntiin tai siihen ,että mies on vaihtanut itseltään jotain tosi kallista asiakkaan halpaan paskaan ja päittäin tietysti ilman välirahoja.
Asiakkaina on sellaisia tyyppejä,kuin Kari Takalo (takalokari) tai mies jonka sukunimi on Umpitunneli(joo,varmaan) tai sitten vaan täsmälleen sama nimi kuin hänellä itsellään...Hauskaa kuultavaa kumminkin ,kun tätä tapahtuu vielä melko usein...

VelttoV sanoi:
Hyvä kaverini aloitti urbaanilegendan ylä-asteella. Olin itse paikalla ja tästä ei ole kuin jotain 15 vuotta aikaa.

Kaveri tulee myöhässä kouluun.

Opettaja: "Missäs sinä olet ollut"
Kaveri: "Aamulla kun heräsin ja katsoin peiliin, nin ketään ei näkynyt. Joten ajattelin, että olin lähtenyt jo kouluun ja menin takaisin nukkumaan..."
Opettaja: ".....Aha.... no meneppäs paikallesi."

meilläpäin nämä urbaanilegendat meni näin
oli niin paljo sumua että kävelin vahingossa koulun ohi ... tai
tuli niin pitkä juna , ja piti oottaa et se menee ohi ...

Intissä kaverit laitto laivalla yhden tampion kysymään konevalvomosta vanavesitankin avaajaa.

Intissä oli yleistä pistää joku nuorempi varusveijari hakemaan hallilta marssikynnystä.
Ei sitä koskaan sieltä löytynyt.

Jos se sinne saakka ehti ennen kuin hokas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom