Pakkiksen vaikutus sinun treeneihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

protsku

Banned
Omalla kohdalla muutin treenin bodypainotteisesta voimapainotteiseksi. Ruokavalio on mennyt myös kokonaan uusiksi.

Kiitos kaikille valveutuneille treenaajille, ketkä uskaltavat laittaa rasvaa ruokavalioon. Sillä on ollut ratkaiseva merkitys omaan harjoitteluun.

Melko pieni vaikutus. Aina silloin tällöin tulee vastaan jotain uutta mitä ei olisi keksinyt itse edes ajatella, ja saa aina jotain kokeiltavaa.

Aika suuri vaikutus. Löysin pakkiksen suunnilleen samoihin aikoihin kuin aloitin salilla käynnin. Erityisesti ruokapuolen tärkeys tuli täältä opittua.

Melko pieni vaikutus treeneihin. Samanlailla treenailin jo, ennen kun oli edes tietokonetta, saatikka nettiä ja jotain siellä lihaksissa tapahtui sillonkin.
Ravintopuolelta olen bongaillut ihan hyötyllisiä vinkkejä. Lähinnä ruokareseptejä:D

Suuri vaikutus ruokavaliopuolella. Olen totaalisen erinäköinen ihminen sen jälkeen kun otin ravintopuolesta opikseni. Aiemmin kävin salilla jotta saisin yöllä unta enkä olisi koko ajan niin levoton. Halusin vaan väsyttää itseni. Tiesin sen että kannattaa jakaa lihasryhmät eri päiville, loogistahan se oli, muusta en edes välittänyt. Se oli ihan jees mutta ruokapuoli oli karsea (olutta, brittiruokaa, proteiinia aamupekonista, uunilihasta ja cappucinosta tyyliin). Niin ja jostain kiertäjästä koskaan ennen kuullutkaan. No se oli jo liian myöhäistä, enpäs penkkaakaan enää :P
Vaihdoin ruokailut niinkun pakkiksella neuvottiin ja sehän toimi. Kodittomat ja köyhät saaneet mielettömiä määriä minulle tätä nykyä vääränkokoisia vaatteita.

Vaikutus melko varmaan se, etten ilman pakkista ehkä edes enää treenaisi. No eipä tota voi mistään tietää, mutta aika hiton kauan sitä hakattiin päätä seinään kun ruokavalio oli vituillaan, treeniohjelmakaan ei ollut kehittävä ja erilaisia vaivojakin oli esim. olkapäässä ihan tarpeeksi.

Aika suuri vaikutus. Löysin pakkiksen suunnilleen samoihin aikoihin kuin aloitin salilla käynnin. Erityisesti ruokapuolen tärkeys tuli täältä opittua.

Sama. Myös ohjelmat yms käytännössä kaikki tätä kautta hankittuja.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
jos oletetaan, etten ilman pakkotoistoa olisi löytänyt T-Nationia jne niin vaikutus on ollut erittäin suuri. luultavasti olkapäät ja selkä olis paskana, jalkoja en olis treenannu ku kerran kuukautee ja paino olis siinä mistä lähettiinki.

Ruokavalioon, ruokailuun, treenaamiseen ja motivaatioon. Eli vähän tai paljon kaikkeen... Voi elämä jos olisin samalla treenillä, kuin 3 vuotta sitten, olisin varmaan kuollut aliravitsemukseen :david:

No perus jutut olin onkinu muualta tietooni, isona kiitoksena entisen Atlas gymin (Pori) pitäjille. Täältä lähinnä hienosäätöä, tietoja reenipuolelle ja uusia ideoita ohjelmiin.

Ihan sikamainen vaikutus:

- ruokavalio kokonaan uusiksi. porkkanasta ja kaalinpäistä oikeeseen ruokavalioon.
- Kunnon treeni ohjelman sain täältä. ennen tein vatsalihaksia kolmesti päivässä kotona ja kerran päivässä sarjan punnerruksia :david:
- motivaatio!!

Täältä olen oppinut valtaosan tarpeellisista asioista tässä vuoden aikana. Luonnollisesti luin pakkista ennen kuin aloin treenaamaan. Kiitos pakkis :worship:

Järkeä on tullut treenaamiseen ja syömiseen rutkasti.

kerrotaanpa näin päin miten luultavasti reenailisin ellen ois pakkista löytäny :

-lepopäivät ois hyvinki harvakseltaan,n kerran viikossa ja sillon ei sit söis ku midisti
-"treeninä" painottuis lähes aerobinen,ja parihassuu liikettä vemputtaisin punteilla
-määrä korvais laadun
-söisin iiihan sikke vähän
-en käyttäis palkkaria
-jaada jaada, täältä on kieltämättä oppinu paljon asioita,tai asioita joita on toisaalta tienny mutta ei oo uskaltanu toteuttaa *(esim.tarpeeks syöminen)

Positiivista vaikutusta on vain ollut. 2-jakosen ohjelman sai hyvin laadittua kun kahlas topicceja läpi, ruokapuolta on hieman siistitty ja siihen panostettu. Mutta näin kesäaikaan varsinki tulee hirveen laiskasti lähettyä salille, mutta ku tunti ennen suunniteltuja treenejä käy vähä lukee pakkista ja kasvattaa motivaatioo nii tulee helpommin lähettyy. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom