Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Puolisen tuntia sitten mulla tuli kauhea kiire keittiöön ja matkalla unohdin miksi.
Vieläkään en muista mitä lähdin sinne suorittamaan, onkohan jotain alkavaa dementiaa?
E: no nyt muistinkin, piti mennä hakemaan sipikortia kun kuiva kohta taas lapasessa, toivottavasti en nyt unohda sitä kun lähden tästä :)

Oon varmaa lukenu/kuunnellu liikaa dekkareita. Viime yönä oli murhaaja perässä. Kertaalleen tainnutin sen, mutta se vääntäytyi vielä pystyyn ja piti tehdä siitä kunnolla selvää, ettei enää käy kimppuun! Kaks muuta unta olikin rauhallisempia.

Otin meille lennot Riikaan kun se laivabuffa täys. Mitenkä fine dining Riikassa, ei näytä olevan michelin mestoja? Matkoilla aina nää kiinnostaa. Eikä tartte olla niin fine, mut jotain omaperäistä erikoista, onko suosituksia?

Otin meille lennot Riikaan kun se laivabuffa täys. Mitenkä fine dining Riikassa, ei näytä olevan michelin mestoja? Matkoilla aina nää kiinnostaa. Eikä tartte olla niin fine, mut jotain omaperäistä erikoista, onko suosituksia?
Mulla taas toisinpäin, koitan välttää moisia paikkoja.
Ei kyllä silmiin toisaalta osunut pahemmin edes ulkoisesti sen oloisia mestoja.
E: Huomasin että Jurmalaan menee kanssa laivoja tai ainakin alkaa menemään niin ajattelin ensi kuussa mennä sinne muutamaksi päiväksi jos kelit osuu kohdalleen. Hinta taas järkyttävä parisataa matkoineen ja hotelleineen muutama yö.
Tarkoituksena siis ihan rantalöhöolutpöhö keikka.

Sisäinen rauha löydetty siihen asti kunnes meinas jäädä leivänpala kurkkuun oli sielun rauha lähellä.

No ei ollut, vähän liioittelin. Mutta inhottavasti jäi kaihertamaan kurkkua, muistakaa purskella hyvin.

Unista sen verran, että näin unta vai oliko se sittenkään unta että valkoinen mustaan kaapuun pukeutunut punasilmäinen kääpiö hyökkäsi kimppuuni.

Tähtipaikoista tuli taas kauheet flashbackit viime vuoden englannin reissuun ja Hestonin ravinteleihin. En olis uskonu kyllä etukäteen että muistelen niitä kahta lounasta vielä 1,5v jälkeen näin lämmöllä ja haikeasti..

Puolisen tuntia sitten mulla tuli kauhea kiire keittiöön ja matkalla unohdin miksi.
Vieläkään en muista mitä lähdin sinne suorittamaan, onkohan jotain alkavaa dementiaa?
E: no nyt muistinkin, piti mennä hakemaan sipikortia kun kuiva kohta taas lapasessa, toivottavasti en nyt unohda sitä kun lähden tästä :)
Johtuu siitä että sulla on ollut nyt useamman päivän stressiä.

Mulla katoaa muisti nykyään aika pienestäkin (stressi)paineesta. Kaksi yötä normaalia (8h) lyhyemmät yöunet tai töissä pari hektistä tilannetta ja saatan unohtaa kauppakassit autoon kun unohdin jo että kävin kaupassa.

Miksi et mene esimerkiksi Kreikkaan jossa on takuuvarma lämpö?
Riiassa pitää olla sään armoilla.
Siksi koska parin yön reissu ainoastaan ja hinta 200e.
Pitää vain lähteä niin että kelit osuu kohdalleen eli ei varaa liian aikaisin.
Eipä nämäkään kelit ollut pahat kun oli cityloma mutta rantaloma olisi mennyt vituiksi.

Back
Ylös Bottom