Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äsken satoi, nyt ei. Mutta kohta varmaan taas.

Olen täydellisen rahaton keskiviikkoon asti. Itselle ĺöytynee jotain ruokaa pakastimesta, mutta kissatkin vaativat ravintoa. Pitäisikö kokeilla ns juoksukissanruuat kaupasta? Muutama palautuspullo on, ehkä jostain puistosta voisi löytää tölkkejä. Tongittava kaikki laukut, laatikot ja kassit, jos jonnekin olisi unohtunut pikkukolikoita.

Henkisesti valmistautunut siihen, että tungetaan halko kurkkuun. Halusivat tunkea vielä toisen nenään.

Meinannut nähdä ajaa pois kun tippa linssissä.

Vaihdoin muutaman emailin erään ulkomaalaisen miehen kanssa työhäasioihin liittyen. Hän rouvitteli minua, puhutteli useammassa kohtaa "ma'am."
Surprisingly, I quite like it. 🤗

Olen täydellisen rahaton keskiviikkoon asti. Itselle ĺöytynee jotain ruokaa pakastimesta, mutta kissatkin vaativat ravintoa. Pitäisikö kokeilla ns juoksukissanruuat kaupasta? Muutama palautuspullo on, ehkä jostain puistosta voisi löytää tölkkejä. Tongittava kaikki laukut, laatikot ja kassit, jos jonnekin olisi unohtunut pikkukolikoita.
Käyt kokemassa luvatta jonkun kalanpyydykset.
Problem solved.

Rannalle katsomaan jos onkimiehillä antaa roskakalaa?

Varmaankin tarkoitti että toivoisi itseään kutsuttavan sanan suomalaisella käännöksellä täällä. Vaihtoehdot olisivat sanakirja.org mukaan: rouva, madame ja matami.
Matami olis näistä oma suosikki.
Toki kyllä, mutta tässä kohtaa tykkäsin erityisesti tuosta yleisestä kohteliaisuussävystä joka välittyi joka kohdasta. Niin harvinaista täällä Suomessa. 🙂

Ensimmäinen lomapäivä kotihoodeilla ja väsyttää niin maan perusteellisesti.
Pitäis lähteä hakemaan kukat hoidosta takaisin kotiin.

Prkl kun liikaa uutisia lukenut punkeista. Vähän tekisi mieli mennä poimimaan mustikat, mutta jos palkaksi saa jonkun borrelioosin tai aivokuumeen niin voi ny V.
Jos ennen oli jokin oikeasti paremmin, niin mettässä sai mennä ilman pelkoa punkeista..
Ennemmin niitä punkkeja tulee sellaisista paikoista missä kasvaa kauheasti heinää, ei pelkässä mettikössä. Mutta onhan se tuokin syy välttää kerätä marjoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom