Ei ollu ainakaan tarkotus vittuilla :D. On meinaan aika asiallinen artikkeli postaamani linkin takana . Kyllä Martin tietää mistä puhuu. Itse olen pätkäpaastoillut jo pidemmän aikaa ja tuntus ihan toimivalta tsydeemiltä. Recomppina oon vetänyt, viikkokalorit lähellä kulutusta. Treenipäivät plussalla ja välipäivät miinuksella. Treenin jälkeen aina armotonta hiilarimättöä ja muutenkin kaikki päivän kalorit tulee syötyä illalla 1-3 aterialla. Nyt proteiinivohveleita paisteleen...ne hillon kans naamariin. Sitte vois vetää kilon lohkoperunoita. Protein fluff tietenki iltapalaksi...
Tervetuloa lauteille Pätkis on kyllä parasta mitä mulle on sattunut. Vuoden oon nyt tolla 16/8 protokollalla vetänyt, ja 3kk sitten lisäsin että joka viikko 2x24h paasto lisäksi. Eli recomppia ois tarkotus, ja pidemmällä tähtäimellä sitten painonpudotusta. Nyt tosin on molemmat polvet reistannut (oikeasta sivuristiside ja vasemman loukkasin ilmeisesti etureisisiltauksissa, en kyllä ainakaan tuntenut että siitä mitään haittaa ois ollu mutta nyt tuntuu painetta.. Saapa nähdä pitääkö käydä tyhjentämässä) niin olen vähän varauksella suhtautunut tuohon lihasten kasvatteluun ja syömiseen yleisestikin. Ennemmin miinuksilla vähän aikaa ja sitten kun saa taas 100% treenata niin ottaa kunnolla plussaa. Trap-bar hypyt otan ainakin alakropalle ohjelmaan kahvakuulahommien ja pistoolivariaatioiden lisäksi.