Pakkislaisten omia treenivideoita

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vois kyllä olla hyvä ottaa vetopäivänä tasapohjaisemmat kengät, mutta kun vetopäiväänkiin kuuluu usein liikkeitä, joissa nämä pn-popot ovat ylivoimaiset niin näihin on niin kovin tottunut. Itse asiassa ilman kenkiä kokeileminen voisi olla paras idea, niin olen monen nähnyt tekevän eikä sitten tarvitsisi pakkailla kassiin useampaa kenkäparia...

vedä ilman kenkiä nii saat 10kg lisää

Vähän mavea, tekniikasta saa antaa palautetta. Selän lievän yliojentumisen huomasin itsekin, jatkossa ei tartte vetää ihan noin pitkälle. Ja vikalle nostolle tulisi kisoissa punaista mutta EVVK. Myötäotteella + sormilukolla vedetty, ristiotetta en käytä.

Hahhah. Ekan kerran osuu videoketjussa tutun näkönen äijä ja sali. Hyviä vetoja yliojentumisesta huolimatta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hahhah. Ekan kerran osuu videoketjussa tutun näkönen äijä ja sali. Hyviä vetoja yliojentumisesta huolimatta.

Perkele, busted:eek:. Nyt kun tietäisi vielä, kuka mut on bongannut...

Ihan tekniikan tsekkaamiseksi mä olen näitä suorituksiani joskus kuvaillut ja sama se sitten on pistää pätkiä näkyvillekin jos saisi hyviä vinkkejä, vaikkei näissä raudoissa sinänsä mitään kummempaa nähtävää kenellekään olekaan.

Vähän mavea, tekniikasta saa antaa palautetta. Selän lievän yliojentumisen huomasin itsekin, jatkossa ei tartte vetää ihan noin pitkälle. Ja vikalle nostolle tulisi kisoissa punaista mutta EVVK. Myötäotteella + sormilukolla vedetty, ristiotetta en käytä.

Ei olisi uskonut että 200 kg nousee ton 180 kg:n perusteella :) Hyvin pysy jalat mukana silti nostossa loppuun asti

Ei nuo pn kengät välttämättä vaikuta tulokseen vielä näillä raudoilla ollenkaaan. Jollekkin voi olla jopa apua kun saa vähän paremmin etureisiä lähtöön matkaan. Itellä on molemmat nilkat murtunu pelihommissa ja nyt kun ikää alkaa tulemaan niin toinen nilkka on jäykistyny niin paljon ettei se taivu enää alle 90kulman. Maven lähtötilanne alkaa tuntumaan jo vähän epämukavalta ja olen ajatellut alkaa käyttämään pn kenkiä vetoreeneissä koska sellaiset omistan.

Perkele, busted:eek:. Nyt kun tietäisi vielä, kuka mut on bongannut...

Ihan tekniikan tsekkaamiseksi mä olen näitä suorituksiani joskus kuvaillut ja sama se sitten on pistää pätkiä näkyvillekin jos saisi hyviä vinkkejä, vaikkei näissä raudoissa sinänsä mitään kummempaa nähtävää kenellekään olekaan.

biisistä tällä kertaa pisteet kotiin, ei vittu mikä biisi :lol2:

miltä tuntuu peukkulukko tuollaisissa raudoissa, onko pitänyt kauankin totutella?

Ei olisi uskonut että 200 kg nousee ton 180 kg:n perusteella :) Hyvin pysy jalat mukana silti nostossa loppuun asti

Nouseehan se, kun nostaa eikä jätä kesken. Parisen viikkoa sitten vedin 200 ekan kerran, silloin helpommin ja siistimmin, niin eihän sitä kertakaikkiaan kehdannut failata nyt kun oli kamera kuvaamassa:D. Yllätyin itsekin, miten hyvin selkä pysyi kuosissa vaikka tuo viimeinen veto oli niin väkisin ylös revitty kuin olla voi.

biisistä tällä kertaa pisteet kotiin, ei vittu mikä biisi :lol2:

Pitääkö tuo nyt ottaa hyvällä vai pahalla:rolleyes:? Jos joku musavalintoja ihmettelee, niin mua vaan huvittaa toisinaan hirveät HC-mätöt jokaisessa habanveivauspätkässäkin, joten pyrin sitten ihan vittuillakseni itse laittamaan taustalle aina jotain "aivan muuta". Jos musat toisinaan jotakuta vituttavat ja/tai huvittavat, niin se on tarkoituskin.

miltä tuntuu peukkulukko tuollaisissa raudoissa, onko pitänyt kauankin totutella?

Piti siihen kauan totutella, mutta enää ei tunnu miltään ainakaan jos on hakenut tarpeeksi agrea nostoon. Tai no, kyllähän se joskus vähän sattuu ja jättää kovettumia peukaloihin, mutta ottaen huomioon ristiotteella hommaamani alaselkävaivat ja kyllästymisen ainaiseen remmien käyttöön selkävaivoja välttääkseni on sormilukolla nostaminen ollut mulle vetoliikkeiden pelastus ja symmetrisellä otteella nostaminen tuntuu niin ihmeen luontevalta ristiotteeseen verrattuna.

Monille ristiote sopii enkä mä sitä yleisellä tasolla kritisoi, mutta mulle itselleni tämä sormilukolla vetäminen on henk. koht. tosi paljon parempi ratkaisu.

Pitääkö tuo nyt ottaa hyvällä vai pahalla:rolleyes:? Jos joku musavalintoja ihmettelee, niin mua vaan huvittaa toisinaan hirveät HC-mätöt jokaisessa habanveivauspätkässäkin, joten pyrin sitten ihan vittuillakseni itse laittamaan taustalle aina jotain "aivan muuta". Jos musat toisinaan jotakuta vituttavat ja/tai huvittavat, niin se on tarkoituskin.

Piti siihen kauan totutella, mutta enää ei tunnu miltään ainakaan jos on hakenut tarpeeksi agrea nostoon. Tai no, kyllähän se joskus vähän sattuu ja jättää kovettumia peukaloihin, mutta ottaen huomioon ristiotteella hommaamani alaselkävaivat ja kyllästymisen ainaiseen remmien käyttöön selkävaivoja välttääkseni on sormilukolla nostaminen ollut mulle vetoliikkeiden pelastus ja symmetrisellä otteella nostaminen tuntuu niin ihmeen luontevalta ristiotteeseen verrattuna.

Monille ristiote sopii enkä mä sitä yleisellä tasolla kritisoi, mutta mulle itselleni tämä sormilukolla vetäminen on henk. koht. tosi paljon parempi ratkaisu.

hyvällä tietty :thumbs:

itse en kans tuota ristiotetta sarjoissa kovin suosi ja tuntuvatpa monet voimamiehetkin vetävän sarjansa remmeillä ja myötäotteella. joskus aikoinaan tuota peukkulukkoakin treenailin vaan tuntui jotenkin niin ikävältä että se sitten vaan jäi. ehkäpä siihen tottuisi kun viitsisi vähän pidempään yrittää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ootko allan harrastanut nyrkkeilyä? Hyvin säkki heiluu ja naruakin oot pyöritellyt aikalailla. Joskus ite oon koittanut hyppiä niin ei siitä oikeen mitään tuu..

Etu käsi liian alhaalla tosin nyt hakataan säkkiä mutta yleensä tapa siitä jää muuten hyvän näköistä :D . btw kuin painava säkki on kyseessä? Ja yllättävän herkän näköistä tuo jalka työ on naru videolla (varsinkin kun puhutaan miestin paino sarjasta) :)

Juu käsi on alhaalla,mutta tuo olikin ihan sellasta kevyttä läpsyttelyä.. lähinnä käsien liikuttelua..=)

Narun kanssa on kiva heilua,tosin viime kerrasta onkin jo aikas paljonaikaa,joten hieman oli hakusessa tuo pyörittely..

Ootko allan harrastanut nyrkkeilyä? Hyvin säkki heiluu ja naruakin oot pyöritellyt aikalailla. Joskus ite oon koittanut hyppiä niin ei siitä oikeen mitään tuu..

Joskus junnuna ennen,kun voimailun aloitin,niin nyrkkeilin Olli ja Pekka mäen opissa.. Harvemmin enää käyn tuolla säkkejä rankaisemassa..

Tunti sitten päivän jalkareeneistä. Eipä tossa kummosiakaan rautoja ole mut tekniikasta ois kiva saada palautetta... Eli viitisen kertaa 125 kg tuossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei tuo kyllä ole sjmv:tä nähnytkään, lähinnä se oli huonolla tekniikalla tehty mave. Sjmv suoritus lähtee yläasennosta, ei maasta niinkuin maastavedossa. Aloittelijoiden osiolla on pitkä ketju sjmv:sta mikä kannattaa lukea ajatuksella. Tuolla tekniikalla rikot vain itsesi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom