Pakkiksen vaikutus sinun treeneihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt kun jälleen olen paneutunut täällä oleviin asioihin, tutkiskellut itseä kiinnostavia juttuja ja tehnyt omia päätelmiä, niin Pakkotoistolla on nyt ollut todella suuri merkitys omiin treeneihini. Joka päivä oppii jotain uutta :)

Uskon saavani täältä uusia liikkeitä ohjelmaani, uusia tekniikkaohjeita tekemiini liikkeisiin ja kasapäin uutta puhtia punttien nosteluun. :whip:

Jos vain jaksan tätä palstaa lueskella ahkeraan, niin uskon vaikutuksen säilyvän pelkästään positiivisena! :worship:

Suuri merkitys sekä treeniohjelmien, motivaation ja ruokavalion kannalta. Aika pihalla olisin ollut ellen tänne olisi joskus eksynyt.

Melko suuri merkitys, pakkis motivoi ja olen saanut paljon vinkkejä treenaamiseen ja syömiseen..

Mä löysin Pakkiksen ennen punttista. :nolo: Kaipasin uutta harrastusta ja Pakkiksen myötä uskautauduin hiippailemaan ekan kerran kuntosalille. Sitä ennen tietty olin täältä blokannu itelleni treeniohjelman ja sit netistä ettiny kuvia et mitä ne liikkeet on. Toisin sanoen, teoria oli hallussa ennen käytäntöön kokeilua ;)

Sitten vaan hammasta purren ekan kerran salille sinne kokeneempien konkareitten joukkoon. (Siihen aikaan olin vielä tosi ujo neiti, en kyllä enää.) Olihan se paljon helpompaa alottaa kun oli jotain tietoa aiheesta. Sali jonne menin oli viel sellanen perinteinen äijäsali jossa ei ollu mitään opastusta.

- Perhanasti motivaatiota

- Ravintoasioihin hirmuisesti apua

- Treeniohjelmiin ja liikkeisiin pirusti tarkkuutta

- Elämäntapaasiat kuntoon: esim. Pyhäkolminaisuus: treeni, lepo ja ravinto tasapainoon...

- Ja ilman pakkotoistoa en ehkä olisi IKINÄ löytänyt HST:tä. :worship:
HST oikeastaan parasta mitä kokeillut treenaamisessa tähän asti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom