Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No jos tässä nussitaan pilkkua peräreiässä, niin ole tarkkana mavessa alaselän pyöristymisen suhteen. Perse vähän alemmas lähdössä niin vois parantua. En nyt mitään kauheaa puutetta näe tekniikoissa videoitten perusteella. Älä ahnehdi liikaa raudan kanssa, se voi kostautua loukkaantumisena, etenki mavessa.

Mitään uuttahan tämä video ei tarjoa, mutta siinä kuitenkin muutama nosto ja koitin hulluudenpuuskassani myös uutta ennätystäkin, mutta ei se perkeles vielä noussut. Kunto tuntuisi olevan taas suht koht kohdallaan ja oikeaan aikaan. Nyt vain lepoa ja ruokaa ja viikon päästä koitokseen! Jos se vanha kisaennätys nyt sitten vihdoin viimein rikottaisiin, kun se jäi viimekerralla tekemättä kunnon romahtamisen takia.

http://www.youtube.com/watch?v=_r0fp2sk8XI

Natural, lisää vähän varmistajia noihin max nostoihin. Meinaan yks ei ole todellakaan paljon kun puhutaan 160+ painoista. Hyviä nostoja!

Natural, lisää vähän varmistajia noihin max nostoihin. Meinaan yks ei ole todellakaan paljon kun puhutaan 160+ painoista. Hyviä nostoja!

On mulla tukiraudat käytössä AINA kun mennään maxnostoihin. Opetuksen sain muutamia vuosia sitten, kun rinnalle jäi rautaa sadankahdeksankymmenenviiden kilon edestä. Ketään ei varmistamassa ja sali aivan tyhjä. Ihmeen kaupalla selvisin siitä kuitenkin, mutta voin kertoa että "pieni" pakokauhu pääsi yllättämään siinä tilanteessa.:eek:

Natural, helvetin hyvännäköistä nostamista ja voimaa löytyy ikään ja painoon nähnen kiitettävästi!!! :rock: En tiedä, mutta varmistaja voisi ehkä olla pikkusen valppaampana kuin kädet selän takana :)

Natural, helvetin hyvännäköistä nostamista ja voimaa löytyy ikään ja painoon nähnen kiitettävästi!!! :rock: En tiedä, mutta varmistaja voisi ehkä olla pikkusen valppaampana kuin kädet selän takana :)

Samaa mieltä, kun noita muitakin videoita kävin katselmassa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Puhutteko nyt tuosta vanhasta 195KG:N penkistä? Oon monesti repeillyt sitä jälkikäteen, että meikäläisellä ääriraudat käsillä ja kaveri "vaan hengaa" siinä:D

Kyllä yks varmistaja riittää jos se on samanlainen penkkaaja ku sinäkin :D Mut tosiaan jos tollanen tytsy on varmistamassa kun sulta repsahtaa vaikka rinta tai jotain niin voi olla vähän kusiset paikat.. Mut ei siinä, kovia penkkejä täytyy myöntää :)

Kiitos huomautuksista kaikille, varmasti hyvää tarkoitatte :) Täytyy joskus koittaa jos sitä uskaltais isoja poikia pyytään apuun kun on tosiromut tangossa :D

"You can't squat any deeper" ?

Mielestäni nuo olivat juuri vaaterissa, ei mitenkään erityisen syviä. Eipä silti, komeita kyykkyjä ja kroppa ei paljoa tärise 8)

"You can't squat any deeper" ?

Mielestäni nuo olivat juuri vaaterissa, ei mitenkään erityisen syviä. Eipä silti, komeita kyykkyjä ja kroppa ei paljoa tärise 8)

Syvempiä kuin koskaan ennen mulla ;) Btw, oli ne kyllä yli vaaterin mun mielestä, huomio kapea jalka-asento?

ps, yritän eri otsikoilla saada näkyvyyttä youtubessa, jos jokin video saisi suosiota, niin parempi niin (esim mun läppävideo dangers of heavy weights, 1.5 miljoonaa katsomista)

Mun mielestä hyvännäköisiä kyykkyjä! Ja hyvä kikka tuo mielenkiintoa herättävien otsikoiden keksiminen :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos Natural ja Slarto (crossfire kehuja :D ) :

itseasiassa pitää heti kommentoida tähän, että huomasin valtavan eron 180 kg ja 200 kg välillä juurikin core-lihaksissa ja stabiloivissa lihaksissa, että selkeästi pitäisi vielä ENEMMÄN olla kovuutta siellä, jotta näistäkin kyykyistä saisi enemmän irti. Veikkaisin jopa, että jos olisi vielä parempi keskivartalon hallinta, niin tästä olisi paukahtanut esim 3 toistoa enemmän, koska jaloissa ei tuntunut miltään ton jälkeen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom