Paksuimmat valheet jotka ovat menneet läpi

treenaisko sanoi:
Siskon kanssa mentiin halpaan, kun leikittiin isovanhempien rakennustyömaalla. Pappa istui levypinon päällä ja huusi meidät haistelemaan levyn kummaa hajua. Haju oli kuulemma siinä papan takapuolen tienoilla. Oli juuri heittänyt kunnon leijat ja laittoi lapset haistelemaan. Aika härski vedätys.

:lol2: Miten tää pieruhuumori jaksaa sitten aina naurattaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei hyväuskoisten kusetuksessa ole mitään hauskaa. Silloin kun kunnon kusetus onnistuu jollekin älykkäällä kaverille, joka osaa epäillä, kun vielä tietää, että usein vedetän jotain, niin se on hauskaa :)

Kaveri oli matkalle lähtiessään joutunut ruumintarkastukseen, kun oli huumekoira alkanut nuuskimaan. Se tuli seuraavan kerran nähdessä puheeksi, joten minun piti paljastaa, että olin piruuttani piilottanut pienen kannabiksen lehden hänen lompakkoonsa ennen matkaa. Eihän hän sitä meinannut uskoa, joten pyysin hänen lompakkonsa, laitoin kaksi sormea ajokortin taakse ja nostin sieltä pienen vihreän lehden esille. Pakkohan hänen oli sitten uskoa ja piti sitä kyllä liian pirullisena pilana.

Pitihän sitten pari viikkoa myöhemmin paljastaa koko juttu. Olin pari minuuttia ennen alkuperäisen jutun kertomista kenkiä sitoessa napannut pihalla olevasta pensaasta lehden. Se lehti oli sitten sormien välissä, kun aloin kaivamaan lompakkoa ja siten se sieltä lompakosta sitten "löytyi". Parasta oli, kun nyt ei se millään meinannut uskoa, että se ei ollut kannabiksen lehti :hyper:

Ukki perkele aina pelotteli, etta heti ekana kun mennaan armeijaan, annetaan rokotus paksulla neulalla rintalastan lapi. Siina sitten pienempana poikana paskat housussa pelattiin armeijaan menoa, ja vahan vanhempanakin; en edes viitsi sanoa missa vaiheessa tajusin sen kusetukseksi...

treenaisko sanoi:
Siskon kanssa mentiin halpaan, kun leikittiin isovanhempien rakennustyömaalla. Pappa istui levypinon päällä ja huusi meidät haistelemaan levyn kummaa hajua. Haju oli kuulemma siinä papan takapuolen tienoilla. Oli juuri heittänyt kunnon leijat ja laittoi lapset haistelemaan. Aika härski vedätys.

Tästähän on tämä kuunnelma-versiokin.

"Kuunnelkaa lapsoset, mikä lintu tuolla kurnuttaa?"

*pröööt-pröt-pröt-pöt-pöt-pröt*

"No mutta sehän on lehtokurppa. Näettekö sitä lapsoset?"

VelttoV sanoi:
Hyvä kaverini aloitti urbaanilegendan ylä-asteella. Olin itse paikalla ja tästä ei ole kuin jotain 15 vuotta aikaa.

Kaveri tulee myöhässä kouluun.

Opettaja: "Missäs sinä olet ollut"
Kaveri: "Aamulla kun heräsin ja katsoin peiliin, nin ketään ei näkynyt. Joten ajattelin, että olin lähtenyt jo kouluun ja menin takaisin nukkumaan..."
Opettaja: ".....Aha.... no meneppäs paikallesi."

Tuo sama urbaanilegenda oli käytössä jo reilu 20 v. sitten eli kun olin yläasteella, nii yks heppu selosti opelle nuo samat scheisset.. mutta hauska jutska..

Ja sitten megakusetus, eli kerran tuli kusetettua kokonaista junavaunullista matkustajia.. Oltiin kerran kisamatkalla junassa, minä valmentajana otin kaljaa niinkuin yleensä. Mulle alko tuleen tylsää ja päätin hauskuuttaa itseäni.. porukassa oli yksi yllytyshullu ja pikkukaljoissa sanoinkin hänelle että "se on satanen (mk silloin, hox) jos meet vain lyhyet kalsarit jalassa tonne vaunuun ja huudat että ILTAA, JA TARKISTETAAN KAIKKIEN MATKALIPUT.. ja lisäksi ehtona oli että rooli pitää vetää loppuun asti ja kaikkien matkaliput pitää kysyä" No, yllytyshullu sano että asia selvä ja meni pokkana vaunuut ja kailotti isolla äänellä että tarkistetaan matkaliput. Osa jengistä alko unisena kaivaan lippuja taskuistaan (oli jo myöhäinen ilta) ja osa jengistä oli niin huuli pyöreenä kuin olla ja voi. Voi vittulainen, en ikinä unohda niitä ilmeitä, kun puolialaston "konduktööri" haluaa tarkistaa matkaliput.. Vielä kävellessään takaisin meidän suuntaan, tää yllytyshullu poika huusi että "JA SEURAAVANA TAMPERE.." ja osoitti sormellaan omaa kelloaan, niin kuin ammattitaitoisempi konduktööri. Tästä samasta kaverista mulla on liuta lisääkin vastaavia juttuja, mutta kerron ne joskus toiste.

veijo esso sanoi:
Tuo sama urbaanilegenda oli käytössä jo reilu 20 v. sitten eli kun olin yläasteella, nii yks heppu selosti opelle nuo samat scheisset.. mutta hauska jutska..
Ainakin jossain vanhassa pahkasiassa oli toi selitys. Koko läjä muitakin selityksiä myöhästymiseen siinä oli, mm.
-Hyppäsin vahingossa koulubussin sijasta meijeriautoon, mutta toin kyllä opettajalle litran kirnupiimää.
-Piti lypsää lehmät, ruokkia siat ja kerätä kananmunat, joten myöhästyin metrosta.
-Laittaessani kotioven kiinni, jäi takkini oven väliin ja juuri se tasku jossa avaimet olivat jäi oven sisäpuolelle.(tätä viimestä käytin ite ala-asteella)

Seuraavat tarinat liittyvät nyt jo eläkeiässä olevaan henkilöön, joka vaikutti erityisesti koripalloilun parissa Turun alueella. Käytän henkilöstä vaikka nimeä "sepi" tarinan yhteydessä... Itse tunsin sepin isäni kautta mutten koskaan pelannut hänen joukkueissaan vaan suurin osa jutuista on kuultu muilta (kuultu tosin niin monesta suunnasta että ovat todennettuja).

Tarina tapahtui 80-luvun lopulla. Sepillä oli pienessä Ladassa viisi alle 10-vuotiasta peluria ja ajettiin niin perkeleesti kohti kotia vieraspelistä. Noh, poliisitkin oli huomanneet tuon vaakalentoa liitävän maanteiden ohjuksen ja päättivät pysäyttää auton. Kun poliisit olivat väläyttäneet valoja pysähtymisen merkiksi, sepi kääntyi takapenkkiä kohti ja sanoi:

"Kukaan ei sitten puhu mitään, onko selvä?"

Poliisin tullessa kuskin ikkunan kohdalle Sepi näytteli lahjakkaasti kuuroa/mykkää ja poliisi päätti olla antamatta sakot kun kommunikointi ei oikein tahtonut luonnistua... :lol2:

Nykyään vastaavat tilanteet eivät menisi läpi, mutta oli kuulemma pokassa pitelemistä takapenkillä kun porukat huomasivat mikä on homman nimi.

Kyseisestä henkilöstä riittää tarinaa vaikka kuinka, mutta kusetus-threadiin ei tule muita mieleen.

Eräälle henkilölle olen/olemme kusettaneet että minä olen jäänyt warettamisesta kiinni ja että poliisit tulivat etsintälupien kanssa tutkimaan asuntoa KOIRIEN kanssa jotka on opetettu haistelemaan piraattilevyjä, no hän uskoo tuohon vieläkin (Hänen ikänsä on 17vee)

Ja uskoo myös että olen joutunut maksamaan miljoonia euroja korvauksia ja muuta mukava :-)

Meikäläistä koijattiin kun olin jotain 5-vuotias. Olin naapurissa päivähoidossa ja naapurin setä rakensi venettä pihalla niin minä tietenkin innoissaan seurasin rakentelu puuhia. No sitten kun vene oli valmis niin tyyppi rehvasteli et nyt lähdetään ameriikkaan. No käytiin sillä veneellä n. 10km päässä eräässä isossa saaressa ja minä kun luulin ihan pokkana et nyt ollaan ameriikassa ja luulin matkan jälkeen vielä monta kuukautta. prkl :jahas:

Saatiin ala-asteella hyvät naurut ku sanottiin yhel ryssäl et kannattais korjata pyörä ku siin pyörii vanne akselin ympäri... Oli kuulemma menny äkkii isänsä luo ja pyytäny korjaamaan. Heh heh!!!

Kerran tuli huoltamolle jotain etelän immeisiä kyselemään, että saakohan teiltä mahdollisesti auton renkaisiin ilmaa. Isukki oli siinä kassa takana ja tokas " jo vain saa ja se onkin sitä pikkusen parempaa maalaisilmaa mitä meiltä saa." Utelija sitten kyseli, että onkohan teillä sitten mahdollisesti venttiiliavainta. Semmonenhan löytyi ja hänelle annettiin. Hetken päästä katottiin, että mitäs hän siellä touhuaa, ukko lasketteli tyynesti kaikista renkaista ilmat pihalle. Sitä siinä sitten utelemaan, mikäs järki moisessa oli. Ukko vaan sano, että pitää saada kaikki renkaat täyteen sitä parempaa ilmaa. Oli siinä vaikea pitää naama peruslukemilla, varsinkin kun isukki ihan huulena tuon jutun heitti.

dmv sanoi:
Kerran tuli huoltamolle jotain etelän immeisiä kyselemään, että saakohan teiltä mahdollisesti auton renkaisiin ilmaa. Isukki oli siinä kassa takana ja tokas " jo vain saa ja se onkin sitä pikkusen parempaa maalaisilmaa mitä meiltä saa." Utelija sitten kyseli, että onkohan teillä sitten mahdollisesti venttiiliavainta. Semmonenhan löytyi ja hänelle annettiin. Hetken päästä katottiin, että mitäs hän siellä touhuaa, ukko lasketteli tyynesti kaikista renkaista ilmat pihalle. Sitä siinä sitten utelemaan, mikäs järki moisessa oli. Ukko vaan sano, että pitää saada kaikki renkaat täyteen sitä parempaa ilmaa. Oli siinä vaikea pitää naama peruslukemilla, varsinkin kun isukki ihan huulena tuon jutun heitti.

Olisiko mahdollista, että se renkaiden täyttäjä olisi huulella tyhjännyt ne renkaat :jahas:

Kenenkään muun vitsejä harvemmin ymmärretään.

Mietin itsekin samaa, mutta pointsit kotiin siitä jos tarkoituksella teki, niin vakavalla naamalla kyllä veti koko jutun.

Olen käynyt melkein 10 vuoden ajan pelailemassa silloin tällöin sulkapalloa yhden paikallisen koulun salissa muutaman kaverin kanssa.

Yks kavereista on melkein aina vähän hautautunut omiin ajatuksiin, eli sitä on tosi helppo uunottaa. Kyseinen kaveri kävi tosi harvoin meidän kanssa pelaamassa, eikä tuntuma palloon, välineisiin jne ollut kauheen hyvä.

Kotona yksi ilta sitten viilsi skalpellilla muovisen sulkapallon nupin auki ja laitoin sinne sisään metallisen farkunnapin ja "vulkanoin" ;) sen kirjelakalla tiiviiksi. Kun lakka oli kuivunut, sinetöin pallon kärjen siististi valkoisella kangasteipillä.

Seuraavan kerran kun mentiin pelaamaan, kaveri pyytää multa palloa ja annan kyseisen jekkupallon. Ensimmäinen rento syöttö ja se pallo liitää TÄYSIN suoraviivaisesti ja kovaa mailasta korkealle ison liikuntasalin katonrajaan (5 metriä kentän takarajan ulkopuolelle) ja tipahtaa sieltä lattiaan hirveellä kopsahduksella.

Kaikkien paikallaolijoiden ilmeet oli kokemisen arvoiset.

Baarissa kannattaa kokeilla kanssakäyntiä muiden ihmisten kanssa ulkomaalaisena/kuuromykkänä/homoseksuaalina. Vaatii pokkaa, mutta jos ympärillä on tuttuja ja tajuavat huijauksen, voi illasta kehkeytyä varsin hupaisa. :lol2:

Matkittiin erästä toista keskustelupalstaa kerran ja otettiin sieltä aihe: "Aamustondis vs. Menkat" ja vakuutettiin yks muija siitä, että aamustondis on paljon pahempi. Tää muija oli 19vee. Ei ne näköjään siellä terveystiedossa kertonu lukiossa kaikkea. ;)

Tein kerran yhessä baarissa aika siat jolleekin jätkälle.
Kyseisessä baarissa on tanssilattian sivuissa sellaset tornit, joissa voi jorata. Me siinä erään tytön kanssa päätettiin että mehän mennään tonne tanssimaan kahestaan. Eka jätkä lähti tornista alas kun sille vaan sano "et voisko se lähteä pois, sillä haluisin olla muijafrendin kaa kahestaan täällä..."
Jätkähän ymmärs samantien jutun ja jätti "rakastavaiset" kahestaan.
Toinen olikin vaikeempi. Sille tehtiin vähän törkeempi juttu ;)
Muija puristi pariin otteeseen sen persettä, jonka jälkeen mä aina hymuilin silleen vienosti sille kundille. (Oli muuten muutaman kerran jälkeen kaveri jo aika vaivautuneen näkönen :D ). Ei kaveri vaan ottanut onkeensa, joten piti koventaa panoksia...
Koputin sen olkapäätä ja kysyin "et onko sillä seuraa täällä". Se oli siihen vaan et -mitä?
Siihen kylmänrauhallisesti kysyin vaan, "et niin et ajattelin et jos sul ei oo seuraa niin josko lähtisit mun kaa tonne lattialle tanssimaan..."
Voitte uskoo et jätkä lähti nopeesti kalppimaan tornista... ;)

Wildemar sanoi:
Baarissa kannattaa kokeilla kanssakäyntiä muiden ihmisten kanssa ulkomaalaisena/kuuromykkänä/homoseksuaalina. Vaatii pokkaa, mutta jos ympärillä on tuttuja ja tajuavat huijauksen, voi illasta kehkeytyä varsin hupaisa. :lol2:

Joo, nää on loistavia. Kaverin kanssa oli muutamia vuosia takaperin tapana tehdä tota ulkomaalaiskeikkaa lähes joka kerta baarissa. Puolalaiset vaihto-oppilaat tuli esitettyä sun muuta... :) Välillä oltiin molemmat ulkomaalaisia ja välillä taas toinen oli pelkästään ulkomaalais-tuttu. Saatiin monet hyvät naurut ja muutakin ton kanssa aikaan... :thumbs:

Proteos sanoi:
Joo, nää on loistavia. Kaverin kanssa oli muutamia vuosia takaperin tapana tehdä tota ulkomaalaiskeikkaa lähes joka kerta baarissa. Puolalaiset vaihto-oppilaat tuli esitettyä sun muuta... :) Välillä oltiin molemmat ulkomaalaisia ja välillä taas toinen oli pelkästään ulkomaalais-tuttu. Saatiin monet hyvät naurut ja muutakin ton kanssa aikaan... :thumbs:

Ulkomaalaisena esiintymisen turvin voi myös ryhtyä opettelemaan uudestaan suomenkieltä. Pyytää vain vastapuolta opettamaan kirosanoja ja muita perusilmauksia. Sönköttää ne sitten hoonolla soomella. Aika hauskoja tilanteita syntyy, jos edelleen nämä tutut ympärillä. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom