Maksimi on varmaan jossain 130-140kg välillä. 130kg oon silloin tällöin ykkösen tehny, mut sitä enempää en ilman slingshottia ole kokeillut.Ihan hyvää penkkailuahan tuo oli! Maksimi varmaan jossain 140 ja 150 kilon välillä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maksimi on varmaan jossain 130-140kg välillä. 130kg oon silloin tällöin ykkösen tehny, mut sitä enempää en ilman slingshottia ole kokeillut.Ihan hyvää penkkailuahan tuo oli! Maksimi varmaan jossain 140 ja 150 kilon välillä?
No aattelin kans, et erityisen metka suhde. Joskus vuonna miekka ja kivi otin 1x160 kg ja 16x100. Molempia tuli kihnutettua aktiivisesti, lyhyitä että pitkiä sarjoja.150 tuolla sarjalla pitäs vähimmillään tulla kyllä.
Mun reeneistä ei ainakaan tuu yhtään mitään ilman ylirautoja.moni mun voimapuolen valmennettava vannoo ylirautaherättelyjen nimiin lähes uskonnollisella hartaudella.
pitkät sarjat ei ennusta maksimia kovinkaan tarkasti, mutta jotakin suuntaa antavat. alle vitosen sarjamaksimeilla melko tarkkaa arviota pystyy tekemään. helpoitenhan sen ykkösen selvittää ku menee ja tekee.
Google "ylirautaherättely"Itellä oli 152.5kg maksimi niin sain työsarjojen jälkeen 19x100kg. Maksimi on paska sarjoihin verrattuna.
Kertokaas jonnelle mitä tarkottaa/tehdään paljon puhuttu "herätellä yliraudalla"? Koitin nopeesti googletella mutta ei heti löytynyt selitystä joten päätin asettaa itseni pilkan kohteeksi ja kysyä täällä.
Täytyy ruveta tekeen tollain. Semmonen kyssäri vielä heräs, että kannattaako noita ylirautoja vetää joka treenis? Jos vaikka kyykkää/penkkaa 3krt viikossa ja jokatoinen kevyempi treeni niin otetaanko kevyessäkin treenissä jonkin asteinen ylirauta?tää on mun lanseeraama käsite, mutta ei tietenkään ihan oma keksintö, vaikka hyvin monia vuosia on ollut mulla valmennuksessa käytössä. tuolla juhan sivulla on mun artikkeli asiaan osittain liittyen.
käytännössä teet viimesinä lämppinä ennen pidempiä työsarjojas 1-3 toiston pituisia sarjoja isommalla raudalla. ne ei oo yleensä lähelläkään ko. alueen toistomaksimeja, mutta herättelevät kroppaa erinomaisesti varsinaiseen perusvoimaosaan. eli jos sun maksimi on 200kg ja tarkoitus olisi tehdä työsarjat 4*6*150kg, lämppä etenisi siten, että lopussa ottaisit esim 2*140, 1*160, 2*1*175 ja sitten ne 4*6*150kg.
lämpän tarkoitushan on sekä lämmittää kroppaa että valmistaa sitä raskaampaan työhön. jokainen sarja valmistaa seuraavaan. hermoston herättely on isossa osassa tehokasta voimaharjoittelua. näiden käyttö peruskaudella on erittäin hedelmällistä ja pitää vireen yllä huomattavan hyvin. on paljon helpompaa mennä tekemään tuloksia välikisoihin ja valmistautua kisoihin muutenkin melko lyhyellä aikavälillä, jos se kroppa osaa käsitellä niitä submax- rautoja jo tehokkaasti. samalla tehdään koko ajan parempaa reserviä perusvoimaa varten. isompi maksimi --> isommat perusvoima- (ja kestovoima-) raudat.
Viikon tärkein treeni taas
En minä sitä peittänyt, vaan triggeröitynyt naishenkilö.Hyvä meininki. Ja ihan vaan vinkkinä, jos et ole itse huomannut: tuo teksti pakun kyljessä on edelleen luettavissa, vaikka oletkin sitä nähtävästi yrittänyt peittää
Olisihan tuo pitänyt arvata.En minä sitä peittänyt, vaan triggeröitynyt naishenkilö.