Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän väliin ihan normaalin 50-kymppisen tikku-ukon treenipäivä. Ettei totuus unohdu.
Kaikki meistä ei ole teräsmiehiä, vaikka tätä ketjua kahlatessa vois niin olettaa. (y)

Hyvä kun "normaali vahvuiset" sali äijät pistää välillä videoita(y) Täältä saa sen kuvan että 180 penkki ja 250 kyykky tai veto ovat normi rautoja jotka jokainen saa kun "näkee vähän vaivaa". Vieläpä 99% heistäkin kertoo olevansa erittäin huono geenisiä voimailuun:LOL:

@brilleaux yhden yrittäisin muuttaa tuossa vedossa, koita lukita ruoto lopulliseen asentoon jo ennen kuin veto lähtee liikkeelle. Nyt tuossa tuollainen ylikorostunut asento joka muuttaa samalla kun lähdet vetämään.

Kovia nostojahan nuo on 500-vuotiaalta, mikä on salaisuutesi?

Voin paljastaa: salaisuus on eläminen avatarini mukaan, myös oikeinkirjoituksen ja kielipoliisien suhteen. (y)
Toivotaan nyt hartaasti ettei kukaan oikeasti luule mua 500-vuotiaaksi! ;)

@brilleaux yhden yrittäisin muuttaa tuossa vedossa, koita lukita ruoto lopulliseen asentoon jo ennen kuin veto lähtee liikkeelle. Nyt tuossa tuollainen ylikorostunut asento joka muuttaa samalla kun lähdet vetämään.
Hyvä neuvo, kiitos. (y)
Mutta kyykyn jo pilasin ylianalysoinnillani! Veto tuntuu musta hyvältä noin, ja en analysoi sitä sen enempää.
Ainakaan vielä.

Tarkoitat siis, että pitäisi ottaa ns. kaikki löysät pois ennen kuin lähtee tosissaan vetämään? Jäisi tuo alun pikku nykäisy kokonaan pois? (Kohta brilleaux varmaan jo itsekin innostuu vetonsa puhkianalysontiin, vaikka yrittikin tuossa muuta väittää..)

^Usein multa edelleen unohtuu se löysien poisotto, olen pannut merkille. Kyllä mä sitä aina ajoittain yritän hakata tuonne pääkoppaan! :D
Sitä vaan on niin Uuno, että kun lähtee tekemään niin kaikki unohtuu. Ihan kuin olis kiire jonnekin...

Tähän väliin ihan normaalin 50-kymppisen tikku-ukon treenipäivä. Ettei totuus unohdu.
Kaikki meistä ei ole teräsmiehiä, vaikka tätä ketjua kahlatessa vois niin olettaa. (y)

:worship:
Tästä tuli nyt oiva tilaisuus laittaa videoo viiskymmpisen muijan leukailuta :cool:
Tota 1½ leukaa teen tällä hetkellä yläosan kehittämiseksi. Noi niskan taakse vedot sitten ihan hupailuna.

Tarkoitat siis, että pitäisi ottaa ns. kaikki löysät pois ennen kuin lähtee tosissaan vetämään? Jäisi tuo alun pikku nykäisy kokonaan pois? (Kohta brilleaux varmaan jo itsekin innostuu vetonsa puhkianalysontiin, vaikka yrittikin tuossa muuta väittää..)
Joo löysät pois tangosta, mutta niin että kroppa ei oo löysä. Löysät voi vetää monella tapaa, hitaasti tai nopeasti. Nykäisy ei minusta haittaa jos se tapahtuu niin että kroppa pysyy samassa asennossa suorin käsivarsin ja liike menee tankoon edeten siitä suoraan nostoksi.

Joo löysät pois tangosta, mutta niin että kroppa ei oo löysä. Löysät voi vetää monella tapaa, hitaasti tai nopeasti. Nykäisy ei minusta haittaa jos se tapahtuu niin että kroppa pysyy samassa asennossa suorin käsivarsin ja liike menee tankoon edeten siitä suoraan nostoksi.
Kiitos tarkennuksesta. Kroppa tiukkana ilman muuta. Itse olen opetellut vetämään ilman alkunykäisyä, mutta se saattaa olla vähän makuasia. Tasaisesti rutistaen lisään painetta, kunnes painot irtoavat lattiasta.

Miettinyt pitkään että miten tuo Tuomaksen vetely näyttää niin helpolta, ja monen monta excelkaaviota aiheesta tehneenä ja pari väitöskirjaa väitelleenä tulin tieteen tukemaan tulokseen että se on siksi niin helppoa kun on NII ÄLYTTÖMÄSTI VOOMOO!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom