Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terassilla otin 1 (yhden oluen) joka sekin se tumma lager joka tuoksui ihan sahdilta, kaupasta hain 4 tölkkiä olutta ja siinä oli mun oluet Riiassa.
Viimeinen ateria oli kahdelta 16.90, ruokajuomana tosin pelkkä pullovesi.

Maistelin eilen muutaman erilaisen oluen, tänään kunnon jysäri. Oluita oli yhdenkäden sormilla laskettava määrä, eikä edes erityisen vahvoja.

Kuinkahan laaja ongelma on väärennetyt sinapinsiemenet.

Tuli vaan Miele:en.

9B569324-B88E-47FD-B0A2-CA362DE9B91C.jpeg

Ihan kun ei olisi koskaan ennen salilla kyykännyt. Niin on tahmeaa ja vaivalloista.

Vähän kuin se harakka, jolla aina joko pylly tai sitten nokka kiinni.

Aina kun pikkaisen ponnistaa, niin momentum nakkaa toisen pään kiinni tervaan.

Jos molemmat samaan aikaan kiinni, niin sitten menee jo pykälää vaikeammaksi.

Onko tänään oikeesti vasta tiistai? Oon aivan hajalla.
Mä olin ihan oikeasti hajallaan jonka vuoksi otin säännöllisen paperipäivän kotona keskiviikosta.
Ihan koitan jotain saada aikaankin ja kaikkien papruhommien kuntoon laitto vie ehkä sen 3-4 tuntia mutta kun niitä tekee pätkissä niin menee koko päivä. Silti tuntuu vapaapäivältä kun ei tarvitse olla suorituspaikassa.

Miksi en muistanut kaupasta coleslowta?

Tänään oli liikenteessä vimpan päälle mersumies.
Veivas koko jonon päättyvää kaistaa ja väkisin yritti tunkea mun eteen mutta kuten kuuluu en alkanut jarruttelemaan niin tää alkoi soittamaan torvea :woot:

Sain joskus melkein samanmoiset ajettuani 104@80.
Oliko samat perustelut?
"Italian Telecomin johtaja kaasutteli Porsche Carrerallaan Carpignano Sesian lähettyvillä 311 kilometrin tuntinopeudella, kun sallittua oli 130 kilometriä. Hän sanoi testanneensa autoaan ja polkaisseensa kaasua vahingossa liikaa"

Back
Ylös Bottom