• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Pakkislaisten omia treenivideoita

Kaupunki
Kuopio
rinnaltalähtö stopeilla ja aina nostetaan täysillä oli rautaa vähän tai paljon, sarja lyhyt tai pitkä. selkeetä apua tuo kuolokohta kuitenki tarvii ja hyviä apuja on 1-3s stopit siinä ilkeimmässä paikassa. joko normaalisti toistot rinnalta ja aina nostovaiheessa stoppi tai sitten pelkkiä osatoistoja yläosalle.
Juurikin näin tuon räjähtävyyden kanssa. Aina kannattaa nostaa räjähtävästi oli kilot mitä tahansa. Yllättävän paljon näkee diesel nopeus punnertajia salilla. Selkeä kehitys kohta monelle voimailijalle.

jto

AMMATTILAINEN
monesti sarja vain käydään läpi ja keskitytään enemmän sarjatiukkuuteen, vaikka isompi fokus tulis olla toistotasolla joka ainoa kerta.

mywor: ootko kokeillu kovia ylirautoja pelkästään parin sentin irrotuksella telineestä käsille? käytännössä sun tasolla 240-260kg luokkaa. 3x5s semmosia kerran pari viikossa ja pitäs toi alkuasento jämäköityä selkeesti. älä pidä kyynärpäitä lukossa, mutta mitään punnerteluakaan ei siis tehdä. semmosta hermostoaktivaatiota tietyllä tasolla tämmönen.
Pari kertaa tällä kaudella tein itseasiassa ennen työsarjoja, mutta otin vaan parhaimmillaan 220kg. Tarkoitus on jatkossa ottaa enemmänkin ylirautoja käsille.

Edelleen toi 200kg on aika mörkö mulle, koska todella vähän on tullut +200kg rautoja otettua ja kovin kakkonen on ollut 195kg:lla. Ehkä kertoo siitä miten "tärkeetä" failureen meneminen on voiman kasvatuksessa.

jto

AMMATTILAINEN
noita kannattaa ottaa vasta työsarjojen jälkeen. 200 on mörkö monesti ihan tasalukuna, vaikka sen jo olis nostanutki. failure penkissäkin sopii aika harvalle. mulla niitä tulee harvalle edes testitreeneissä tai kisoissakaan. isompia rautoja pitäs käsitellä sit muuten (lankut jne) tai rakentaa sille tehontuotolle muita lisäkriteerejä. itseluottamustakin ajatellen.

JP Fux

IFBB PRO
VIP
Mitä helvettiä, penkki ollarissa?
Heh joo. Oli vaihtoehtona tuo tai vaatekaappi. Laitoin sit ylimääräiset vaatteet jätesäkkiin ja vein ullakolle. Päivääkään en oo katunut! Välillä tyttökaveri kiukuttelee kaappitilan puutteesta mut ku tykkää itekki reenata, unohtuu kiukuttelut nopeaan.

JP Fux

IFBB PRO
VIP
Ohan toi HC, ei kai tohon muuta voi sanoa. Pyhittää mahdollisen sisustuksellisen perseilyn.

Thänks! Oli vähän kova paikka pari vuotta sit ku asustelin syrjemmässä, olin rakentanut kellariin aika tosi hyvän voimailusalin omiin tarkotuksiin, niin sitten muuton yhteydessä joutu oikeastaan kaikki myymään. Räkin + tangon + osan painoista jätin ja sitten yks päivä innostuin sen olkkariin kokoomaan, ja siihen se sit jäi.

_MrSiima

VIP
Viikon ollu flunssassa mutta koska oon tyhmä jätkä, otin penkkienkan. 165kg @ 80kg. Ihan tyytyväinen olen. Ollaan lähellä tämän vuoden tavoitetta joka on 170kg salilla. Ei toki haittaa jos yli menee 🤣

View: https://youtu.be/vBvfs5k_c0c
Helpolta näytti nosto. Lähellä on 170kg jo, jos absoluuttisen salimaksimin hakee.