Näitä threadeja et tule näkemään (huumor..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Nää on niin pahoja! :D Pistäkääs lisää tulemaan!! (posti #54 :lol2: )

NGV sanoi:
Ei ole väliä. Itsekkin laitoin tänään aamupuuroon 75g hiutaleita normi 68g sijaan. Viikonloppusin tykkään myös puuro-extralla mansikkahillosilmällä-kombosta. Ei se nyt NIIN tarkkaa oo.

Bodypena sanoi:
Nyt puhuu aloittaja asiaa! :worship: Kiva kuulla että joku muukin pohtii tätä. Pidetäänpä keskustelu nyt asialinjalla :thumbs:

Hummerivirta sanoi:
Saanko korostaa kuitenkin että nää tarinat tuli mulle täysin yllättäen ja pyytämättä? Joo eli vaihtakaa Happo Stories sinne vippipuolelle nimeksi ja Mike vissiin poistaa mun vipit ja nickit? Kiitos kaikille yhteisistä vuosista! Sori vaan pojat, mä en vaan osaa :(

Mölliskö sanoi:
Onko sulla alkoholiongelma?? Anteeksi vaan mutta minusta on todella törkeää että aikuinen käyttäytyy "humalan" varjolla kuin 15 kesäinen lapsi. Se riidan haastaminen, toistuvat vitsit ja jatkuva esiintyminen oli jotakin todella surullista katsottavaa. Sitten aina itket täällä ryyppytredissä seuraavana päivänä ranteet auki morkkiksissasi. Säälittävää.

Itse en enää pakkismiiteihin takiasi osallistu. Kaikesta huolimatta, mukavaa syksyn jatkoa. Mölliskö.

Hulkki sanoi:
Okei Okei !!! :lol2: :lol2: Sait mut pehmitettyä! Onhan tossa oikeesti jotain tosi suloistakin! :love:

Yo Mike! Vaihdatko ton mun nickin Hulkkki:ksi niin päästään Änkkärin kanssa tästä jatkuvasta oravanpyörästä. :haart:

Christian Alatalo sanoi:
Joo oikeen oot Nigster kuullu, myin Mazdan tossa pari viikkoo takaperin. Alko hirvittää ne bensalaskut ja muutenkin koko hommahan on oikeesti loppu peleissä teinien hommaa.
Möltsen Surbakin alko mennä niin tekniikalta kun korinkin osalta kaukana edessä että sekin kyykytys jäi haaveeksi...
Mutta en mää nyt ihan joukkoliikenteen armoille meinaa kuitenkaan heittäytyä ;) Mulla on jo kiikarissa yks ysikutonen Almera yhdeltä kuolinpesältä ( 4,8l/100km :kuola: )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi hauskimpia threadeja aikoihin! :D

Ärrä sanoi:
Kyllä vituttaa taas kaikki. Treeni ei kulje ja kakarat on kamalia. Ja te kaikki ootte ihan hirveitä. Sitä paitsi kyllä määki haluaisin olla ympärivuoden änkyräkireä.

Jalkaprässi 3-5x300 1x340kg
Tämä kyseinen tulos on vedetty kaverin kans eli jos ajattelet tämän olevan :anssi: niin erehdyt...
Vittuako tätä threadia lukee, jos yöunet menettää kimmon yli 300 kg jalkaprässiin? EIHÄN NYT KUKAAN VOI PRÄSSÄTÄ yli 300kg elleioonylkytystä15cmliikeradallapolvisiteilläjatietenkinpakkotoistoilla!! Ei ainakaan kimmo, koska kimmo ei kyykkää kovaa.
kyllä muuten voi prässätä itellä prässi ennätys on 360kg ja kyykkyä teen tällä hetkellä 100kg 3x8.
ja prässi on se ylä viistoon työnnettävä levy painoilla toimiva härdelli
Ei voi!! 300kg:n prässi on silkka mahdottomuus. Ehkä joku svartzenekkeri pystyis, mutta kun se käyttää jotain mömmöjä..

Edit: Sylttykin vois ehkä prässätä sen 300kg ku se o niin kova jätkä :rock:
Jep, kyllä nuo yli 300 kg prässit ovat täysin mahdoton juttu naturaalille, samaa luokkaa kuin 200 kg pena.
kyllä muuten voi!!!!!!!
360kg meni ja sillä siisti ja natuja ollaan!!!!
mutta onhan tuo prässi ihan eri luokkaa ku kyykky ja mave!
itse arvostan enempi miestä joka kyykkää 200kg kuin herraa joka prässää 400kg!

ja mitä tulee tuohon netti valehtelemiseen niin itse en sitä harrasta ja olenki siitä kirjoitellut kriittisesti muutamaan otteeseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

niin ja tuo prässi tuloshan on maximi ei sarja paino jos joku sitä epäilee!
En kyllä usko, ehkä uskoisin natuksi jos olisit ottanut siinä prässissä vaikka 290 kg mutta kun yli 300 kilon mennään niin ei ole kyllä enää kenelläkään varmasti puhtaat jauhot pussissa. Kuten sanoin, tuo on naturaalille aivan yhtä mahdoton juttu kuin se 200 kg pena.

No ei kai kukaan niin tyhmä ole että edes hetkeäkään olisi kuvitellut kenenkään voivan oikeasti ottaa SARJAA prässissä yli 300 kilolla? Ja kun tässä ei ollut edes kyseessä 300 vaan 360 kiloa, on kyllä pakko sanoa että nyt puhut ihan täyttä paskaa. Haloo, ei kukaan ota ykköstäkään jalkaprässissä tuollaisilla romuilla. Ihan hullua juttua nuo puheet 360 kg jalkaprässeistä.

Pitihän tämäkin tänne laittaa, kun tällaisen tredin oikein löysin:thumbs:

edit: puuttui vielä :kuvia:

Noniin, nyt on sitten käännetty HulKKKkin elämässä semmoinen uusi sivu, että 25v lähestyessä uhkaavasti on aika lopettaa tämä armoton treenaaminen, lukeminen ja siirtyä keräilemään postimerkkejä ja juomaan raakaa kossua Himalajan alpeille jahka saan kouluni käytyä jos jaksaa ja kiinnostaa. Aion nyt avautua tässä miten kaduttaa vuosien treenaaminen puoliteholla. Koittakaa jaksaa lukea te hyvät ihmiset, varsinkin te nuoret. Saa edes tämä postini huomiota täällä pakkiksella. Ottakaa neuvoista osa korvan taakse, että vaikka oppisitte joskus jotain. Koska mua ei kiinnosta kyllä pätkääkää vastailla täällä teille turhanpäiväisiin kysymyksiin! Aion herättää tässä ja nyt keskustelua etukyykyn perusteettomuudesta sekä etureisien hormonaalisesta vasteesta eli aion kääntää takin täysin, siis TÄYSIN. Aion paasata kliseitä ja nalkuttaa samaa mitä itelle nalkutti jotkut aikanaan.

Voi ETTÄ mä näin sit Stockal ihhhhaaaaanan kashmirvillapaidan! Se oli niinku niin hieno et mä olin kato heti niinku et 'voi auts, I gotta have that!' ja sillei! Katoin hintalappuu ja kiljaisin Micolle et 'ou mai gaad, ou mai gaad tää maksaa niinku hei vaan 800 euroo!' Siis voi auts ku mä meinasin pyörtyy ku mä sovitin sitä ja sen jälkeen mä ryntäsinkin oitis hei kassal!

sit oltiin miian (ämirkis miiuzki) ja liisan kans (ämirkis Hotliza123) iltapäiväl niiqu vetääs pebatreenii vähän niiku hoosee tyylii eli niiku semmonen sata sarjaa per perse. auts se alko kyl toimii siihen mallii et huomenna my ass huutaa niiqu leipää heti aamusta. siihen päälle vielä kymmenen tiuggaa sarjaa reiden loitontajii!11 must wörk! ollaa tyttöjen kans paiskittu ihan sikana duunii et pääsis jossain vaihees in the summerkuntoo niiku ens kesäks et meit vahdattais rantsus ihan 24/7/365!!111 ja jos pääsis viel lavalle fitnespuolelle tossa viimeistää 2008 ni olisin ihan tyytyväinen, mut sekin on vähän penkin alla nimen omaan ku toi penkkikää ei meinaa luistaa kyl millää viime aikoin. No ehkä se parannus siihen 65 tulee viel joskus (godda have that!!11) ku jos lisään vaiks joku 2,5 kg viikos ni se tekee vuodes jo hirmu paljo ja sit saan lopulta hirmu paljon nostettuu ja oon kovisssZZ"
;)

Timba79 sanoi:
Mitä noita pennejä laskemaan, aivan sama onko siinä asuntolainassa korkomarginaali 3,5 vai 10%, ei kiinnosta.

...

Hulkki sanoi:
Onko kellään muulla Susta retardista tullut ihan helvetin kipeeksi pakara? Koitin lyödä vasempaan pohkeeseenkin, mutta muistin, että hakkasin siihen viime viikolla winsut. Entäs ne palauttelut? Monta viikkoo clomeja ja tartteeko nolvaa? En ole oikein perehtynyt tähän asiaan, turhaa nysvää jollain nippelitiedolla

Letter to Jay Cutler

"Moro mitä Cutler pitkästä aikaa. Kattelin tossa videolta sun ohjelmaas vähän ja näytti et aika hötkymistä toi taas oli. Ylätalja meni ihan muulle ku selälle ja ihan mahdottomal riuhtomisel siis. Hirvee määrä sarjoi ja ihan liikaa tos sun ohjelmassas.

Miks niiku hinkkaat tollee ku 3-4 sekan palautuksil olisit paremmas kunnos. Nyt toi sun tapas on ihan perseestä. Siis p niiku perseestä. Kehittyisit paremmin jos lopettaisit ton avuttoman penkkaamisenki. Ota toi sun vinopenapois siltä päivältä ku teet penkkii, ni alkaa saamaa kasvuu noi sun säälittävät räpystyksetki. Ja muista kans, et älä vaa liikaa vedä ittees tukkoo tolla määräl.

Sit kolmanneksi, muista puhdas tekniikka. Se on täs bodubuiltingis se niiku ykkösjuttu. Jos et vedä sarjoi puhtaasti ni sun on turha olettaa kehittyväs. Et höllennä nyt hyvä mies tota tahtia. Tommosella riuhtomisella ei tuu lasta eikä paskaa. Kato, näin se tehää. pistät kato 60 kiloo ylätaljaa ja tästä kato iiiiiiihan rauhas vedät, ja MUISTA et pumppi pitää saada ja TUNTUMAA. Oot kyl varmaa vetäny ihan ilman niitä.

Neljänneks sun ruokailut kusee ja pahasti. Muista aina proteiniii pitää saada 1g per painokilo ja sit syö ainakin yks lämmin ateria päiväs, koska muuten et vaan yksinkertaisesti jaksa. Älä napostele illal hetelmii, koska ne on pahasta.

Toi sun selkä on kans jotain niin säälittävää kateltavaa. Samaan sarjaa noi sun tissiski kuuluu. Koskas sä niiku alat reenaa ihan tosissaa? Ollaa tossa Hulkkin kans huomen vetääs koko päivä penkkii kyläl, et jos sua vaan kiinnostaa treenata miesten tyylii ni voit tulla vaikka kattoo et miten treenataa oikeesti kovaa. Illalla treenien jälkee voiski lähtä sit ryyppää oikein asenteel ja bongaa misui ja kisui. No hard feelings Jay."

Terveisin: Pertti 14 v. ja treeniä on vasta takana 16,5 vuotta

...

AnnieStark sanoi:
Voisko joku suomentaa kun ei nyt suju
...

Ashta sanoi:
Mun mielestä tää jääkaappiketju on mennyt aika härskiksi kun joillain on jo paitakin pois. Voisko modet rajoittaa niin, että korkeintaan käärityt hihat saa olla?

Laittakaa tulemaan vaan niitä muiden paikkojen (kaupat, liikkeet) mainoksia halpisheroista ja muista lisäravinnetuotteista. Ei ole todellakaan niin väliä. Itsekkin välillä tykkään ihan piruuttani mainostaa. Ei se nyt NIIN tarkkaa oo kun kuitenkin pyöritän tätä toimintaa vaan harrastuksen vuoksi ja että olisi jotain tekemistä.

Vittu että vituttaa tää treenaaminen. Oli pakko pitää puolen vuoden totaalilepo kun alko treenit tökkimää nii pahasti ettei ole tosikaan. Katsoo jaksaako sitä tän jälkeen enää alottaakaa. Olisko sittenkin esimerkiksi sienien poimiminen parempi elämätapa? Vastatkaa joku kokeneempi.
...

Eiku mulla vaan semmosta tuli mielee, että te ku ootte tommosia isoi poikii kaikki tääl pakkiksel ei kellää ois tietoa semmosesta, ku oon täs nyt käyny pari kk salil aika epämääräsen säännöllisen epäsäännöllisesti, että mites sitä tullaan isoks ja vahvaks ja sais tota lihastakin vähän kans..ei pakko mut on aika iso plus. Haluisin oppii tekee penkkii koska sitä oon tossa vähän testaillu, mut mut ei mee ku vaa 230 kg. Kässäreil meni vaa joku 100 kg per händy mut toi nyt aika pientä viel. Ehkä sit saan jotain aikaa ku saan jonkun järkevän saliohjelman ni voi jotain kehittyyki mut oonki vasta alottoittelija ja nyt alussa tätä kultaista treenitietä.

Ps. ja ei sit jalkoi ohjelmaa koska en tee niitä, koska ne saa treenii ihan tarpeeks sählyssä joka on pari kertaa viikossa.

...

Mike sanoi:
Täytyy kyllä nyt myöntää että olin väärässä

Hulkki sanoi:
Eilen jäi treenitkin väliin kun tarttui klubilta kuuma kissa kainaloon, siinä oli hormonaalinen vaste ihan uusissa sfääreissä

PeteH79 sanoi:
Talouden kehityksessä katsoisin kyllä mallia ensimmäisenä Yhdysvalloista

ja

Iron-Butt sanoi:
En kyllä nyt jaksa järjestää

Alltså fan kun tuli mitta täyteen kaiken maailman kehoilua ja fitnesstä! Siirryn seuraamaan maratoneja ja salibandya ekslusiivisesti. Ei vois vähempää kiinnostaa suonikkaat ja kireet kehoilijat tyyliin Janne Käyhty!

Ooooohhh!! :kuola: Tää Erkki Junkkarisen uusin lätty rokkaa NIIIN lujaa!! Olen viime aikoina jättänyt kaikki death metal ja bläkkislevyt vallan kuuntelematta, iskelmää ja humppaa sen olla pitää! :rock: :

Ootkos Mike tsekannu Reijo Taipaleen viimeisimmän? On muuten kova levy! Puhumattakaan Antti Tuiskun uudesta tuplaceedeestä, mulla on kulutuksessa jo kolmas kappale sitä, on ollut niin kovalla kuuntelulla.

Hei jätkät! Tässäpä arvostelu Britney Spearsin ja Eija Kantolan uusimmista levyistä.....

Kaiken kaikkiaan annan :5: molemmille, todella hienoa taidetta ja niin loppuun hiottua. Mua niin ärsyttää kaikki rupiset ja visvaiset death metallit sun muut. Musan pitää olla kaunista ja kunnolla sliipattua, hyvin pitkälti semmoista, mitä esim. NRJ, Nova ja KissFM soittavat.

Mitä järkee pyöräillä ja varsinkaan laittaa rahaa johonkin muka laatupolkupyörään? Onneksi hankin justiin kunnon ökymaasturin veekasilla, sillä on niin kiva huristella!

Mä en myöskään käsitä, mitä väki vaahtoo rannekelloista. Aivan sama kattoo aika kännykästä tai olla kattomatta. Paljo väliä, jos ei aina joka paikkaan kerkee ajoissa tai ei justiin tiiä kellonaikaa.

Kummallista, miten väki jaksaa roudailla niitä rumia selkäreppujaan. En mä ainakaan, selkäkin hikois niin kauheesti ja menis tukkakin sekasin.

Näiden uusimpien tietojen mukaan Putinin törkeät mokailut ovat koituneet Venäjän turmioksi. Tosin Venäjähän on muutenkin läpimätä ja tuhoon tuomittu kehitysmaa. Onhan sen nähnyt ja tiennyt jo pitkään, ettei niin vähillä luonnonvaroilla voi valtio kummoisesti vaurastua. Toista se on Yhdysvalloilla, siinä on kyllä kunnioitettava ja fiksusti johdettu maa!

Softa pakotti lisäämään normitekstiäkin jostain syystä.

Ex-Tavis sanoi:
Voi vittu, olipa paska treeni, en saanut hikeäkään pintaan. Lisäksi mua on viime aikoina himottanu aivan sairaasti karkki ja suklaa ja pizza jne. Koko viime viikonkin söin mäkissä, ja nyt kyllä näkyy vyötäröllä. Ei nää fitnesshommat taida olla mua varten ollenkaan, kun treenaaminenkin vituttaa.

Faidra sanoi:
Kuule Ex-Tavis, jos kisadieetti tökkii, niin parasta jättää koko homma kesken. Turha sitä pakottaa itseään treenaamaan jos vaikka väsyttää ja on nälkä, se on kropan tapa sanoa että nyt riittää. Kannattaa vaikka levätä kotona ja syödä jotain palauttavaa kuten karkkia.

Iyari sanoi:
Joo ei muakaan kiinnostais dieetti yhtään, bulkkaaminen on niin kivaa! Parasta on kun saa syödä samaa makaronia ja jauhelihaa 9 kertaa päivässä :kuola:

...

Originally posted by NGV

Vittu oltiin eilen iltana kaverin kanssa torilla leijonaa maistelemassa ja gimmoja bongaamassa. Ei siinä muuta mutta on niin s***ananmoinen jysäri! Ei auta kun lähtee mäkkiin vetämään muutama kerrosateria! Vois kyl jättää huomiset reenit välistä, ois treffitkin jonkun en-tiedä-kenen blondin kanssa. :kippis1: Vois kyl pitää koko kesän salitaukoa, niinhän ne useimmat tekee muutenki.

:thumbs:

Sori, tosta mun prässi jutusta puuttui vielä loppuhuipennus:

Pakko tähän jo on lusikkaa heittää väliin. Etkö sä ny lariapina tajua, että sua viedään 6-0? Sori jos sun egos nyt murenee, mutta kuka tahansa ala-asteelainen tyttöki tyrkkää jalkaprässissä 360 kiloa laitteesta riippumatta.

LOL. :lol2:

Halo sanoi:
Mä en kestä enää, kun kaikki haukkuu mua aina niin rumaksi. :itku: Mäkin ansaitsisin edes kerran elämässäni yhden :kuola: -hymiön kuvathreadiini, mutta kun ihmisten kommentit ovat mitä ovat, niin taitaa olla turha toive. :(

Ex-Tavis sanoi:
Syöminen on ihan perseestä.:wall:

Yleistä keskustelua

indica sanoi:
Vittu, kylläpä teki indica paskan levyn.. ja tajusin muuten että mulla on varmaan aika kieroutunut naismaku....ilmankos kukaan ei tykänny mun postaamista ihkuista ihmisistä

vanhakuukkeli sanoi:
Kyllä mun puolesta vois kaikki ulkomaalaiset potkia vittuun suomesta, aiheuttavat pelkästään ongelmia toisin kun suomalainen alkuperäisväestö!

on kyllä ollu hyviä huomioita viestien varrella niin paljon että saanu naureskella

Originally Posted by Iyari
Mä en halua kasvaa enää. Pelkään, että musta tulee pian Cindy Phillipsin tai Britt Millerin näkönen. Tai Lisa Bickels, hyi vittu. Lopetan treenit.

Originally Posted by Mike
Heidrun olis tullut kuvattavaksi, mut ei meitsi viiti niin rumaa ämmää kuvata...

:)

Pari merkintää treenipäiväkirjoista:

Hulkki sanoi:
Tänään olis jalkapäivä, mutta sen voi jättää väliin. Etsin hormoonivastetta juomalla kalsarikännit ja tappelemalla snägärin jonossa. Kouluhommat pitäis tehdä aamuksi, mutta ei nekään nappaa.

Fättis sanoi:
Nukuin tapani mukaan puoli yhteentoista. Aamuairooppiset on jätettävä väliin, kun ulkona on kaksi astetta pakkasta :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom