Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

perkele ehdin jo vähän innostua mutta kyseessä olikin öljyntorjuntavalmius

Tilanne päällä -otsikot antoivat täysin väärän kuvan tapahtumasta. Olin jo laittamassa herneet likoamaan soppaa varten 😖

Olinhan siellä minäkin silloin aikoinaan.
Screenshot_20250209_181143_Samsung Internet.webp

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Loputon odotus, että super bowl alkaisi. Onneksi huomenna alkaa loma, voisi muuten olla aamusta vähän nihkeetä yrittää herätä töihin.

Yksi tiimin jäsen kotoisin jenkeistä ja ilmoitti, että vihaa näitä kahta joukkuetta enemmän kuin rakastaa lajia, eli eli katso peliä :giggle: Kuitenkin pelannut itse jne.

Kertoi myös syyt tälle, juontaa jostain ysärin tapahtumista. Onneksi voi itse ottaa homman viihteenä.

Viimeksi muokattu:
Lissu on kuulema lähteny rakentamaan omia havainto torneja.
Ei muuten aikoinaan Helsingissä keskuspuistossa siellä Laakson alueen kuuluisalla homopaikalla naurattanut lenkillä, kun iltapäivällä kunnon perseily menossa.

No, meillä oli 65+55kg bullmastiffeja mukana, eikä nämä homostelijat näyttäneet edes välittävän silminnäkijöistä. Mutta kyllähän lapsetkin liikkuvat tuolla.

Lähti kirkasvalolamppu tilaukseen. Vähän myöhännäisherääneenä, mutta ehtiihän sitä "koeajamaan" vielä helmi-maaliskuun. Lisäksi pitää kyllä testata onko vaikutusta yövurojen suhteen. Ainakin kovasti kehutaan erilaisten unihäiriöiden hoidossa. Oma rytmi on vähän kääntynyt siihen, että nukahtaminen tapahtuu klo 1-2 välillä yöllä.

Lähti kirkasvalolamppu tilaukseen. Vähän myöhännäisherääneenä, mutta ehtiihän sitä "koeajamaan" vielä helmi-maaliskuun. Lisäksi pitää kyllä testata onko vaikutusta yövurojen suhteen. Ainakin kovasti kehutaan erilaisten unihäiriöiden hoidossa. Oma rytmi on vähän kääntynyt siihen, että nukahtaminen tapahtuu klo 1-2 välillä yöllä.
Ei siitä ainakaan haittaa ole. Lääkäri vinkkaisi aikoinaan lampun käytöstä, kun talvella heräili aina 1-2h unien jälkeen, eikä saanut enää unta. On siitä jossain määrin ollut hyötyä.

Kannattaa vaan tosiaan käyttöohjeita noudattaa, eli lamppu tarpeeksi lähellä kasvoja jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom