Naapurisopu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Stanzo
Sain tuossa juuri äsken tietää että eräs naapurinmies oli hakannut kissamme kuoliaaksi kepillä kun kun oli raapaissut heidän koiraa. Nyt loppu naapurisopu.:evil:

Ei vittu tota jätkää pitäis hieman kepittää.......... Alhasta toimintaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain tuossa juuri äsken tietää että eräs naapurinmies oli hakannut kissamme kuoliaaksi kepillä kun kun oli raapaissut heidän koiraa. Nyt loppu naapurisopu.:evil:

pliiz elä kosta sen koiralle kuiteskaa?

olen kuullut että syö miestä jos autolle tapahtuu jotain... enkä nyt yllytä tietenkään mihinkään!

Nii just.. ei kannata koiralle kostaa.

Mä en kyllä ainakaan puhkois sen äijän renkaita, en varmana. Enkä varmana puhkois niitä uusiakaan mitä se joutuis ostamaan. Tuskin edes viittisin heittää tiiliskiveä ikkunasta sisään.;)

Mut kyllä on alhaista toimintaa mennä toisen kissa tappamaan. Itsellä saattais käsi hapuilla pesismailmaa jos joku menis mun kissaan koskemaan. :haart:

Miten sille koiralle kävi?

Soitin itse viime yönä poliisin lopettamaan usein toistuvan stereoiden huudattamisen täysillä. Aamulla kuulin, että kun olin jo kerennyt nukahtaa, että kyseinen henkilö oli raivoissaan rynkyttänyt rapun ulko-ovea(häiritsijä asuu viereisessä rapussa ja avain on eri). Harmi, että en ollut hereillä, en nimittäin olisi voinut vastusta kiusausta mennä avaamaan se ovi.

Minä juon viinaa lähes päivittäin ja huudatan törkeää musiikkia yötä päivää. Kesällä pidän tahallani ikkunan auki. Kännissä käyn aina nussimassa taloyhtiön yksinäisiä naisia.

Poikani 12v. on vitun huonosti kasvatettu häirikkö ja narkkari ja se kavereineen rikkoo kaiken ja varastaa jopa kukat naapurien pihoista. Varsinkin tämän yhden. Rikkoo leikkimökin ja sitoo keinut toisiinsa kiinni. Tuhoaa lähtiessään pikkulasten hiekkalinnat ja raiskaa barbinuket.

Seksielämä on meillä aivan törkeää. Tahallaan pidetään ikkuna auki. Huokaillaan ja örähdellään. Kunnon Ihmiset eivät saa hetken rauhaa. Eihän Kunnon Ihmiset nussi.

Näin meillä yhden naapurin mielestä. Tuntuvat tosiaan tietävän kaiken meistä........Paljon sellaista mitä en itse tiennytkään, mutta elämähän on oppimista.

Ja me ollaan sentään jo nelikymppinen pariskunta. Taitaa nuoremmilla olla vielä vaikeampaa? Toi kyttääjä on jotain 55-60v.

Pitäisköhän muuttaa omakotitaloon? Rivari on muuten oikein mukava, mutta naapureita on tosiaan joka lähtöön.

Originally posted by turbo
pliiz elä kosta sen koiralle kuiteskaa?

olen kuullut että syö miestä jos autolle tapahtuu jotain... enkä nyt yllytä tietenkään mihinkään!

Tiedän kyllä ettei koiralle kostamisessa ole mitään hyötyä. Ja tiedän myös ettei tämä todella oudoksi kutsuttu pariskunta tule asumaan minun tienoilla kauan. Homma hoidetaan viikonloppuna.

Vituttaa kun eräs naapurin nainen oli nähnyt koko tapauksen ja juossut paikalle ja huutanut että "Mitä Helvettiä te teette?!" niin äijä oli vaan sanonut että kun meni hermot.

Kaikkein parasta on, kun emme tienneet ennen eilistä, että mitä oli oikeasti tapahtunut ja käyneet kysymässä heiltä, niin vastaus oli että kissamme oli mennyt aidassa olevasta reiästä sisään ja 4 koiraa oli raadellut sen kuoliaaksi. Kysyimme että saisimmeko kissamme haudattavaksi niin ei tullut mitään vastausta ja tapaus jäi siihen. Tapauksesta on noin 3kk. Ja nuo paskiaiset luulevat, että me emme tiedä mitä oikeasti tapahtui.

Pistää pikkuisen vituttamaan kun kissamme oli ollut 14 vuotta talossa ja sitten käy noin. Turha soittaa poliisille koska äijä saisi vain 50 euroa sakkoja eläinrääkkäyksestä.

Postasin tämän jo tuonne "Vituttaa niin ankarasti"-threadiin, mutta tämä sopii oikeastaan paremmin tähän threadiin, eli:

Toinen kämppäkaveri(asun 3 huoneen solukämpässä) ryyppää jo kolmatta päivää kavereidensa kanssa tuossa naapurihuoneessa. Ei se muuten hirveästi vituttaisi, mutta kun keittiö on taas täynnä tyhjiä pulloja, pizzalaatikoita ja vastaavaa. Lisäksi eilen heräsin päiväuniltani korvatulpista huolimatta ennen aikojani tämän samaisen kämppäkaverin kimeisiin kiljahteluihin(heti viinaa juodessaan tämä kämppis menettää äänenvoimakkuutensa hallinnan ja samalla hänen äänensä muuttuu sellaiseksi äänenmurroksesta kärsivän teinin vingahtelua muistuttavaksi) oli treenipäivä ja olisin tarvinnut kunnon päiväunet. :curs:

No ei siinä mitään, lähdin sitten illalla salille ja treenini kulki lopulta hemmetin hyvin. Hyvillä mielin tulin takaisin kämpälle, josta kämppis ja sen kaverit olivat haihtuneet baariin keskustaan. Kävin sitten laittamaan rahka+4-viljan hiutale+fun light-sapuskaa itselleni, kun huomasin, että keittiössä tuoksahtaa hieman oudolta. Hetken ihmeteltyäni huomasin, että joku oli oksentanut keittiön tiskialtaaseen...

...minun tiskieni päälle...

...eikä ollut edes siivonnut kunnolla oksennustaan pois, vaan tiskialtaan pohjalla oli vielä hurmaavaa valkoista oksennusta. Voin kertoa, että rahkamössön syöminen vaati pientä yritystä tuon jälkeen. Varsinkin kun se muutenkin tuo ulkonäöllisesti mieleen oksennuksen.

Täytyy sanoa, että myöhemmin (=paljon myöhemmin) olin ihan hyvilläni, että kämppis kavereineen oli jo ehtinyt häipyä kämpästä siihen mennessä, koska niin kovasti olin hiilenä siinä vaiheessa. Kämppis ja sen kaverit ovat sellaisia surkeita 60-kiloisia vegetaristi-vinkuheiniä ja he eivät välttämättä olisi ymmärtäneet humalaisessa itsetunnossaan olla riittävän pahoillaan tuosta hölmöilystään. Jos ne nimittäin tuon jälkeen olisivat käyneet vielä miestelemään minulle kolmestaan, kun olisin avautunut niille oksentelusta yms., niin seurauksena olisi väistämättä ollut pienimuotoinen turpaanlyöntikisa(en siis tosiaan suutu helposti tai turvaudu väkivaltaan, mutta rajansa kaikella). Selvinpäin tuo kämppikseni tuntuu jopa pelkäävän minua, vaikka en ole antanut hänelle edes mitään syytä siihen ja hän vaikuttaa muutenkin sellaiselta hiljaiselta hiirulaiselta. Humalassa taas, kämpässään lukkojen takana se sitten kavereidensa kanssa uskaltaa olla olevinaan kova jätkä. Puheessa joka toinen sana on vittu ja muutenkin siellä on välillä hirveää uhoamista.
:curs:

Originally posted by mtk77
Soitin itse viime yönä poliisin lopettamaan usein toistuvan stereoiden huudattamisen täysillä. Aamulla kuulin, että kun olin jo kerennyt nukahtaa, että kyseinen henkilö oli raivoissaan rynkyttänyt rapun ulko-ovea(häiritsijä asuu viereisessä rapussa ja avain on eri). Harmi, että en ollut hereillä, en nimittäin olisi voinut vastusta kiusausta mennä avaamaan se ovi.
Meilläpä onkin rapussa ovi joka aukeaa kunnon repäisyllä oli lukossa tai ei. Eipä tarvii nukkua ulkona jos avaimet jää sisälle :)

Ja vielä tohon kissajuttuun.. Älä pidä mitään kiirettä, onhan sulla tossa aikaa suunnitella vaikka millanen kosto/vittuilu-suunnitelma josta ei jää kiinni mutta aiheuttaa maximaalisen vituksen. Täydellinen kosto ;)

Olen kyllä luonteeltani pasifisti, mutta jos minun kissani olisi hakattu hengiltä, veikkaan että atavistiset vaistot ottaisi vallan ja joutuisin hakkaamaan hengiltä syyllisen.

Pelkkä ajatus moisesta saa minut näkemään punaista niin pahasti että voisin melkein ilmottautua vapaaehtoiseksi kostopartioon. Pistä privaa jos on tarvis.

Originally posted by Priimus

Ja vielä tohon kissajuttuun.. Älä pidä mitään kiirettä, onhan sulla tossa aikaa suunnitella vaikka millanen kosto/vittuilu-suunnitelma josta ei jää kiinni mutta aiheuttaa maximaalisen vituksen. Täydellinen kosto ;)

Niinkuin sanon niin homma on hoidossa. :thumbs: Ilmoittelen kun paskiaiset on muuttanut;)

No niin, kierot veljeni!

Naapuritalossamme asuvan kaverini yläkerrassa asuu muuan nelikymppinen äijä perheineen. Tämä äijä muutti kaupunkiin, koska hänet savustettiin ulos vanhasta kaupungistaan koska oli sielläkin varsinainen mulkku. Mitäkö tämä äijä tekee?

Hän tunkee nenänsä muiden asioihin ja yrittää puuttua kaikkeen. Ei siinä mitään, mutta se ukko on monesti uhannut vetää mun 12-vuotiasta broidia turpaan ja viimeksi tänään se uhkasi katkoa veljeltäni niskat jos sattuu näkemään. Tämä äijä on muutenkin antanut ihme lähestymiskieltoja ja vähän riepotellut näitä kakaroita, jotka tosin eivät ole itsekään mitään pulmusia.

Jos se ukko nyt kuitenkin käy lapsille väkivaltaiseksi, meidän pitää alkaa tehdä sille jekkuja. Mulla ei ole varaa ottaa poliisien kirjoihin mitään merkintöjä pahoinpitelystä joten en voi turpaankaan nakata. Se nostaisi varmasti syytteen.

Renkaiden puhkominen on jo toteutettu, tosin kaverin pikkubroidi sai siitä paskat niskaan.

Onko tiedossa hyviä jekkuja? Kusenko postiluukusta ovimatolle? Vai vedänkö sittenkin lättyyn?

Niinkuin sanon niin homma on hoidossa. :thumbs: Ilmoittelen kun paskiaiset on muuttanut;)
Jään odottelemaan innolla:D

Ja tähän edelliseen viestiin, hommaapa vaikka kaverin numero ja laita se nohevan ilmoituksen kera johonkin "GayMale4U" lehden seuranhakupalstalle. Osoite on varmaan myös tarpeen..:blow:

Originally posted by Evil Joe

Jos se ukko nyt kuitenkin käy lapsille väkivaltaiseksi, meidän pitää alkaa tehdä sille jekkuja. Mulla ei ole varaa ottaa poliisien kirjoihin mitään merkintöjä pahoinpitelystä joten en voi turpaankaan nakata. Se nostaisi varmasti syytteen.

No jos se sälli on uhannut taittaa lapselta niskat niin eipä sillä ole paljon varaa vetää poliiseja tuohon mukaan.

Itse kävisin niin kuumana että en tiedä mitä tekisin...

Toi kissan tappaminen on kyllä hirveä juttu. En voisi mitenkään kuvitella että itse jättäisin asian sikseen(kuten ei siis Stanzokaan), kosto olisi varma ja kohtuuton ainakin lain silmissä. :curs:

Hallelujaa omakotitalo! :worship:

Jos joku hakkais kepillä mun lemmikin kuoliaaksi, nii en tosiaan tiedä mitä tekisin.

Tekis mieli tehdä niin paljo paskaa sille ihmiselle, ettei se saatana iloitse enää edes sekunnin murto-osaa elämänsä aikana....

Luultavasti kuitenkin soittaisin poliisille, ja äijän tuomion jälkeen vittuilisin sille joka kerta ku näkisin. Haukkuisin ja vittuilisin.

Originally posted by Evil Joe
Onko tiedossa hyviä jekkuja? Kusenko postiluukusta ovimatolle? Vai vedänkö sittenkin lättyyn?

Ostat pilailukaupasta pierusprayta, odotat että kämppä on tyhjä, teippaat sen "suihkutusnapin" pohjaan ja viskaat postiluukusta sisään :D

Tähän vaaditaan jo taitoa ja kostonhalua sekä kieroutunutta mieltä, mutta:
otat pakastepussin, ja lorotat sinne. Laitat pussin pakkaseen ja asettelet sen sillä tavalla että jäätynyt krhm on semmonen postiluukusta sisään solahtava levy. Sitten vaan venaat että se on jäässä ja nakkaat luukusta sisään. Eipähän ainakaan kukaan pääse tarttumaan peelosta kiinni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom