Naapurisopu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
Joo miedänkin talossa on ns.pihapoliisi. Naapurin ukko on ottanu oikein kakkostyökseen kytätä miten jengi pysäköi autojaan. Meillä ei ole pihalla vieraspaikkoja mutta on kuitenkin tilaa jättää auto pihalle ilman että se vie kenenkään paikkaa tai olisi esim paloauton tai ambulanssin tiellä. Parvekkeelta on kiva katella, kun jollekin tulee vieraita ja ne jättää auton tohon metsänlaitaan piha-aluelle niin ei mene pitkään kun naapurin pihakyttä vie itse kirjoittamansa lapun ikkunaan että tämä ei ole parkipaikka tms... Sitten kerran joku pentu oli paskantanu kellarikerroksen varaston oven eteen sisälle taloon, muija näki nuorisojoukon rappukäytävässä samana päivänä ja pennut tunki tulitikkuja ulkooven lukkopesään, voisin kuvitella että samaiset kakarat oli tehny tarpeensa sisälle, älytöntä, selkään antasin jos kiinni saisin.....:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Sami78
Joo miedänkin talossa on ns.pihapoliisi. Naapurin ukko on ottanu oikein kakkostyökseen kytätä miten jengi pysäköi autojaan. Meillä ei ole pihalla vieraspaikkoja mutta on kuitenkin tilaa jättää auto pihalle ilman että se vie kenenkään paikkaa tai olisi esim paloauton tai ambulanssin tiellä. Parvekkeelta on kiva katella, kun jollekin tulee vieraita ja ne jättää auton tohon metsänlaitaan piha-aluelle niin ei mene pitkään kun naapurin pihakyttä vie itse kirjoittamansa lapun ikkunaan että tämä ei ole parkipaikka tms... Sitten kerran joku pentu oli paskantanu kellarikerroksen varaston oven eteen sisälle taloon, muija näki nuorisojoukon rappukäytävässä samana päivänä ja pennut tunki tulitikkuja ulkooven lukkopesään, voisin kuvitella että samaiset kakarat oli tehny tarpeensa sisälle, älytöntä, selkään antasin jos kiinni saisin.....:curs:
Käy keräilemässä ne laput ja vie sille ukolle takaisin vaikka postiluukusta, terästä ne pierusprayllä.

Originally posted by Timppa
Threadiin sopiva sivusto http://www.kyttaajat.net

Kannattaa melkein kahlata läpi kaikki nuo taloluettelot. Loistavia juttuja ja jos noi on vielä oikeesti totta niin voi apua.

"Tämä on ainoa tuntemani As Oy, jossa sängyn maasäteilystä vapaa ja yökastelua aiheuttamaton paikka tullaan muuton yhteydessä määrittelemään "kauniin" naisen toimesta kultasormuksella."

Originally posted by Äijä
Kannattaa melkein kahlata läpi kaikki nuo taloluettelot. Loistavia juttuja ja jos noi on vielä oikeesti totta niin voi apua.

"Tämä on ainoa tuntemani As Oy, jossa sängyn maasäteilystä vapaa ja yökastelua aiheuttamaton paikka tullaan muuton yhteydessä määrittelemään "kauniin" naisen toimesta kultasormuksella."

Meidän talosta sekä useasta taloyhtiöstä 500 metrin säteellä on paljon juttua. Enkä ole edes itse laittanut!

Muurahaiset postiluukusta on joskus kätevä jos vitsauksen kohde on esim. ylihygieeninen. Myös lähetykset matkahuollon kautta saajan rahdilla on toimiva ratkaisu jos halutaan rahallista tappiota ja tahallisen vaivan aikaansaantia.

Meidän asunnossa "juhlitaan" pari kertaa vuodessa ja meille soitettiin poliisit tänään. :D
Muut talossa juhlii lähes joka keskiviikko, perjantai ja lauantai. Toisinaan muinakin päivinä.
Oravanpyörä alkakoon...:evil:

Ehkä naapurit eivät ole pitäneet muista aiemmista yöllisistä äänistä ja nyt oli mahdollisuus kuitata.:blow:

Minä istun jatkuvasti tietokoneen ääressä, vaikka pitäisi olla salilla tai dokaamassa.

Kiintolevy ja tuulettimet pitävät niin kauheaa meteliä ja tärinää, että alkaa ottaa eteen. Ja olen vain pakkiksella!!! Soitan itselleni poliisin ja jos joskus pääsen putkasta, menen sinne tietokonekauppaan räyhäämään. Matkalla varastan naapurin Syyshortensian. Kostoksi.

Taitaa jonkin verran vaikuttaa myös elämäntilanne näihin mussuttajiin. No okei, tuollaisilla threadin aloittajan mainitsemilla vihjeettömillä kansalaisilla elämäntilanne on aina yhtä huono..

Mieleen tuli nimittäin elävästi kun asuin vaimon kanssa länsi-Pasilassa opiskelijakämpässä ja vot - se oli hauskaa. Yläkerrassa kuunneltiin Elvistä lähes joka aamuyö 3-4 aikaan tunnin pari, viistoon yläkerrassa pariskunta piti joka viikko sellaisia pileitä että rappaukset tippui katosta ja sydän alkoi ottaa uutta rytmiä subbarin jauhannasta. Ei tullut mieleenkään mennä mussuttamaan, ei haitannut, ei napannut eikä olisi voinut vähempää kiinnostaa (www.evvk.fi).

Opiskelun jälkeen muutettiin toiselle paikkakunnalle, jossa huvitti naapurin mies tyttöystävineen. Kaveri nimittäin oli epäilemättä äärimmäisen kestävä rakastaja ja tyttö erittäin kovaääninen. Välillä piti vakuutella vaimolle, että "toi on ihan epänormaalia, ei kukaan jaksa noin kauaa" :D. Ei haitannut edelleenkään.

Sitten syntyi ensimmäinen muksu ja johan oli pakko käydä vihjaamassa parvekkeen alla autoa (V8, tottakai) käyttävälle naapurille josko voisi jättää auton hieman kauemmas sillä välin kun käy kotona. Ei ymmärtänyt jamppari, ei edes kymmenennen kerran jälkeen. Itselle tuli fiilis, että tässä sitä pikku hiljaa muututaan kyttääjäksi, mutta minkäs teet kun nassikka ulvoo puoli tuntia herättyään auton törinään. Ja kaverihan kävi illan mittaan kotona 3-4 kertaa. Asia selvisi yhdellä saatanallisperkeleellishelvetillisellä vittuilukarjumisella (minä) sekä kyltillä talon seinään (muut naapurit).

Tuskinpa tuo hemmo sitä sen kummemmin ajatteli ja nähtävästi otti hermoon kun ensimmäisen kerran - asiallisesti - siitä huomautin. Näinpä kuitenkin elämäntilanne vaikuttaa, ei olisi häirinnyt ennen nassikan syntymää paskan vertaa.

Meinasin tehdä uuden ketjun VOI VI..N NAAPURI.

Avautuminen: Asun kerrostalossa ja tohon mun kämpän alapuolella sijaitsevaan yksiöön muuttaa aina joku työtön paska (provo?). Viimeksi siinä asui nuoret, mies ja nainen. Nyt siinä asuu työtön mies joka dokaa ja pitää kovaan ääneen satunnaisesti pippaloita viikolla, viimeksi eilen.

Onneksi noi aikaisemmat häipyi, mätki vaimoaan ja järjesti hakkas jonkun rappukäytävään. Noille molemmille on yhteistä se, että joku ihme älyys tulee ja pitää laittaa musiikki täysille 03-05 välisenä aikana. Hyvä kun sen puheen kuulee tähän yläkertaan ja voi melkein kuvailla mitä milloinkin tapahtuu. Tänään imuroitiin ja ilmeisesti suursiivottiin 05:03.

Jos vittu on päivät aikaa niin miksei päivällä voi vetää sitä keittoo. Aamulla vähän vasaroin irroneita listoja ja nyt pauhaa Hate Eternal. Lapsellista ehkä mutta ei vain enää jaksa. Avautuminen oli piste i:n päälle, nyt jo helpottaa.

edit- typo

Hallelujaa omakotitalo! :worship:

Jos joku hakkais kepillä mun lemmikin kuoliaaksi, nii en tosiaan tiedä mitä tekisin.

Tekis mieli tehdä niin paljo paskaa sille ihmiselle, ettei se saatana iloitse enää edes sekunnin murto-osaa elämänsä aikana....

Luultavasti kuitenkin soittaisin poliisille, ja äijän tuomion jälkeen vittuilisin sille joka kerta ku näkisin. Haukkuisin ja vittuilisin.

Totta, että halleluhaa omakotitalo, mutta sekään ei piisaa välttämättä.
Lukiossa ollessain oli luokalla monta tyyppiä Oulunsalosta, ja kaikki tiesivät että siellä liikkui joku kissanvihaaja, joka tappoi kissoja jos vain oli tilaisuus tehdä se pienellä kiinnijäämisriskillä.
Ampui kissoja niiden kotipihoille.
Kyl siinä ois kirveelle töitä.

Sain tuossa juuri äsken tietää että eräs naapurinmies oli hakannut kissamme kuoliaaksi kepillä kun kun oli raapaissut heidän koiraa. Nyt loppu naapurisopu.:evil:

WTF :wtf: Itse en ainakaan tuollaista ihan kovin hyvällä sulattaisi, en oikeastaan ollenkaan. WAR Stanzo :rock:

Ottaa aina mukavasti lämpöä tämä aihe. Jokaisessa viidessä viereisessä naapuriparvekkeessa tupakoidaan, kesäauringonotot voi huoleti ainakin unohtaa kun tupakki haisuttelee ilmoilla joka hetki.

Yläkerran maanisdepressiivikko alkoholisti valvoo aina klo 5 asti kaatuilee ja kävelee kantapäillään koko yön, miten saisin vakuutettua sen hypäämään kiikkuun(?), naapurin kaksinaamainen vanha paska soittaa humppaa kovaa päivisin ja joku lähellä kuuntelee radiota jonka polotus kuuluu lähes jatkuvasti seinien läpi, päiväunet ja rauhalliset leffojen katselemiset voi siis unohtaa, mitä nyt kuulokkeet päässä selviää.

Kyttääjiäkin on, mutta niistä pääsee kun käskee painumaan vittuun ulisemasta, pieni vaiva sen rinnalla ettei löydy yhtään rauhaa tai hiljaisuutta.
Yksi turhan huoleton raivohullun koiran omistaja oppi pitämään narua lyhyemmällä vasta kun uhkasin tappaa sen koiran jos ei touhuun löydy mitään järkeä.

No, onneksi ei asia ole yhtä huonosti kuin eräällä samassa talossa asuvalla tuttavalla, joka herää joka aamu yläkerran spurgun oksentamiseen...:)

Uutta äänieristettyä asuntoa siis metsästellessä...miksei mölyapinoita, spurguja, tupakinhaisuttelijoita, koirailijoita jne. voisi laittaa jonnekin omiin taloyhtiöihin asumaan?

Näitä on joo. 14 vuotiaana junnuna asuin isoveljen kanssa samassa kämpässä. Yks kesäpäivä siivoilin, kello oli noin 15:00. Ovikello soi, menen avaamaan. Ovi riuhtaistaan auki, ja ensimmäinen havainto on, kun alakerran 50 vuotias läskiharkko pitää minua kurkusta kiinni ja nyrkkiä "latingissa". Hirveä huuto siitä, kun mekkala kuuluu alas ja vaimonsa on sairas.

Siinä vaiheessa kyllä pelotti aika saatanasti. Psyykkasin kuitenkin itseni ja sanoin äijälle, että onko siivoaminen keskellä päivää kielletty, ja jos et viidessä sekunnissa päästä kurkustani irti, soitan poliisit. Päästi onneksi irti.

Vois mennä nyt 7 vuotta vanhempana kysymään uudestaan, että muistatko minut? Haluatko kenties vielä kokeilla kuristaa?

Jos joku hakkais kepillä mun lemmikin kuoliaaksi, nii en tosiaan tiedä mitä tekisin.

Jos minun lemmikkini tekisi tuhojaan vapaana naapurustossa, niin en voisi olla sydänjuuriani myöten loukkaantunut, jos joku lopettaisi sen inhimillisesti. Eläinrääkkäys tietysti on väärin ja kepillä lopettaminen on tietysti periaatteessa laitonta, mutta kyllä järeämmällä halolla saadaan kissa hengiltä melko inhimillisesti jos halutaan (noin periaatteessa). Näin on muuten myös tehty maaseudulla iät ja ajat ylimääräisille kissanpennuille. Itse lopetin kerran sairaan supikoiranpennun halolla, ja se kuoli kertalaakista. Jos minulla olisi jatkuvasti vapaana juoksenteleva dobermanni joka menisi "rapsuttelemaan" naapurin kissoja, niin monet näistä kissaihmisistä varmaan olisivat lopettamassa sitä. Eläintä ei tietenkään voi eikä pidä rangaista tällaisesta, mutta häiriökäyttäytyvä eläin pitää poistaa. Poistaminen voidaan tehdä lopettamalla siinäkin tapauksessa jos omistaja ei kykene huolehtimaan lemmikistään asiallisesti (pitämään poissa muiden pihoilta tekemästä tuhojaan).

Vapaana kulkevat kissat ovat taajamassa usein ympäristöhaitta, ja metsästyslain näkökulmasta asia ei ole aivan mustavalkoinen. Vapaana oleva kotikissakin voidaan tietyissä olosuhteissa lopettaa laillisesti vaikka 22´kaliiperin kiväärillä omalta pihalta, ilman rangaistusta. Tämä johtuu siitä että vapaana oleva kissa voidaan tulkita metsästyslain puitteissa villiksi tai villiintymässä olevaksi kissaksi, joka on minkin ja supikoiran veroinen pienpeto. Tämä ei ole provo, enkä ole kissanvihaaja enkä koiraihminen. Alkoi vaan tympäisemään tuo kissaihmisten mustavalkoinen paatos. Tuntuvat useat kissaihmiset provosoituvan turhankin herkästi oman käden oikeuteen. Taajamassa asuneena olen ihmetellyt, miksi kissanomistajilla on aivan omat oikeudet muihin lemmikinomistajiin nähden. Kissat tulivat pihaan, kusivat pyykkeihin ja tuulettumassa oleviin mattoihin, sekä paskoivat kukkapenkkeihin ja KALOJEN SAVUSTUSASTIAAN, sekä repivät istutuskasveja maasta ja jahtasivat pikkulintuja. Jos tuota ei saada muuten loppumaan, niin kannatan lopettamista. (Asun kaupungissa kerrostalossa, eikä ole lemmikkejä).

Eipä oo pahemmin ollu valittajia naapureista, mutta pari kertaa ite vähän meinannu mennä hermo yläkerran naapureihin. Yhteen aikaa AINA 23:00 alko helvetinmoine jyske (asiassa vitutti aina se, että saatiin poika just sillo nukkuun ja ne herätti hänet), sitä kesti 2 viikkoa ja sit meni hermot ja menin hakkaa oveen, että turvat tukkoon. No siellä jotkut 2 4-6 vuotiasta poikaa hyppii sohvilla ja hakkailee kepeillä seiniä jne. Isukki vaan sanoo, että ne on tommosia ja pyyteli kauheasti anteeksi. Olin myös eka joka siitä valitti. (opiskelija kerrostalo jossa perheitä lähinnä)
Mut eipä sen jälkee ole riehunu, pahemmin :D

Kohta pitäis kai alkaa naapurille jotain kostoa suunnitelemaan. Sälli huudattaa joka kesä lauantai ja sunnuntai isoa krossipyörää pihassaan. Käy tuskin koskaan ajamassa mutta säätää joka viikonloppu sitä pyöräänsä pihassa ja aina säädön jälkeen on pakko revittää konetta punarajalle asti. Tässä alkaa itelläkin punaraja tuleen mittarissa vastaan ku ei saa olla rauhassa kotonaan

Seinän takana asuu kaksiossa joku kymmenen somalia. Ja vieraita joka päivä toinen mokoma. niitten ulko ovi paukkuu ihan kokoajan ja kersat soittellee mun ovikelloa. hyi vittu ne haiseeki.

Ei muuten auta omakotitalossakaan asuminen, siis noitten kissojen kanssa, jos naapuri on paskiainen.

Itse lapsuuteni asuin maalla, ok-talossa ja kaukana kaupungin melskeestä. Naapuri tappoi ainakin 4 meitin kissaa (jälkeenpäin on kuultu, silloin vain epäiltiin) ja välimatka naapuriin oli kuitenkin satoja metrejä...Yhen kissan se oli mm. tapattanut koirallaan... ja ihan perheen isäpuoli oli jonka lapsipuolet myöhemmin kertoi näistä tappamisista. Ja tiiämpä maalla asuneena muitakin vastaavia tapahtuneen... maalla jotenkin vielä kärjistyy tämä ettei edes kissa saa kulkea oman tontin läpi-ajattelu...ja kissoja kohtaan saatetaan olla hyvinkin tunteettomia...koska ne on vain kissoja :jahas:.

Itselläni samansuuntainen kokemus, eli harmillinen konfliktin mahdollisuus johtuen kulttuurierosta. Naapurikämpässä kerrostalossa opiskelija-asunnossa asuu yöntimo perheineen ja afrikkalaiseen jätteenkäsittelykulttuuriin kuulunee, että roskia ei viedä pihalle roska-astiaan, vaan roskapussit jätetään käytävään, kunnes muutamassa päivässä niitä on sen verran että niiden vuoksi kannattaa jo pihalle asti kävellä. En ole jaksanut asiasta huomauttaa, kun haju ei käytävästä omaan kämppään kantaudu, mutta ihmetyttää kyllä meininki, kun ei kaveri mielestäni yritä ketään ärsyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom