Näitä threadeja et tule näkemään (huumor..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Pakko kai jotain on yrittää, vaikkei tämä huumori mun alaa olekkaan...

Hulkki sanoi:
Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan tätä 7-jakoista ohjelmaani:

Ma: Hauikset
Ti: Ojentajat
Ke: Olkapäät
To: Rinta
Pe: Vatsat
La: Forkut ja epäkkäät
SU: Lepo tai Jalat ja selkä jos jaksaa

Ja esimerkiksi hauiksille pitää tehdä vähintään 18 sarjaa ja 4-5 erilaista liikettä. Selälle ja jaloille riittää pari sarjaa, nehän kasvaa kun käy pelaamassa säbää.

Tomi sanoi:
Hulkki puhuu asiaa, minunkin käteni ovat kasvaneet tuolla systeemillä näin isoiksi ja jaloissa ja selässä on niin hyvät geenit, että ne eivät tuon enempää treeniä tarvitse

Palstalainen X sanoi:
Eikös tuo systeemi nyt ole vähän kyseenalainen, isot lihasryhmät tarvitsevat suhteessa paljon enemmän treeniä?

Mike sanoi:
Palstalainen X, you are BANNED!

Mike Ylläpito ja moderaattorit osiolla:

Mike sanoi:
Eihän tästä hommasta nyt tule lasta eikä paskaa. Aloittelijoiden osiolla kysellään mitä tahansa perusjuttuja ja kokeneet kaverit vielä kehtaavat vastata niihin. Bannatkaa jumalauta jokainen apina joka ei osaa käyttää hakua. Ja jos ette bannaa vähintään 10 henkilöä per viikko, teidät vapautetaan välittömästi tehtävistänne!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally Posted by Mike
Eihän tästä hommasta nyt tule lasta eikä paskaa. Aloittelijoiden osiolla kysellään mitä tahansa perusjuttuja ja kokeneet kaverit vielä kehtaavat vastata niihin. Bannatkaa jumalauta jokainen apina joka ei osaa käyttää hakua. Ja jos ette bannaa vähintään 10 henkilöä per viikko, teidät vapautetaan välittömästi tehtävistänne!
Ei tulla tosiankaa näkemään tätä threadia kun tonne mode-foorumiin ei pääse... ;)

jto sanoi:
Turha tota kiipeilyä on alkaa harrastamaan, ei siitä mitään apua mihinkään voimalajiin ole.
:rolleyes:

Originally posted by Merzi:

Jeesatkaa hei ämmät hei. Mä vedin just neljä päivää putkeen viinaa ja nyt ei vittu edes bentsot auta. Mullon ihan semmonen fiilis, että mä oon taas käynny laittaa jotain ventovierasta steissimavalla pataan

Rinkku sanoi:
Että näin
:lol2: Tää on kyllä osuva :thumbs:

MissEvilEve sanoi:
Oli se sitten tyylikkäästi hoidettu tuo Nightwishin poikien erokirje Tarjalle! :worship:

Itseironiaa kehiin :nolo: :lol2:

Timba79 sanoi:
Tämä toimii kaikilla. jos tuntuu että on ollut kovat treenit ja lepoa pitäis saada. kannattaa pitää reilusti lepoviikkoja usein. niin ja kreatiinia ei kannata ottaa palkkarin kanssa vaan joka päivä aamuin illoin ja jos lähtee lomalle niin sinne pari purkkia mukaan.

:lol2:

koko pakkis sanoi:
joku kysyy - viittiskö joku neuvoa miten kannattaa treenata pohkeita? Pakkis - miks sä pohkeita treenaat? kun alotat niin alotat kunnolla treenaamaan PENKKIÄ, eikä mitään muuta!!!!

paras tredi never

ihanahelena sanoi:
Tajusin juuri, että jokaisesta mieleen juolahtavasta asiasta ei tarvitse aloittaa uutta threadia Pakkotoisto.com:iin, vaan asioihin voi tutustua myös lukemalla vanhoja viestiä. Tämän jälkeen harkitsen tarkkaan ennen viestin kirjoittamista.

Inska sanoi:
Että mä tykkään näistä mun kämppiksistä! Tänään vedetään kyllä kalsarikännit poikien kanssa.

Jep.

Tero(from the ports of hell) sanoi:
ttttt äh? ootteks kynäisnskat koittanu ottaaa lihapullia aj pepsiä saatana?´` mmä teeen oenkistä vittu munaala enmpi kuin te! Haluueks KUolLAA!!!!!!!!!! Pingwiinit peelet

M
en
ik
ö o
hi ;)

Hehe, ai hitto tota Sniffdaddyn postia. Eka meinasin, että WOHOO, ajatellaanks täällä että oon noin hottis! Sitte totesin että ainiin... täällähän kaikki on just väärin päin :lol2:

ps. En postaa kuvia enää prkl! ;)

-edit- en voi olla kirjottamatta tätä... hohoo.
Iloisia asioita -thread vuoden päästä...
Faidra sanoi:
Ai että mä oon tänään kyllä sitten onnellinen! Pulla osti vuosi sitten ton yhden pokerikirjan ja alkoi vähitellen pelaamaan oikeella rahalla nettipelejä. Eka vähän pelkäsin, että meneekö meiltä pian kämppä alta kun se pelaa kaikki rahat, mutta tänään ei tarvii enää pelätä! Nyt seisoo pihassa se mun kauan haaveilema M3 sekä Pullan uus Mekkeri, Pullalla on uus mopo (eikä tarvinnu tuoda muuten Saksasta!), kämppäkin ostettiin just tosta Klingendahlista ja omaa yksityissalia ollaan pistämässä pystyyn oman asuintalon ullakkokerrokseen, joka on remontoitu täysin äänieristäväksi ja laitettu muutenkin viimeisen päälle. Ens viikolla lähdetään hakemaan hyvä etukäteisrusketus Thaimaasta, kun ostettiin sieltä oma saari ja palvelushenkilökuntaa riittämiin. Sen jälkeen lennetäänkin Jenkkilään, kun näillä pokerituloilla sai pehmitettyä IFBB:täkin sen verran, että pro-korttihan sieltä napsahti vaikka en ole kisannut kuin vasta kerran, tai en oikeastaan edes sitä ensimmäistä kertaa (kun paniikin takia jäin vertailujen ajaksi backstagelle vaan nyyhkyttämään)... Että adios vaan!

Huoh, ei oikein irtoa, mutta yritetään silti.

Threadi 1:

-Marchi- sanoi:
En kyllä suosittele kenellekään mitään esiaviollista seksiä. TRO (TosiRakkausOdottaa) sisältää terveitä periaatteita, joita itsekin noudatan

MissEvilEve sanoi:
Veit sanat suustani. Monelta turhautumalta ja kärsimykseltä säästyttäisiin tässäkin maailmassa, kun seksiä harrastettaisiin vain aviovuoteessa, peiton alla ja lähetyssaarnaaja-asennossa.

Threadi 2:

Jaki sanoi:
Nythän on niin, että olen päättänyt lopettaa tämän pelleilyn. Oikeasti olen 42 vuotias maisteri Korsosta, enkä mikään 15 vuotias pojankossi. Olipa niistä yliopiston psykologian tunneista sen verran hyötyä, että sain höynäytettyä teitä yksinkertaisia puntinvääntäjiä a-b-c -kissakävelee -jutuillani. Haha, olen nauranut teille monet hyvät naurut siemaillen samalla haaleaa haudutettua yrttiteetä tikatussa tupakkatakissani, fetsi päässä ja tohvelit jalassa

Routa sanoi:
Kuinka en ole tästä yhtään yllättynyt?

Eugen sanoi:
fetsi pois päästä häkissä!

Gillyanne sanoi:
mä en jaksa enää tehdä penkkiä ja vetää leukoja,musta se on liian raskasta.tästä lähtien keskityn reiden loitontajiin.Lisäksi tajusin tänään että metalli on aivan hirveää,nykyään meillä soi vain Reijo Taipale

Marchi sanoi:
Olin koko ajan väärässä.anteeksi.

MissEvilEve sanoi:
MINÄ sen sijaan en ole koskaan väärässä

Strappado sanoi:
jääköön Rammstein ja jääköön Eugen,täten pyhitän elämäni Iskelmäradiolle ja heteroseksille

Mike sanoi:
kyllä se totta on,olen myynyt Pakkotoisto Oyn...JeiaaR Fitnessille

Alec sanoi:
Tosi on jätkät.Löysin tänään elämäni naisen :love:

joopajoo...

lej sanoi:
Tajusin tänään että kaikista maailman vääryyksistä juuri maanpuolustus on eniten perseestä; me humanistit täällä yliopistossa sen sijaan mietimme asioita juuri oikealla tavalla, osaamme arvostaa kaikkea elämää ja meillä on periaatteita joita soveltamalla koko maailma olisi paljon parempi paikka elää. Naurettavinta tuossa mpkk:ssa opiskelussa on erityisesti nk. johtamisen opinnot. Sulatan kyllä täällä yliopistossa opetetun johtamisen periaatteet, sillä on tärkeää tietää mitä esimerkiksi joku humanisti on sanonut hyviksi johtamisen piirteiksi. Pitää nimenomaan tietää listoja, ei missään nimessä pidä itse ajatella, minkälaista olisi hyvä johtaminen, sillä tämä suuri humanistigurumme on ollut jo Neuvostoliiton aikaan suuria Stalinisteja ja meidän oppi-isämme. Kaikki olisi paljon paremmin, jos olisimme jo aikaisemmin tajunneet liittyä mahtavaan Neuvostoliittoon, kuten baltian maat tekivät. Muutenkin ärsyttää suuresti kaikki, jotka vastaavat jokaiseen maanpuolustusta edes sivuavaan aiheeseen. PRKL! Kaikki Kadetit ovat tosi pellejä ja yhdistykää tekin meidän suureen järjestöön http://www.oikeuttaelaimille.net niin teemme noista sotahulluista kadeteista jälkeä. Hehän loukkaavat meidän kaikkien oikeuksia, eikä vähiten niiden koirien, jotka tietämättään auttavat armeijaa, tuota suurimman pahan lähdettä koko maailmassa. Sääliksi käy koiria, jotka tahtomattaan auttaa tuota maailmankaikkeuden rappion tuottamaa laitosta.
:curs:

Seppo "To The Last Breath To Death" Saurio sanoi:
Kolmen aivokirurgin tiimi sai viime viikolla poistettua 20 tunnin leikkauksessa otsalohkostani viisi huopakynää. Lääkärit olivat jo pitkään olleet ymmällään Saurio-syndrooman aiheuttajasta. Kehitykseni oli ollut täysin normaalia kahdeksanteen ikävuoteen asti. Tämän jälkeen kognitiiviset taitoni ja erityisesti puhe- ja kirjoitustaitoni eivät olleet enää kehittyneet normaalilla tavalla. Kirjoituksessani alkoi esiintyä huomattava määrä toistoa. Lisäksi syndroomani oireistoon kuului sairaalloinen kiinnostus potkunyrkkeilyyn ja Van Dammen elokuviin.

Lääkärit pääsivät Saurio-syndrooman aiheuttajan jäljille ensimmäisen potkunyrkkeilyotteluni jälkeen. Kolmannen erän jälkeen cut man tuli paikkaamaan nenääni ja yllättyi suuresti huopakynän tipahtaessa nenästäni. Loput viisi kynää löytyivät nopeasti tarkemmissa tutkimuksissa. Olin ilmeisesti lyönyt hölmön vedon toisella luokalla ollessani. Lääkärit ovat vieläkin ihmeissään siitä, miten ihminen voi pysyä hengissä, vaikka hänellä on aivoissaan kuusi huopakynää vuosien ajan.

Tällä hetkellä toivun hyvää vauhtia leikkauksesta ja toivoisin Teiltä Pakkotoiston lukijat kannustusta. Minulla on jo muutama alustava idea Grand Unified Theoryn luomiseksi. Toivuttuani täysin aloitankin ydinfysiikan opiskelut yliopistolla.
Pikaista toipumista Seppo!

Routa sanoi:
Huoh, ei oikein irtoa, mutta yritetään silti.
Hyvinhän se irtos! Itse asiassa tästä lähin kuvittelen Eugenin aina tuollaisessa tupakkatakki, fetsi ja tohvelit -asukokonaisuudessa. Jaki tietenkin mukailee isäntänsä pukeutumista.

Ja Seppo The Felt Tip Iron Pen vihoviimeiseen asti Stephen Hawking Sauriolle TSEMPPIÄ!!!

Hehee, aivan loistava threadi! :hyper:

Tomi sanoi:
Voi vittu kun on paha darra! Dokattiin nalle2000:n kanssa viikko putkeen ja toinen viikko impattiin pikaliimaa. Muistikuvat on aika hämärät viime viikolta ja tänään aamulla huomasin etten ole syönyt kahteen viikkon mitään joten aamupaino on nyt 56,3kg. Äh, vitut koko kehonrakennuksesta. Tästä eteenpäin ainoa kunto jota kasvatan on juomiskunto niin että vuoden päästä juon nalle2000:n pöydän alle. Otin juuri pari tasoittavaa pohjalle, ja tänään taas radalle! Lähetään nallen kanssa pokaamaan pissixiä keskustaan.

Ps. Tietääkö kukaan miten nenän ja poskiontelot saa tyhjennettyä erikeeperistä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom