Pakkislaisten omia treenivideoita

Miettinyt pitkään että miten tuo Tuomaksen vetely näyttää niin helpolta, ja monen monta excelkaaviota aiheesta tehneenä ja pari väitöskirjaa väitelleenä tulin tieteen tukemaan tulokseen että se on siksi niin helppoa kun on NII ÄLYTTÖMÄSTI VOOMOO!
Näin. Lisäksi liikedynamiikan kannalta keskeinen salaisuus on myös siinä, että oikaisee jalat ja selän, silloin se rauta sieltä nousee mukana melkein huomaamatta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miettinyt pitkään että miten tuo Tuomaksen vetely näyttää niin helpolta, ja monen monta excelkaaviota aiheesta tehneenä ja pari väitöskirjaa väitelleenä tulin tieteen tukemaan tulokseen että se on siksi niin helppoa kun on NII ÄLYTTÖMÄSTI VOOMOO!
Näin. Lisäksi liikedynamiikan kannalta keskeinen salaisuus on myös siinä, että oikaisee jalat ja selän, silloin se rauta sieltä nousee mukana melkein huomaamatta!
Hyviä pointteja, mutta unohdatte kaikkein oleellisimman asian, Tuomas on Lapualta! Siksi! :rock:

aikamies: kävinkin sieluni kanssa pitkän ja tunteita kilvoittavan pohdinnan, ennen kuin filosofiani nyanssit asettuivat haluamaani herkkävireiseen jonoon.

lapualaisuus pitää laskee eduksi kyllä. tässä tapauksessa ainakin :)

On huonoja nostajia, keskinkertaisuuksia, kovia nostajia ja sitten on vielä Hautala :puntti: Onneksi ei mies lannistunut niihin muutaman vuoden takaisiin loukkaantumisiin. On lajin seuraajalle hienoa katsottavaa ollut taas seurata kehitystä/comebackia. Kyllä Tuomas varmaan sen 400kg vielä joskus kiskoo ipf-säännöillä, jos vaan paikat kestää treenata.

Rinnalta nyt lähtee varmaan 160kg,mutta tuossa ~korkeudella se tyssää Sama penkissä.

Hienosti kirjoitin.. Eli hidastuu toistot itsellä massiivisesti tuossa otsan korkeudella, mutta varmaan rinnalta irtoaisi 160kg. Sama homma penkissä, että varmaan 250kg saisin rinnalta irti :D

ootko tehnyt osatoistoja tai stoppeja ongelmakohdissa? suht hyvin toimii apuina mokomiin ongelmiin.

ootko tehnyt osatoistoja tai stoppeja ongelmakohdissa? suht hyvin toimii apuina mokomiin ongelmiin.

En ole tehnyt, vaikka pitäisi. Pari kertaa olen aloittanut tekemään, mutta nopeasti olen lopettanut. Olen aika laiska tekemään apuliikkeitä tai hirveää määrää volyymia per treeniä. Matala kertavolyymi toki myös johtuu osittain siitä, että treenaan liikesuunnat ~3 kertaa viikossa mikä näin lihavalle ja huonon palautumiskyvyn omaavalle henkilölle rupeaa olemaan aika korkea treenifrekvenssi.

Käytännössä siis pitäisi uskaltaa vähentää apuliikkeistä tuleva volyymi pääliikkeistä tai ruveta totuttamaan kroppaa isompaan volyymin (mikä toki on tavoite). Selkeästi mun pitäisi ruveta pitämään jotain peruskuntokautta jolloin yrittäisin myös saada sarjataukoja lyhennettyä, koska ne on nykyisin aivan liian pitkiä ja osittain sen takia mun apuliikkeiden määrä on hyvin minimaalinen.

Viimeksi muokattu:
Miksi sulla on Jesse kahdella eri youtube-kanavalla nuo nostot kuin syönnit? Nämä jää aika pimentoon kun ei löydä youtubesta mitään nostoja koska toinen kanava löytyy aina ensin

Ei ole järkevää YouTuben algorithmin/ kanavan näkyvyyden kannalta ja en itsekkään halua näitä pimeässä kuvattuja nosto puoliksi kuvan ulkopuolella treenipäivyrinostoja sinne laittaa.

Moni treenivideoita on pyytänyt, mutta sellaisen kuvaaminen ja viihdyttäväksi kokonaisuudeksi editoiminen on mun aikataulun/resurssien/taidon/kiinnostuksen ulkopuolella tällä hetkellä. Syömisvideoita on kiva kuvailla ja haasteita tehdä. Treenatessa on hauska puhua paskaa ja nauraa kavereiden kanssa sekä välillä nostaa rautaa. Tätä kokonaisuutta rikkoisi aika itsellä ylimääräinen sählääminen kameran kanssa. Jos mulla olisi rahaa palkata joku kuvaamaan ja editoimaan niistä pätkiä niin olisi elämä mukavaa. Hatunnosto Mikelle ja muille jotka sisältöä eri ihmisten treeneistä tuottaa. Se vaatii oikeasti taitoa ja panostusta tehdä sillä tasolla mitä he sitä tekevät.

Hienosti kirjoitin.. Eli hidastuu toistot itsellä massiivisesti tuossa otsan korkeudella, mutta varmaan rinnalta irtoaisi 160kg. Sama homma penkissä, että varmaan 250kg saisin rinnalta irti :D
Mun mielestä normaalia että pystäri lähtee rinnalta nopeasti ja hidastuu tuohon "ongelma" kohtaan. Pystärin alkukohta on vaan niin helppo. Kilot alkavat tuntua vasta kun tanko on pään yläpuolella. Vauhtipunnerruksessa sama näkyy vielä selvemmin. Stoppi tulee vain hiukan ylempänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom