Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas kun lukee näitä juttuja ei harmita tuo talolaina pätkääkään. Omakotitalo rauhallisella asuinalueella, missä todennäköisesti olen itse pahin kulmakunnan häirikkö. Vaikka suht rauhallista elämää vietänkin...:dance:
Tällä tiedolla oli varmasti paljon annettavaa tälle threadille ja niille, joilla on paskamaiset mitkä naapurit vituttaa.
Voi vittu et tipuin.Kaikki huipentui siihen kun olimme menossa naimisiin ja hääaamuna aloimme painelemaan paikalle jossa juhliin valmistauduttiin ja ulko-ovea emme saaneetkaan auki. Joku deeku oli sammunut oven eteen. Ei muuta kuin täysin voimin työntämään ulko-ovea ja liukuihan se deeku siinä betonilaatoituksella sen verran että välistä pääsi pujahtamaan kohti kirkkoa. Harmittaa niin vietävästi kun muistin vasta autossa että minulla oli videokamera valmius-asemissa kainalossa, olisi saanut ikimuistoista matskua hääaamusta kyllä kuvattua :lol2:
Maalla(tai lähestulkoon) omakotitalossa asuneena en kyllä katsonut kissoja omalla pihalla mitenkään hyvällä. Ne kissanpaskat vituttaa, vaikka ne pieniä onkin. Jos satuin ulkona olemaan niin kissat ajettiin kyllä helevettiin. Kissojen tappamista en kyllä todellakaan hyväksy minäkään. Maksimissaan heittäisin jollain pienellä esineellä jos oikein vituttaa.Ja tiiämpä maalla asuneena muitakin vastaavia tapahtuneen... maalla jotenkin vielä kärjistyy tämä ettei edes kissa saa kulkea oman tontin läpi-ajattelu...ja kissoja kohtaan saatetaan olla hyvinkin tunteettomia...koska ne on vain kissoja :jahas:.
Kohtuu halvalla meinasit vissii saada omakotitalon jos 200 000 MARKALLA. Pakko kyllä sanoa että ehdottomasti kannattaa jos haluaa elää rauhassa. Turhanpäiväisillä valittajilla on vähemmän valitettavaa vaikka itse olenkin meinannut heiden mukaan tappaa tuhansia ihmisia omakotitalo alueella.Aivan... Herää kysymys että kannattaako v-mäisten naapureiden takia ostaa 200 000 markan arvoista omakotitaloa ottamalla yli 100 000€ laina ja maksamalla sitä velkaa takaisin sitten 30 vuoden ajan 150 000€ verran.
Velkavankeus vai vittumainen naapuri??? On niin paha valita että enpä tiedä kuinka itse valitsisin.
Tällä tiedolla oli varmasti paljon annettavaa tälle threadille ja niille, joilla on paskamaiset mitkä naapurit vituttaa.
Kannattaa pitää ne kissat ihan omilla pihamailla. Itse en hyväksy missään nimessä lemmikin tappamista! MUTTA! Jumalauta, että meikäläisen auton konepelti/takakontti on kissan raapimajälkiä täynnä!:curs: Naapurin kissan olen muutaman kerran tavoittanutkin konepellin päältä. Mitäs mieltä olette tästä? Kenen kuuluu maksaa korjaus? Just on auto vahattu, enkä varmaan käy uudestaan hiomavahalla hinkkaamaan.:(
Jos kissa asettuu kasvojen tai kurkun päälle, niin luulisi tukehtumisen olevan mahdollista. Varsinkin kun kylmällä ilmalla lapsi on kääritty niin suureen vaatekerrokseen, että kissan on siinä helppo olla, eikä välttämättä huomaa lasta ja sen liikkeitä.Tukehtua?? :D
Jos kissa asettuu kasvojen tai kurkun päälle, niin luulisi tukehtumisen olevan mahdollista. Varsinkin kun kylmällä ilmalla lapsi on kääritty niin suureen vaatekerrokseen, että kissan on siinä helppo olla, eikä välttämättä huomaa lasta ja sen liikkeitä.
Kyllä se kissa liikkeen huomaa. Toisaalta miksi sitten edes pitäisi jättää muksua varioimatta pakkaseen yksikseen.
Aika harvoin noista kissoista mitään harmia on. Niiden tappamista en kyllä osaa hyväksyä mitenkään. Tuntuu että sen taustalla on joku ihan muu syy. Kissan listiminen on aika riskitön ja pieni keino päästä toteuttamaan omaa tappovimmaansa, jotain vikaa pään sisällä sitten? Vaan ei se oma kurja elämä siitä parane vaikka kuinka tappaisi eläimiä. Saapahan vain uuden elinikäisen vihamiehen (jos jää kiinni).