Ruumishuoneella rytisee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällä kertaa en keulinu omaa tyhmyyttäni, vaan lukutaidottomuuttani. Progress is progress...hätäpäissään... joooojooooo...
10x1x115 kg pystäri. Oli tarkoitus tehdä kuus ykköstä, mutta hätäpäissäni luin väärää riviä ohjelmasta. Sori siitä @jto. Ei ainakaan liian helpolla päässy.
160 tulee heittämällä penkistä noilla pystärivoimilla. Vaikka penkki onkin ihan paska liike. Paljon oli sulla vauhtipunnerrus? Luulis että ainakin 130kg jos osaat tekniikan.
En tee vauhtipunnerrusta enkä penkkiä tällä hetkellä ollenkaan, niin en ala arvailemaan. 150 kg otin kapeasta penasta kun pystäri oli selvästi nykyistä heikompi. Vapu on ollu aina väh. 20 kiloa pystäriä edellä.160 tulee heittämällä penkistä noilla pystärivoimilla. Vaikka penkki onkin ihan paska liike. Paljon oli sulla vauhtipunnerrus? Luulis että ainakin 130kg jos osaat tekniikan.
Juu, ei korreloi mulla hiukkaakaan maksimileveä penkki ja pystäri. 6x6x150 kg otin leveällä otteella hoikempana poikana, pystäri oli sillon ehkä 90 kg just ja just. Kapea penkki ja pystäri tukee toisiaan vähän paremmin, mut ei toisesta voi suoraan toista päätellä niissäkään.Kyllä 200 kiloakin voi penkata huonommilla pystärivoimilla. Niiden välinen korrelaatio on aika heikko.
Koko talven oon treenannu ulkona kuus kertaa viikossa. En mä "kovasta" pakkasesta tiedä täällä suht etelässä mitään, -23 astetta oli kerran mittarissa kun oli kova vetoreeni.Jsjarvn vähän nyt offtopic, mutta vedätkö sää noi reenit ulkona kovalla pakkasellakin? :D
Kovaa touhua tollanen. Nykyajan mikki hiiret ulisee, jos salilla ilmastointi vähänkään liian kovalla ja jätkä vääntää ulkosalilla talven läpi. Respect.Koko talven oon treenannu ulkona kuus kertaa viikossa. En mä "kovasta" pakkasesta tiedä täällä suht etelässä mitään, -23 astetta oli kerran mittarissa kun oli kova vetoreeni.
Kyllä tässä ulkona treenailussa kasvaa sellanen tietynlainen ymmärrys sitä faktaa kohtaan, että tuloksellinen treeni ei vaadi mitään kovin ihmeellisiä puitteita. Kylmyys on lähinnä pukeutumiskysymys perusterveelle ihmiselle.Kovaa touhua tollanen. Nykyajan mikki hiiret ulisee, jos salilla ilmastointi vähänkään liian kovalla ja jätkä vääntää ulkosalilla talven läpi. Respect.
Kyykkypätkää
Melkeen vois koko illan elokuvan tehdä, niin sulavasti kulkee. Varmaan monia kiinnostais tarkemminkin tietää minkälaisia treenejä teet? Aika määrätietoisesti ja tuloksellisesti pusket eteenpäin.