aikoja sitten
Asuin tuossa joskus vuosia sitten hoas:in asunnoissa jokiniemessä, siel sit oli sellainen kiva naapurinpoika, joskin ei suomalainen.
Muuttopäivänä kuuntelin normaalilla volumella musiikkia, ja purin muuttotavaroita ku ovikello soi. Tää naapuri ei voinut kuulemma opiskella kun popitin musiikkia niin kovalla, sanoi asuvansa suoraan MINUN alakerrassani. No ei siinä pistin musiikin pois, ja lähin sit tutustuu pihapiiriin.. hmm jännä homma et siinä mun alakerrassa oli vaan kellaria ja pyöräkellaria.. :D
Tästä noin pari viikkoa, pidin tuparit joista kylläkin ilmoitin asiallisesti alakerran ilmoitustaululla viikkoa aikasemmin. Musiikin kuuntelu taisi lipsahtaa 10min yli 22.00, niin eiköhän ovella pimpottanut jo poliisit tän v*tun naapurin kera >:| prkl! no ei auttanu muu ku lähtöö baariin, jotta sai jatkaa musiikin kuuntelua.
Kolmas kerta alko jo vituttaa, oltiin just tultu kaverin kaa baarista, ku taas vittu soi se helvetin ovikello. No se stanan sama naapurihan siellä, valitti niin hirveästä mekkalasta ja musiikista jota ei ees meillä ollu! niin se vaan kiven kovaa väitti, et hän on käynyt kuuntelemassa ja meiltä se nimenomaan tuli! Tokasin sille "jaah, liekkö minun hamsteri sitten pitäny täällä salaa kekkerit!" Naapuri meni hiljaseks, ja rupes jtn änkyttää et "sinä, sinä, sinä olet niiiiiinnn ruma!" ja pyh.. heitin takasin "ja sinä, sinä, sinä niiiiiinnn ULKOMAALAINEN!!" no voi vittu meni ehk vartti niin johan sieltä taas tuli ne kytät!
Kytät jo naureskeli, että koittakaahan saada tää asia järjestykseen ni ei tartte viikon välein täällä juoksennella, kaikki ok.
Onneksi en sit opiskellu kauan ja pääsin muuttamaan pois :D! Jännä et muilla naapureilla kyllä oli bileitä vaikka millä mitalla, mut en mä siel ikinä mtn kyttiä nähny..