Nää on niin pahoja! :D Pistäkääs lisää tulemaan!! (posti #54 :lol2: )
NGV sanoi:Ei ole väliä. Itsekkin laitoin tänään aamupuuroon 75g hiutaleita normi 68g sijaan. Viikonloppusin tykkään myös puuro-extralla mansikkahillosilmällä-kombosta. Ei se nyt NIIN tarkkaa oo.
Bodypena sanoi:Nyt puhuu aloittaja asiaa! Kiva kuulla että joku muukin pohtii tätä. Pidetäänpä keskustelu nyt asialinjalla :thumbs:
Hummerivirta sanoi:Saanko korostaa kuitenkin että nää tarinat tuli mulle täysin yllättäen ja pyytämättä? Joo eli vaihtakaa Happo Stories sinne vippipuolelle nimeksi ja Mike vissiin poistaa mun vipit ja nickit? Kiitos kaikille yhteisistä vuosista! Sori vaan pojat, mä en vaan osaa :(
Mölliskö sanoi:Onko sulla alkoholiongelma?? Anteeksi vaan mutta minusta on todella törkeää että aikuinen käyttäytyy "humalan" varjolla kuin 15 kesäinen lapsi. Se riidan haastaminen, toistuvat vitsit ja jatkuva esiintyminen oli jotakin todella surullista katsottavaa. Sitten aina itket täällä ryyppytredissä seuraavana päivänä ranteet auki morkkiksissasi. Säälittävää.
Itse en enää pakkismiiteihin takiasi osallistu. Kaikesta huolimatta, mukavaa syksyn jatkoa. Mölliskö.
Hulkki sanoi:Okei Okei !!! :lol2: :lol2: Sait mut pehmitettyä! Onhan tossa oikeesti jotain tosi suloistakin!
Yo Mike! Vaihdatko ton mun nickin Hulkkki:ksi niin päästään Änkkärin kanssa tästä jatkuvasta oravanpyörästä. :haart:
Christian Alatalo sanoi:Joo oikeen oot Nigster kuullu, myin Mazdan tossa pari viikkoo takaperin. Alko hirvittää ne bensalaskut ja muutenkin koko hommahan on oikeesti loppu peleissä teinien hommaa.
Möltsen Surbakin alko mennä niin tekniikalta kun korinkin osalta kaukana edessä että sekin kyykytys jäi haaveeksi...
Mutta en mää nyt ihan joukkoliikenteen armoille meinaa kuitenkaan heittäytyä ;) Mulla on jo kiikarissa yks ysikutonen Almera yhdeltä kuolinpesältä ( 4,8l/100km )