Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Screenshot_20200713_172619.jpg
Kulki hyvin!

28179133-C5E9-4A53-BF6D-4970C63CE4C4.jpeg
3D7F1264-6E5B-457C-809A-430D6FB0DF32.jpegMeinas tulla kiire sateiden kanssa, kävin perkaamassa ja totesin että ei ihan vielä riittänyt niin piti käydä lisäyskeikka tekemässä.
Nyt leipomaan, varmaan viikon päästä tms tulee enemmän. En ite syö kun kerran vuodessa ton piirakallisen verran mustikoita, mut niitä on kiva poimii vaikka isälle tms. Tänä syksynä siskojen lapset on jo sen verran isoja että pääsee enon kans marjalle!

2.0 löytyi ~150€, mutta samalla nyt sitten vetää 2.1:n kun kerran moiseen projektiin ryhtyy.

Riippuu toki mitkä vehkeet yhdistää, mutta voittaako "ylimitoituksella" jotain? e: tietenkin jos varautuu 8k kuvan siirtämiseen ja asentaa kaapelin enemmän kiinteästi kuin minä, niin sitten tokikin..

Riippuu toki mitkä vehkeet yhdistää, mutta voittaako "ylimitoituksella" jotain? e: tietenkin jos varautuu 8k kuvan siirtämiseen ja asentaa kaapelin enemmän kiinteästi kuin minä, niin sitten tokikin..

PS5 on 2.1 härpäke. Projektori ei taida ymmärtää, mutta nehän vaihtuu useammin kuin vaimo.

Ja meikäläisen asennus on melko jyhkeä kun pistää jalkalistan sijalla olevaan kaapelikouruun. Ihan joka vuosi ei siihen projektiin viitsi alkaa.

PS5 on 2.1 härpäke. Projektori ei taida ymmärtää, mutta nehän vaihtuu useammin kuin vaimo.

Ja meikäläisen asennus on melko jyhkeä kun pistää jalkalistan sijalla olevaan kaapelikouruun. Ihan joka vuosi ei siihen projektiin viitsi alkaa.

Joo on, mutta jos projektori ei sitä ymmärrä niin...sitten ymmärrän tuolla asennusperusteella.

e: mulla ei ihan niin usein vaihdu tykki, nro 3 menossa sitten vuoden 2001.

Onneksi tein eilen, nyt salille ennenkuin muutan mieleni. Vielä hetki sitten ei huvittanut yhtään lähteä, mutta sain motivoitua hieman itseäni.

Treeni oli vähän sellainen että tulipa sentään käytyä salilla eli toisinsanoen aika löysäilyähän se oli.

Vielä pitäisi venytellä ja käydä kylmässä suihkussa.

Back
Ylös Bottom