Postasin tämän jo tuonne "Vituttaa niin ankarasti"-threadiin, mutta tämä sopii oikeastaan paremmin tähän threadiin, eli:
Toinen kämppäkaveri(asun 3 huoneen solukämpässä) ryyppää jo kolmatta päivää kavereidensa kanssa tuossa naapurihuoneessa. Ei se muuten hirveästi vituttaisi, mutta kun keittiö on taas täynnä tyhjiä pulloja, pizzalaatikoita ja vastaavaa. Lisäksi eilen heräsin päiväuniltani korvatulpista huolimatta ennen aikojani tämän samaisen kämppäkaverin kimeisiin kiljahteluihin(heti viinaa juodessaan tämä kämppis menettää äänenvoimakkuutensa hallinnan ja samalla hänen äänensä muuttuu sellaiseksi äänenmurroksesta kärsivän teinin vingahtelua muistuttavaksi) oli treenipäivä ja olisin tarvinnut kunnon päiväunet. :curs:
No ei siinä mitään, lähdin sitten illalla salille ja treenini kulki lopulta hemmetin hyvin. Hyvillä mielin tulin takaisin kämpälle, josta kämppis ja sen kaverit olivat haihtuneet baariin keskustaan. Kävin sitten laittamaan rahka+4-viljan hiutale+fun light-sapuskaa itselleni, kun huomasin, että keittiössä tuoksahtaa hieman oudolta. Hetken ihmeteltyäni huomasin, että joku oli oksentanut keittiön tiskialtaaseen...
...minun tiskieni päälle...
...eikä ollut edes siivonnut kunnolla oksennustaan pois, vaan tiskialtaan pohjalla oli vielä hurmaavaa valkoista oksennusta. Voin kertoa, että rahkamössön syöminen vaati pientä yritystä tuon jälkeen. Varsinkin kun se muutenkin tuo ulkonäöllisesti mieleen oksennuksen.
Täytyy sanoa, että myöhemmin (=paljon myöhemmin) olin ihan hyvilläni, että kämppis kavereineen oli jo ehtinyt häipyä kämpästä siihen mennessä, koska niin kovasti olin hiilenä siinä vaiheessa. Kämppis ja sen kaverit ovat sellaisia surkeita 60-kiloisia vegetaristi-vinkuheiniä ja he eivät välttämättä olisi ymmärtäneet humalaisessa itsetunnossaan olla riittävän pahoillaan tuosta hölmöilystään. Jos ne nimittäin tuon jälkeen olisivat käyneet vielä miestelemään minulle kolmestaan, kun olisin avautunut niille oksentelusta yms., niin seurauksena olisi väistämättä ollut pienimuotoinen turpaanlyöntikisa(en siis tosiaan suutu helposti tai turvaudu väkivaltaan, mutta rajansa kaikella). Selvinpäin tuo kämppikseni tuntuu jopa pelkäävän minua, vaikka en ole antanut hänelle edes mitään syytä siihen ja hän vaikuttaa muutenkin sellaiselta hiljaiselta hiirulaiselta. Humalassa taas, kämpässään lukkojen takana se sitten kavereidensa kanssa uskaltaa olla olevinaan kova jätkä. Puheessa joka toinen sana on vittu ja muutenkin siellä on välillä hirveää uhoamista.
:curs: