Pakkiksen vaikutus sinun treeneihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vaikka olen suhteellisen tuore käyttäjä, olen havainnut tämän olevan mainio motivaation lähde. Esim. nuo joidenkin laittamat videot saavat aina aikaan sen, että rupean tässä työpöydän ääressä harjoittelemaan liikeratoja... :nolo: Sen lisäksi olen tätä lukiessani älynnyt että ne vihaiset isot miehet ovatkin ehkä vain keskittyneitä treeniinsä, eivätkä ne välttämättä tapa jos niiltä kysyy jotain :D

Pakkotoiston vaikutus reenaamiseeni on ollut valtava. Ennen Pakkotoiston löytämistäni reenasin salilla niin päin helvettiä kuin vain voi reenata. Salille väsyneenä suoraan koulusta ja palkkariksi joku limppari automaatista. Liikkeet oli joka kerta samat: jalkaprässi, ylätalja, alatalja ja kp hauiskääntö. :D
Eli pakkis on vaikuttanut omaan reenaamiseeni aivan tajuttomasti ja oikeastaan ennen pakkista se oli vain sellaista salilla "käyntiä" sanan varsinaisessa merkityksessä. Ruokapuolesta sen verran, että söin aivan hemmetin vähän ja luulin sen olevan paljon. Kiitos.

Hyvin suuri vaikutus, ennen pakkista olin lainannut kirjastosta pari sinänsä ihan ok kirjaa mutta varsinkin ruokapuoleen on täältä tullut ajateltavaa tosi paljon. Lisäksi pakkiksen myötä on kaikin puolin alkanut kiinnostaa myös liikunnan teoreettinen puoli, pöydällä odottaakin legendaarinen kirja 'Ihmisen fysiologia ja anatomia'.

En tunne itseäni täysin friikiksi salilla ähkiessäni ja ala treenaamaan perinteisellä naisten kiinteytysvetkutuksella, kun tiedän että on muitakin kajahtaneita.

Ruokapuolelle paljon vaikutustsa.

Kyllä sen huomaa, että Pakkista lukemalla sitä motivoituu salitreenille ja paremmille elintavoille paljon intoutuneemmin. Välistä on myös kiinnostavaa lukea erilaisista treenimetoideista ja niiden toimivuudesta ihmisillä. Myös kiitettävästi on erilaisia liikkeitä löytynyt kokeiltavaksi, tai peräti on mahdollista saada kokonainen reeniohjelma jos haluaa. :thumbs:

Myös ravinto-osio on ollut mielenkiintoista luettavaa. Kaikinpuolin saitti on osoittautunut parhaimmaksi bodysaitiksi ever! Pisteet siitä Pakkikselle.:)

:offtopic:

pöydällä odottaakin legendaarinen kirja 'Ihmisen fysiologia ja anatomia'.
Hei mistä hankit tuon kirjan, kirjastosta? Tekis ihan kauheasti mieli hommata kyseinen opus, mutta hinta on hirvittävä!:eek:

...divareissakaan ei kyllä varmasti ole tommosta ihq -kirjaa. :(

Kun omalla salilla ei pahemmin neuvoja heru, täältä pitänyt kaikki onkia...

Treeniä ny jtn 10kk?
- 2/6 treenistä sinnepäin "bodailua"
- 3/6 treenistä bodailua "sinne päin ruokavaliolla"
- 1/6 voimailua kunnon ruualla :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vaikutus ollut todennäköisesti suurempi kuin osaan ajatellakkaan.
Jatkaisin varmaan samaan tahtiin myös ilman pakkista, mutta täältä on tullut silti paljon yleishyödyllistä tietoa, tosi palon erikoisjuttuja a ÄÄRIMMÄISEN paljon hauskuutta ja myös tosi siistejä valokuvia piristämään elämääni.

KIITOS

-aloitin puolitoista vuotta sitten voimapyörällä, johon sitten lisäsin pikku hiljaa eri liikkeitä. Vuodessa ei oikeastaan tapahtunut muuta kuin, että sain sutjakan vatsan ja paikat kiinteytyivät(toki silloin enempää hakenutkaan) vuodenvaihteessa törmäsin pakkikseen ja innostuin. Aloin hakea nousujohteisuutta, parantelin ruokavaliota, tutustuin alan kirjallisuuteen, treeniohjelma meni uusiksi (vieläkin muuttuu koko-ajan) ja no 6kg painoa lisää eikä silti grammaakaan rasvaa. Enpä olisi uskonut että kehitys on näin nopeaa kun saa palikat kohdalleen. Ja treenaan silti "vain" kaks kertaa viikossa tunnin kerrallaan, toisen salilla toisen kotona. Olo ja kunto on parempi kuin koskaan:rock:

Ei kyl taida olla vaikutusta viel tähän mennessä.:P Paitsi että silloin tällöin tulee nautittua mass blastia reenin jälkeen.<3

pientä muokkausta treeniin, mutta todella suurta merkitystä syömiseen!!
katotaan mihin johtaa:)

Pakkis antoi suurimman kipinän aloittaa kunnolla kasvattamaan lihasta eikä tuo kipinä ole yhtää himmentynyt. Pakkiksen selailu on nykyisin jo arkipäivää ja täältä tulee kahmittua tietoa joka lähtöön. Pakkis on myös suuri motivaationlähde mulle, katsomalla muiden saman ikäisten jannujen kuvia ja selaamalla reenipäiväkirjoja saa kummasti lisää puhtia vaikka joskus reeni maistuisikin puulta.

Ruoka puolelle on kyllä pakkis auttanu aivan sairaasti :). Ennen se oli just sitä että söin törkeen vähän, ja kuitenki tuntu että syön tarpeeks ja paljon, mutta metsäänhän siinä mentiin. Pakkista tulee luettua joka päivä, aina kun on kotona ja syömiseltä/nukkumiselta kerkeää :D . Uutta oppii joka päivä ;).

Täältä on hemmetin hyvä katsastaa muiden kokemuksia jostain mitä itse ei ole vielä testannut. Ja mulle on jollakin henkisellä tasolla merkitystä myös treenimotivaatioon. Kiva kun on tälläinen henkireikä( kaverini eivät treenaa kovaa) tutut joo, mutta ystävät eivät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom