• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Pakkislaisten omia treenivideoita

aikamies

kääpiöiden sukua
Miettinyt pitkään että miten tuo Tuomaksen vetely näyttää niin helpolta, ja monen monta excelkaaviota aiheesta tehneenä ja pari väitöskirjaa väitelleenä tulin tieteen tukemaan tulokseen että se on siksi niin helppoa kun on NII ÄLYTTÖMÄSTI VOOMOO!
Näin. Lisäksi liikedynamiikan kannalta keskeinen salaisuus on myös siinä, että oikaisee jalat ja selän, silloin se rauta sieltä nousee mukana melkein huomaamatta!

Miettinyt pitkään että miten tuo Tuomaksen vetely näyttää niin helpolta, ja monen monta excelkaaviota aiheesta tehneenä ja pari väitöskirjaa väitelleenä tulin tieteen tukemaan tulokseen että se on siksi niin helppoa kun on NII ÄLYTTÖMÄSTI VOOMOO!
Näin. Lisäksi liikedynamiikan kannalta keskeinen salaisuus on myös siinä, että oikaisee jalat ja selän, silloin se rauta sieltä nousee mukana melkein huomaamatta!
Hyviä pointteja, mutta unohdatte kaikkein oleellisimman asian, Tuomas on Lapualta! Siksi! :rock:

jto

AMMATTILAINEN
aikamies: kävinkin sieluni kanssa pitkän ja tunteita kilvoittavan pohdinnan, ennen kuin filosofiani nyanssit asettuivat haluamaani herkkävireiseen jonoon.

lapualaisuus pitää laskee eduksi kyllä. tässä tapauksessa ainakin :)

_MrSiima

VIP
On huonoja nostajia, keskinkertaisuuksia, kovia nostajia ja sitten on vielä Hautala :puntti: Onneksi ei mies lannistunut niihin muutaman vuoden takaisiin loukkaantumisiin. On lajin seuraajalle hienoa katsottavaa ollut taas seurata kehitystä/comebackia. Kyllä Tuomas varmaan sen 400kg vielä joskus kiskoo ipf-säännöillä, jos vaan paikat kestää treenata.

Rinnalta nyt lähtee varmaan 160kg,mutta tuossa ~korkeudella se tyssää Sama penkissä.
Hienosti kirjoitin.. Eli hidastuu toistot itsellä massiivisesti tuossa otsan korkeudella, mutta varmaan rinnalta irtoaisi 160kg. Sama homma penkissä, että varmaan 250kg saisin rinnalta irti :D

ootko tehnyt osatoistoja tai stoppeja ongelmakohdissa? suht hyvin toimii apuina mokomiin ongelmiin.
En ole tehnyt, vaikka pitäisi. Pari kertaa olen aloittanut tekemään, mutta nopeasti olen lopettanut. Olen aika laiska tekemään apuliikkeitä tai hirveää määrää volyymia per treeniä. Matala kertavolyymi toki myös johtuu osittain siitä, että treenaan liikesuunnat ~3 kertaa viikossa mikä näin lihavalle ja huonon palautumiskyvyn omaavalle henkilölle rupeaa olemaan aika korkea treenifrekvenssi.

Käytännössä siis pitäisi uskaltaa vähentää apuliikkeistä tuleva volyymi pääliikkeistä tai ruveta totuttamaan kroppaa isompaan volyymin (mikä toki on tavoite). Selkeästi mun pitäisi ruveta pitämään jotain peruskuntokautta jolloin yrittäisin myös saada sarjataukoja lyhennettyä, koska ne on nykyisin aivan liian pitkiä ja osittain sen takia mun apuliikkeiden määrä on hyvin minimaalinen.

Viimeksi muokattu: