Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
10x1x115 kg pystäri. Oli tarkoitus tehdä kuus ykköstä, mutta hätäpäissäni luin väärää riviä ohjelmasta. Sori siitä @jto. Ei ainakaan liian helpolla päässy.

160 tulee heittämällä penkistä noilla pystärivoimilla. Vaikka penkki onkin ihan paska liike. Paljon oli sulla vauhtipunnerrus? Luulis että ainakin 130kg jos osaat tekniikan.

160 tulee heittämällä penkistä noilla pystärivoimilla. Vaikka penkki onkin ihan paska liike. Paljon oli sulla vauhtipunnerrus? Luulis että ainakin 130kg jos osaat tekniikan.

Kyllä 200 kiloakin voi penkata huonommilla pystärivoimilla. Niiden välinen korrelaatio on aika heikko.

En tee vauhtipunnerrusta enkä penkkiä tällä hetkellä ollenkaan, niin en ala arvailemaan. 150 kg otin kapeasta penasta kun pystäri oli selvästi nykyistä heikompi. Vapu on ollu aina väh. 20 kiloa pystäriä edellä.

Kyllä 200 kiloakin voi penkata huonommilla pystärivoimilla. Niiden välinen korrelaatio on aika heikko.
Juu, ei korreloi mulla hiukkaakaan maksimileveä penkki ja pystäri. 6x6x150 kg otin leveällä otteella hoikempana poikana, pystäri oli sillon ehkä 90 kg just ja just. Kapea penkki ja pystäri tukee toisiaan vähän paremmin, mut ei toisesta voi suoraan toista päätellä niissäkään.

Koko talven oon treenannu ulkona kuus kertaa viikossa. En mä "kovasta" pakkasesta tiedä täällä suht etelässä mitään, -23 astetta oli kerran mittarissa kun oli kova vetoreeni.
Kovaa touhua tollanen. Nykyajan mikki hiiret ulisee, jos salilla ilmastointi vähänkään liian kovalla ja jätkä vääntää ulkosalilla talven läpi. Respect.

Kovaa touhua tollanen. Nykyajan mikki hiiret ulisee, jos salilla ilmastointi vähänkään liian kovalla ja jätkä vääntää ulkosalilla talven läpi. Respect.
Kyllä tässä ulkona treenailussa kasvaa sellanen tietynlainen ymmärrys sitä faktaa kohtaan, että tuloksellinen treeni ei vaadi mitään kovin ihmeellisiä puitteita. Kylmyys on lähinnä pukeutumiskysymys perusterveelle ihmiselle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom