Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
#senverran kevättää, että,olen siirtynyt raskaanmusiikin pipoista kevyenmusiikin pipojen käyttäjäksi

37189D24-4A99-4669-80A9-BEBEED31F7D5.jpeg

ei siitä sen enempää

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@futhermucker ku tykkäät matkia mun leipomuksia niiku 3-vuotias nii banoffeen puolukkaversiolle suositus!

Finku paikalla ja homma aivan sekasin.

Puhe pelkästä panoffeesta ja puolukkaversiosta. Jos nyt edes odottais sen aikaa, että puolukka-ajat ohi.

Nonni.

Etenemisen suhteen. Vähän niin kuin kumpikin kiinnostaa, mutta on pari ovea auki. Toisessa vedellään exceliä ja toisessa pääsee tekemään itse sitä asiaa.

Ehkä menen tyylisilläsi k-hommilla ja excelillä. Tuo tekijämiehen polku etenemisen suhteen voi tyssätä nopeammin, toisaalta sieltä ois helppo hypätä tekeen omalla firmalla.

Ehkä mietin liikaa. Tai mietin.
Sen verran lusikkaa soppaan, vaikkei mitään kysyttykään, niin jos alana IT tai softa, niin tuossa käy juuri toisin päin tuon polun kanssa alan sisällä. Eli jos ei tekijästä halutessaan (ja soveltuessaan) pääse projariksi ja/tai esimiesrooliin, sitten vaihtaa vaan taloa. Toisin päin ei ehkä niin helposti onnistu.

Alan vaihto sitten taas on helpompaa Excel-polulla, mutta alan sisällä sen osaamista arvistetaan isosti kaikissa rooleissa. Iso osa alan firmojen johtotasostakkn on taustaltaan tekijäihmisiä.

Mitä palstan amikset ja paskakädet on mieltä? Kävin aamusella poistamassa tämän.
Ostin sillon avajaisista porakoneen kahdella akulla 179€. En näistä mittään tiiä, mutta hyvä lisä veikkaisin. Jatkuvasti on jotain mutterinvääntämistä.

Seuraavaks tarvis: puukkosaha, rälläkkä, optiona käsisirkkeli. Näihin vastaavia tarjouksia odotellessa.

Liitteet

• Capture.JPG
    Capture.JPG
    56,5 KB · Katsottu: 41

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom