Hei arvon Paastoilijat.
Olen nyt reilut kaksi viikkoa testaillut IF:ää ja kuten moni muukin, me likey. Välillä on nälkä, mutta nautin kuitenkin syömisestä niin paljon, että sitten kun "saa" syödä on mukavaa syödä vähän enemmän. Kaloreita en ole laskenut, olen syönyt pullaa jne roskaa melko paljon (perusruokavalinto kuitenkin puhdasta) ja silti parissa viikossa puntari on näyttää noin -1kg. Minua ei tällä hetkellä edes puntarin lukema niin kiinnosta, mutta verisuonia on alkanut näkymään paikoissa, missä niitä ei ennen ole ollut ja housut tuntuu hieman löysemmiltä.
Nyt kuitenkin haluaisin nostaa keskustelua T-nationin suuresta ja mahtavasta MAG-10 Pulse Fastista.
Linkki
En osaa enkä jaksa alkaa sisältöä suomentamaan, mutta periaatteessa 36h "paasto" Paasto alkaa illalla 9 aikaan. Aamulla herätään kello 9 ja päivän aikana juodaan tätä mag-10 pulse fast mömmöä 8-10 kertaa päivässä 1-3 tunnin välein riippuen treenaako vaiko ei. Syöminen jatkuu normaalisti taas seuraavana aamuna. Artikkelin mukaan keho jotenkin resetoituu ja ikäänkuin IMEE kaikki ravintelit suoraan muskeliin.
Nyt kysynkin ravintoon perehtyneiltä henkilöiltä, onkos tämä mahdollista tehdä kotikonstein? Biotestin tuotteissa on katteet kohdallaan enkä muutenkaan nyt budjetti anna periksi.
Kun noiden tuotteiden ravintosisältöä katsoo, on tuo MAG-10 jotain erityisen hienoa casein hydrosalatea, mitä ihmettä se sitten tarkoittaakin. Power Drive on joku treenibuusteri, ainakin siinä on rasvaa ja T-tyrosiinia jne. Kolmas tuote sitältää "L-alpha-Glycerophosphocholine 900 mg" ja tästä ei taas ole mitään hajua.
Luin jotain kokeiluja, missä ihmiset olivat vääntänyt jollain BCAA tuotteilla ja kaseiinilla. Pääsisikö tälläisellä pohjalla edes yhtään lähelle aitoa? Kaapista löytyy reilusti MRM BCAA 1000 G tai jotain BCAA:ta missä on sisällä vaikka mitä mömmöjä sekä caseiinia. Tekisi mieli ensi viikolla testata, kun on lomaa mutta tentit lähestyy joten sosiaalista elämää ei muutenkaan ole.
Keskustelua!