Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpa se tahtoo vanhemmiten olla että saavutettuja linjoja ei enää helpolla menetä.Minä paistan kyllä vohveleita illaksi herkkurahkan kera syötäväksi.En ole laihtunut yhtään ja nyt ymmärsin, että elimistöni on varmaan säästöliekillä !!!! Eli liian vähän ravintoa
Piti jo eilen kysyä mutta tuli jotain hässäkkää.
Niin @gonzaless saitko vakuutusyhtiöstä korvauksen siitä katkenneesta suksesta?
Tuleeko jotain tilalle?Niin vain lähti Subaru pihasta seuraavalle. Yllättävän nopsaa tuon sai kuitehi rikkinäisenäkin myytyä.
Mä niin tiedän tunteen. Se kun ääreisnäöllä huomaa just ennen osumaa et nyt tulee murkulaa kohti ja sit vaistomaisesti viel väistää itse auton sisällä ennen kuin napsahtaa. Sit se ilo kun saa silmäillä lasin läpi, et mihin osui ja kuinka iso häränsilmä tällä kertaa. Parhaat on just niitä, jotka lentää tyyliin jonkun jakaja alueen yli ja et voi asialle tehdä muuta kuin laittaa leukaa rintaan ja keventää lompakkoa.Kamala sellainen ajantajun vääristävä tunne kuin hidastetussa filmissä. Nimittäin se kun kehä kolmosella näkee kiven kaaressa lentävän kohti tuulilasia. Kolmas monttu lasissa stna. Pari pienempää murusta viime viikolla ilman kummempia vaikutuksia jo enteilivät tätä.
Ois kieltämättä komia niva. Jeepin Grand Cherokee mersun 3 litraisella diiselillä ois kieltämättä kiihottava ajatus, mut nyt tällä hetkellä saa 1.8 bensa Civic toimittaa liikkumisvälineen virkaa.
Menikö lapiohommiksi?Väsymys ultimus maximus.