itse asun kerrostalossa 90 neliöisessä kolmiossa. Olen säännöllinen koti treenaaja, eli treenaan yleensä silloin kun lihakset ei ole vain kipeät :p
kotoa löytyy power rack, ylä ja alatalja, scott penkki,säädettävä tasa/vinopenkki, pystysuora jalkaprässi,kuntopyörä ja istumapohjelaite.
Tanko 20kg (50mm) 220cm ja painoja yhteensä 140kg.
Käsipaino tangot, painon-nostovyö, pää hihna (niska liikkeille), polvi siteet, ja kaikkenlaisia vetorautoja.. Ei jaksa kaikkea luetella :p
sekä löytyy (25mm) tanko 213cm, lyhyt tanko 152mm, ja kulma tanko ja siihen painoja 150kg
kaikki kuntosali laitteeni oon tilannu aikoinani wrangelta. Ja ne on kyllä ollut todella laadukkaita. Mikään ei ole hajonnut.
Laitteet olen omistanut vuoden ja niitä on käytetty lähes joka päivä, mutta ihme kumma ei ole naapurit valittanut pienistä kolinoista . Laitteiden alla tosin on peintä kumimattoa, ei paljoa.
Omat kokemukset kotikuntoilusta ei ole muuta kuin positiivista
plussat: Ei tarvitse juosta kuntosalin ja kodin välillä.
Voit vetää päivätorkut ennen treeniä.
Ikinä ei ole kiire
voi treenata milloin vain
apu löytyy perheen jäseniltä varmistamiseen raskaissa nostoissa
päivittäinen käyttö ei maksa mitään
miinukset:
Ahtaus, meillä tosin laitteet hyvin sijoitettu kodikkaasti. Tilaa on jäänyt normaaliin kotioloihin 4/5.
Siivoaminen jää usein tekemättä. Painomeri lattioilla.
Kolina, mutta sen kanssa voi elää
laitteiden kustannus, itsellä meni kaikkineensa, painoineensa noin 2500 e. Kaikki painot ja laitteet ostin täysin uusina.
Mutta kerrahan se vain kirpaisee!
Miten muilla on koettu elämä kuntolaitteiden keskellä?