Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vähän mavea, tekniikasta saa antaa palautetta. Selän lievän yliojentumisen huomasin itsekin, jatkossa ei tartte vetää ihan noin pitkälle. Ja vikalle nostolle tulisi kisoissa punaista mutta EVVK. Myötäotteella + sormilukolla vedetty, ristiotetta en käytä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vähän mavea, tekniikasta saa antaa palautetta. Selän lievän yliojentumisen huomasin itsekin, jatkossa ei tartte vetää ihan noin pitkälle. Ja vikalle nostolle tulisi kisoissa punaista mutta EVVK. Myötäotteella + sormilukolla vedetty, ristiotetta en käytä.

Kovat vedot, varsinkin myötäotteella vedettynä (ilman remmejä)!!:thumbs: Itse kans vetäisin ennempää tasapohjaisilla kengillä, tai mieluiten ilman kenkiä. Mutta jokaisen oma asiahan se on toki.:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vois kyllä olla hyvä ottaa vetopäivänä tasapohjaisemmat kengät, mutta kun vetopäiväänkiin kuuluu usein liikkeitä, joissa nämä pn-popot ovat ylivoimaiset niin näihin on niin kovin tottunut. Itse asiassa ilman kenkiä kokeileminen voisi olla paras idea, niin olen monen nähnyt tekevän eikä sitten tarvitsisi pakkailla kassiin useampaa kenkäparia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom