Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mulla lähtee normimaastavedossa perse vitusti alempaa.. Googlettelin tuon äskesen kommentin perusteella monilta saiteilta SJMV:tä ja niitä on kymmeniä erilaisia, koitan uudelleen tuon exrx mallin mukaan ens perjantaina.

Miksi sjmv:tä tehdään telineestä, mutta ei pidetä selkää suorassa?

Jos väkisin haluaa tehdä vajaata liikerataa, niin mun mielestä kannattaa tehdä mahdollisimman turvallisesti, kuten Jari Leskinen (en muista mikä pakkiksen nimimerkki) tässä:
http://www.youtube.com/watch?v=xsQ82oAZjqc&feature=related

Tiedä nyt sitten tarkoitatteko sjmv:tä vai romanialaista, mutta kyllä sitä voi lattiastakin tehdä, jos vaan venyvyys riittää selän suorassa pitämiseen.

^Hienosti nousi ja hieno loppu. :D

Hieno oli myös video.

Hienoisesti liikaa hienoa tässä viestissä.

mitä kiekkoja tossa tangossa on? :D meillä on salilla normikokosia 5kg levyjä... hyviä itsetunnon kohottajia ku tanko on täynnä ja tuurilla 100kg tavaraa.

mitä kiekkoja tossa tangossa on? :D meillä on salilla normikokosia 5kg levyjä... hyviä itsetunnon kohottajia ku tanko on täynnä ja tuurilla 100kg tavaraa.

Pitäähän se olla vähän Hollywoodia mukana ko aletaan videoita kuvaamaan. Kovassa kunnossa kuitenki pinmppi ikäänsä nähden.

Eikö tuossa nyt kuitenkin ole 2x25kg kummallakin puolen+helyt?

[video]http://www.youtube.com/user/bigkarhu?feature=mhee#p/a/u/1/eFRvB2wGuXc[/video] penkki hahaa

Miltä ne teknisesti näyttää? raudat on pienet mutta nousussa :D

Haha voi videon päätös oli kyl klassinen epic fail :D

Parin kerra jälkeen kummasti itekki oppinu hakemaan jotain muita ratkasuja :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pinmppi: Mikä kipale tossa pätkän alussa?

No-body on vahva kaveri, mutta minusta teknisesti aika huonoja vetoja. Varsinkin viimeisessä lantio nousi jotenkin hassusti ja selkäkään ei tuntunut olevan kunnolla suorassa.

Niin, tuohan vetotyylihän on se painonnostolle lajinomainen maastaveto, siihen malliin kai erinomainen, mitä viimeistä ei jaksettu tuoda ihan loppuun asti.

Ja tästä itse annan vielä isot kunnioitukset että kaveri näyttää enemmän bodarilta kuin miltää voiman nostajalta mutta voimaa löytyy niin perkeleesti!!!! :worship: Missäs lukemissa sun tulevat tavotteet on tuossa penkki punnerruksessa? :puntti:

Ja tästä itse annan vielä isot kunnioitukset että kaveri näyttää enemmän bodarilta kuin miltää voiman nostajalta mutta voimaa löytyy niin perkeleesti!!!! :worship: Missäs lukemissa sun tulevat tavotteet on tuossa penkki punnerruksessa? :puntti:

Tuolla olis ollu woimaa ottaa se 220kg,mutta nyt suuntana on tulevat MM kisat,joten kathtellaan mitä saadaan aikaiseksi sinne sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom