Ja tästä syystä mulla on hakusessa raksainssin paperit, jotta pääsen osalliseksi tästä yrittämisen muodosta. :D
Eikä tarkoitus ole edes olla paska inssi. Mua vaan kiehtoo ajatus kovasta taloudellisesta korvauksesta ja suhteellisen pienestä työmäärästä.
Mä olen rak.inssi, mutta yhtään pientalovastaavuutta en ole vielä tehnyt ulkopuolisille. Jos tolla hommalla haluis leiville päästä niin pitkä ja kivinen on tie.
Mestarina olet töissä 24/7/365. Jos se parin tonnin korvaus jaettaisiin tunneiksi mitä yhden talon pyörittäminen kaikkine puhelinneuvotteluine vaati niin ei siinä kovin mahtaville tuntipalkoille pääse + että vastuut sisältyy hintaan. Jos kaikki talot oliskin samanlaisia niin mikässiinä, mutta nykyään on tuhat eri rakenusmateriaalia ja rakennustapaa mitkä kaikki pitäis jollain tapaa handlata ja ymmärtää niiden käyttäytymisestä keskenään. Lisää puskee markkinoille jatkuvana virtana ja televisio suoltaa ihmisten päähän mitä ihmeellisempiä ideoita joista mestarin tietenkin pitää ymmärtää. Ainakin mä olen sen verran vastuuntuntoinen etten kehtaa pelkäksi nimmarin kirjoittajaksi ryhtyä vaan kyllä se mestarin hommat täytyy sit hoitaa huolella. Mikään kultakaivos toi homma ei todellakaan ole ja niitä kohteita täytyy olla aika monta jatkuvasti päällä jos tolla hommalla haluis perheensä elättää.