Pakkiksen vaikutus sinun treeneihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pakkotoiston vaikutus:

Reeniohjelma meni aikalaillla uusiksi.

- Voimapainoitteinen reeni muuttui bodytreeniin
- Kokonainen elämäntapamuutos (syömiset, harrastus, vapaa-aika, lepo etc) muuttui "bodyläheisemmäksi".
- Ymmärsi kuinka tärkeää se ruoka lopulta on jos edes vähän tosissaan aikoo tuloksia hankkia.

Metsään olisi menty ja kovaa ilman pakkista.

Kiitos siitä siis kaikille :worship:

Mutta näin kesäaikaan varsinki tulee hirveen laiskasti lähettyä salille, mutta ku tunti ennen suunniteltuja treenejä käy vähä lukee pakkista ja kasvattaa motivaatioo nii tulee helpommin lähettyy. :)

Olen samaa mieltä kyllä...ja itse olen ainakin saanut treeni ohjelman kunnolliseksi. :)

todella suuri vaikutus. treenit olivat ennen sitä että treenataan sitä sun tätä ja syömistä merkityksen suuruutta en edes ajatellut. eniten kuitenkin motivaatiota lisännyt. ennen se oli sitä että kävi pari viikkoo salilla ja sitte se jäi taas todella pitkäksi aikaa kun alko väsyttään ja tuntu ettei sitä mitää jaksa tehä.

Ruokavalio muuttunut aika paljon ja oon käytännössä oppinut kokonaan kaiken treenaamiseen liittyvän Pakkikselta tai sen kautta. Toki lehtiä ja kirjoja on tullut luettua kans paljon ja muiden raanaajien kanssa vaihdettua ajatuksia.

Tais olla se viimeinen kipinä vanhan harrastuksen uudelleen aloittamiseksi.

No katotaan kauanko inspis riittää, toivottavasti pitkälle tulevaisuuteen.

Eri treeniohjelmia uskalsi lähtee kokeileen kunnolla, kun luki tavistenkin mielipiteitä siitä et ne tosiaan tehoaa.

Rahka on alkanu ihme kyllä maistua. Ja palkkariaki taisin ennen juoda noin kerran viikossa.

Syömiset oli muutenki retuperällä. Vatsa ihan kuopalla ja ihmettelin et miten ei vatsalihakset näy vaikka kuinka hinkkaa. Eipä tietenkää niillä hiilareilla ja herkuilla. Hirveitä makeanhimokohtauksia tuli ja veti reilun kilon karkkia kerralla:eek:

Eli pelkkää plussaa pakkis! :)

Ennen pakkista käytin lisäravinteita mm. näin: Ennen treeniä otin ruokalusikallisen dekstroosia ja teelusikallisen kreatiinia. Proteiinit treenin jälkeen. Eli näin päin helvettiä, kun ei tiennyt asioista tuon taivaallista. Vasta pakkikseen tutustumisen jälkeen tää ravinto puoli on mennyt oikeaan suuntaan. Noh, ainahan siitä parantamista löytyy. Kehitys on vielä jossain kiven alla, mut eipä tämän kesän elämäntavoilta sitä odottaa voikaan.. :itku:

Jonkun verran, täältä saanut hyviä vinkkejä ja vihjeitä. Iso vaikutus treenipuolella. Joskus:"ojentajia? ai niitäkin pitää treenata? mikä se ojentaja on??" :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oon tehny vähä miken 2x6, välillä kyllä oma 2x7 käytössä ja kaverin kehittämä 3x5. Toi doggcrappi on tullu täältä tutuksi kyl hyvin. Mahtavia treenivinkkejä ja motivaatiota.

Huomattavan suuri vaikutus varsinkin aloitellessani, erityisesti ruokapuolelle. Ruokavalio on muuttunut muutamassa vuodessa aivan täysin ja sitä myötä myös elämäntavat terveelliseempään suuntaan.

Treenipuolella pakkis on hyvä kannustaja ja motivaattori. Tuskin olisin itsekseni uskaltanut edes kokeilla suorin jaloin vetoa / etukyykkyä, tms mitä salilla tuskin kukaan tekee. Erilaisia ohjelmia eri jaoilla on tullut myös kokeiltua.

Kaverit, työkaverit, sukulaiset jne pitävät minua ihme kävelevänä kalorilaskurina, terveysruokavouhottajana, himoreenaajana, mutta täällä olen kuitenkin melko rookie. Hyvä vaan ettei ainakaan rupea ittestään liikoja kuvittelemaan, pakkis palauttaa aina maan tasalle tämmöisen kuntopunttaajan.

suuri.varsinkin ruokapuolella.

Pakkis on oikeastaan ainoa treeneihini vaikuttanut lähde.

Kun kiinnostuin kuntosaliharjoittelusta, minun piti tietysti ensin etsiä käsiini kaikki mahdollinen tieto asiasta. Jokainen googletusyritys johti tänne. :D

Iso pakkiksen avulla opin reenaamaan kunnolla ja tajusin ruveta tekeen niitä jalkojakin:D Ja opin että ruokavaliolla on vaikutusta reeniin

Käsittämätön vaikutus. Luulin jo että olen niin vanha ja/tai saavuttanut geneettisen maksimin (näillä tuloksilla, HAH!), kun tuloksille ei tapahtunut yhtään mitään -- kunnes tulin tänne ja käsitin että syömisestähän kaikki kiikastaa! Uutta intoa treeneihin, uusia treenimuotoja (mm. muokattu HST), ja monta kiloa lisää lihasmassaa.

Ja kaikki kiitos kuuluu Pakkikselle. *kumartaa syvään*

Edit: Ja ainoa mikä vituttaa kuin pientä oravaa on kaikki ne hukatut treenivuodet... Mutta onneksi monen veteraanin esimerkki rohkaisee -- aina voi kasvaa!

Kohtalaisen suuri vaikutus on ollu pakkiksella, just ohjelmat on järkiintyneet ja tasapuolistuneet. Tarkottaa, että treenataan myös jalkoja.....pieniä muutoksia ravinnossa sekä tarvittaessa myös motivaatiota.

Pakkis on vaikuttanut ratkaisevasti mun kisa haaveisiin. Ennen Pakkista ajattelin ettei musta ois ikinä kisalavoille, mutta täältä saadun tiedon ansiosta fitness elämä on tullut huomattavasti lähemmäs. Treeneihin ja ruokavalioon oon saanut hyviä vinkkejä täältä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom