BB PRO Nick Walker

Harmittaako se ettei sua ihannoi kukaan ja Walkeria ihannoi iso määrä? Ajatteleppa asiaa tarkemmin, sua häiritsee toisen lihasmassa, jolla ei pitäis olla mitään vaikutusta sun elämään, mutta niin näyttäis olevan. Mitä väliä sillä on, että joku vetää huumeita tai tekee muuta, ei pitäis kiinnostaa pätkääkään. Mutta ne eivät omaakaan lihaksia, bodarit yleensä aiheuttaa tota katkeraa porua, ei narkit.
Maik hyvä, olet ymmärtänyt ihan väärin, kenenkään lihasmassa ei häiritse, säälittää nämä Walkerin tapaiset tyypit jotka myrkyttää elimistönsä nuorina, viisikymppisenä, jos elävät sinne asti, ovat dialyysikoneensa vankeja tai haudassa, hormooneita voi käyttää fiksustikin niin että keho palautuu kunnolla välillä, näitäkin löytyy.
Tällaiset Walkerin tyyliset on esimerkkejä nuorille mikä on kammottavaa, näitä Walkereita tuhoutuu usassa massoittain joka vuosi, ovat vaan tuntemattomia niin niistä ei kirjoiteta missään.

Maik hyvä, olet ymmärtänyt ihan väärin, kenenkään lihasmassa ei häiritse, säälittää nämä Walkerin tapaiset tyypit jotka myrkyttää elimistönsä nuorina, viisikymppisenä, jos elävät sinne asti, ovat dialyysikoneensa vankeja tai haudassa, hormooneita voi käyttää fiksustikin niin että keho palautuu kunnolla välillä, näitäkin löytyy.
Tällaiset Walkerin tyyliset on esimerkkejä nuorille mikä on kammottavaa, näitä Walkereita tuhoutuu usassa massoittain joka vuosi, ovat vaan tuntemattomia niin niistä ei kirjoiteta missään.

Aikamoista copea. Todellisuudessa oot vain katkera ja sitten yrität jollain hyvesignaalilla kääntää hommaa, mutta valitettavasti sun viesteistä ei välity muuta sanomaa kuin se miten vittuunnut olet muihin ja muiden tekemisiin sen sijaan, että näkisit vaivaa tehdä duunia itse ja saavuttaa niitä asioita mitä sinäkin haluat.

Usko nyt jo, muiden kiroaminen ei tuo sulle sitä autuutta. Se tulee duunilla ja vaivannäöllä jota välttelet ja sen sijaan keskityt täysin epäolennaiseen.

Ja toi muiden kyttääminen ja niiden tekemisestä valittaminen on jotenkin niin turhaa. Jokainen päättää elämästään ja ihnmiset nyt tekee monen mielestä tyhmiä asioita, mutta mua ei ainakaan kiinnosta paskaakaan nähdä vaivaa jostain ylilihavasta tai alkoholistista jne, niiden elämä se on, mulle ihan sama jos tappavat itsensä, ei se mun homma ole murehtia.

Ja toi muiden kyttääminen ja niiden tekemisestä valittaminen on jotenkin niin turhaa. Jokainen päättää elämästään ja ihnmiset nyt tekee monen mielestä tyhmiä asioita, mutta mua ei ainakaan kiinnosta paskaakaan nähdä vaivaa jostain ylilihavasta tai alkoholistista jne, niiden elämä se on, mulle ihan sama jos tappavat itsensä, ei se mun homma ole murehtia.
Mielestäsi on siis ihan ok tappaa itsensä aineilla saadakseen hetken leijua bodimaailman huipulla.
Aika mielenkiintoinen ajatusmaailma.
Luulisi sinun päinvastoin kannustavan urheilijoita terveeseen elämään ja hyvään elämänlaatuun .

Mielestäsi on siis ihan ok tappaa itsensä aineilla saadakseen hetken leijua bodimaailman huipulla.
Aika mielenkiintoinen ajatusmaailma.
Luulisi sinun päinvastoin kannustavan urheilijoita terveeseen elämään ja hyvään elämänlaatuun .
Voi jeesus, kun mä täällä forumilla painotan ravinnon ja treenin tärkeyttä ja podcasteissa kommentoidaan nuorten ylenpalttista lääkkeiden käyttöä, niin millä vitulla sä et siitä tajua mitä mieltä mä yleisesti olen.

Mulle on enemmän ok, että joku narkkaa itsensä hengiltä kuin netissä nillittävät hiiret jotka valittaa kokoajan muiden tekemisestä.

Walker on tien ihan itse aikuisena valinnut, mitä väliä sillä on, ei mitään. Miksi se hitsaa sua noin kovasti? Kannustanko mä tossa alhaalla vetämään vahvaa diureettia, vai luontaistuotetta?

Screenshot 2025-02-09 at 18.14.46.webp

Viimeksi muokattu:
Olen itse kohtalaisen skeptinen siitä, että suurin ihmisistä osa olisi näille nykyajan huippubodareille erityisen kateellisia. Monet näistä menehtyy nuorena, tai vähintään monelle tulee vakavia terveysongelmia, näyttää sellaiselta miltä suurin osa ihmisistä ei halua näyttää, ja rahaakaan ei erityisen paljoa saa. En siis mitenkään väheksy näitä urheilijoina ja näiden tekemää työtä, mutta tuota en oikein osta, että näille oltaisiin kovin kateellisia pääosin. Ehkä enemmän jollekin huippuluokan palloilijoille, jotka saavat vitusti rahaa, pillua jne mutta eivät joudu uhraamaan terveyttään yleensä. Näin se valitettavasti on, että nykyään huippubodarit monesti menehtyvät hyvinkin nuorina liittyen lajin vaatimaan erittäin runsaaseen roinan käyttöön. Osa varmasti ymmärtää riskit tähän lähtiessään, osa ehkä ei ymmärrä, vaan ajattelee, että syömällä riisikanaa ja olemalla dokaamatta voi riskiä vähentää normaalivästön tasolle. Valitettavasti ei voi, ja toivon että nämä nuoret kaverit sen ymmärtävät tai se heille sanotaan ennen kaiken laittamista likoon. Sittenhän se on omia valintoja mitä elämässä lopulta tavoittelee.

Voi jeesus, kun mä täällä forumilla painotan ravinnon ja treenin tärkeyttä ja podcasteissa kommentoidaan nuorten ylenpalttista lääkkeiden käyttöä, niin millä vitulla sä et siitä tajua mitä mieltä mä yleisesti olen.

Mulle on enemmän ok, että joku narkkaa itsensä hengiltä kuin netissä nillittävät hiiret jotka valittaa kokoajan muiden tekemisestä.

Walker on tien ihan itse aikuisena valinnut, mitä väliä sillä on, ei mitään. Miksi se hitsaa sua noin kovasti? Kannustanko mä tossa alhaalla vetämään vahvaa diureettia, vai luontaistuotetta?

katso liitettä 269910
Kyllä sinulla on vastuu ja aikamoinen onkin, näitten sivujen ylläpitäjänä ja podcastien tuottajana jolla on paljon seuraajia, osa varmasti nuoria aloittelevia harrastajia, ottavat esimerkkiä sinusta ja kuuntelevat mitä kommentoit.
Tässä valossa pidän hyvin kummallisena että fanintat Walkerin kaltaisia itseään tuhoavia bodareita!
Sinuna kyllä ryhdistäytyisin!

Kyllä sinulla on vastuu ja aikamoinen onkin, näitten sivujen ylläpitäjänä ja podcastien tuottajana jolla on paljon seuraajia, osa varmasti nuoria aloittelevia harrastajia, ottavat esimerkkiä sinusta ja kuuntelevat mitä kommentoit.
Tässä valossa pidän hyvin kummallisena että fanintat Walkerin kaltaisia itseään tuhoavia bodareita!
Sinuna kyllä ryhdistäytyisin!
No mun esimerkkiä voisi moni nuori kuunnella, niin paljon painotan treenin tärkeyttä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom